2023-06-06, 12:33
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Björn Borg har väl tagit mer droger än Wilander?
Är nog troligtvis oavgjort där. Jag har tyckt Wilander sett speedad ut i Game set and Mats men tror inte det här rör sig om Mats. Hade det varit Mats hade inte idrottsstjärna räckt som superlativ.
Citera
2023-06-06, 12:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är nog troligtvis oavgjort där. Jag har tyckt Wilander sett speedad ut i Game set and Mats men tror inte det här rör sig om Mats. Hade det varit Mats hade inte idrottsstjärna räckt som superlativ.

Mats har ju själv erkänt att han tog kokain under Franska Öppna 1995.
Citera
2023-06-07, 20:02
Medlem
Min gissning är fortfarande att man ska leta bland tennisspelare i skiktet under de som nämnts här, men i ungefär samma generation. Finns åtminstone två som bor i eller i närheten av Växjö och har jobbat med tennis även efter karriären.
Citera
2023-06-09, 18:48
Medlem
nero1s avatar
Någon av bröderna Ravelli, dom är ju från Växjötrakten? I så fall är väl Andreas betydligt troligare än Thomas, för då hade väl rubrikerna varit aningen mer dramatiska då Thomas har en betydligt större meriter än Andreas. En gammal före detta jobbarkompis som var från Växjö påstod att bröderna på -90 talet var "ökända" i Växjös krogliv för att bete sig som svin.. (Notera dock att detta var för +20 år sedan, så bröderna har nog taggat ner sig sen dess)
Citera
2023-06-29, 03:46
Medlem
Den som åkt dit har tidigare synts i en av landets största kanaler och varit i blåsväder efter en kommentar om bidrag till folk från ett land i Afrika.
Citera
2023-06-29, 08:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rillohan
Den som åkt dit har tidigare synts i en av landets största kanaler och varit i blåsväder efter en kommentar om bidrag till folk från ett land i Afrika.

Ja*ne Gu*narsson alltså.

Tidigare expertkommentator på SVT. Fick skit för drygt tio år sedan avseende ett uttalande om socialbirag till nyinflyttade Somalier.

https://www.blt.se/blekinge/tennispr...acebookinlagg/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in