I bilen påträffades ett ihoprullat mindre papper men små rester av vitt pulver, det nådde inte upp till ett innehav utan enbart rester.
Snabbtestet visade att han hade spår av kokain i urinen och analysresultatet från Rättsmedicinalverket bekräftade det.
– Jag provade kokain tre dagar innan och trodde att jag var ren, men det var jag inte. Jag gjorde ett misstag på onsdagskvällen och så körde jag bil på lördagen. Jag blev bjuden
Av citaten att döma så är det en infödd svensk. En fotbollsspelare med en proffskarriär bakom sig och som även haft något i en tränarstab att göra? Dagsboten ger väl en vägledning vad nuvarande lön ligger på?
Eller en friidrottare som tillägg.
Senast redigerad av hanspippi 2023-06-02 kl. 17:18.
Av citaten att döma så är det en infödd svensk. En fotbollsspelare med en proffskarriär bakom sig och som även haft något i en tränarstab att göra? Dagsboten ger väl en vägledning vad nuvarande lön ligger på?
Eller en friidrottare som tillägg.
Tror inte att det handlar om fotboll då det har en tendens att komma ut väldigt fort.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!