Citat:
Ursprungligen postat av
exe.e
Ge dig nu din jävla pajas asså. Du är emot precis allting som har att göra med supporterkultur, du säger att ultras endast ”missbrukar” bengaler bara för att man kör lite tennis då och då, så om det är det enda du tänker på verkar du aldrig ha sett en fotbollsmatch i ditt liv isåfall! Finns en anledning att man säger no pyro, no party. Det är en stor del av läktarkulturen och ska vara kvar och få förekomma i organiserad form. Bränningar är mäktiga som fan och tror inte jag är helt ensam om att ha den åsikten, så du kan redan nu dra på dig nattmössan där du kan få känna din ständiga förakt för den svenska supporterkulturen! Men då får du vara beredd på att du framstår ännu mer som en nolla desto mer skit du snackar.
Jag älskar supporterkultur, det är därför jag hatar "ultras". Kolla andra trådar, jag är den enda som hela tiden försöker lyfta diskussioner om ramsor, stämning osv. Ni är bara korkade drägg utan smak som drar ner svensk supporterkultur till u-lands-nivå. "No pyro, no party" är bara så jävla löjligt, precis som det mesta annat ni sysslar med.
Det är dags för samhället att ta till storsläggan mot skiten nu, och jag är inte ensam om att tycka det.