Citat:
Ursprungligen postat av
exe.e
Ge dig nu din jvla pajas ass. Du r emot precis allting som har att gra med supporterkultur, du sger att ultras endast missbrukar bengaler bara fr att man kr lite tennis d och d, s om det r det enda du tnker p verkar du aldrig ha sett en fotbollsmatch i ditt liv isfall! Finns en anledning att man sger no pyro, no party. Det r en stor del av lktarkulturen och ska vara kvar och f frekomma i organiserad form. Brnningar r mktiga som fan och tror inte jag r helt ensam om att ha den sikten, s du kan redan nu dra p dig nattmssan dr du kan f knna din stndiga frakt fr den svenska supporterkulturen! Men d fr du vara beredd p att du framstr nnu mer som en nolla desto mer skit du snackar.
Jag lskar supporterkultur, det r drfr jag hatar "ultras". Kolla andra trdar, jag r den enda som hela tiden frsker lyfta diskussioner om ramsor, stmning osv. Ni r bara korkade drgg utan smak som drar ner svensk supporterkultur till u-lands-niv. "No pyro, no party" r bara s jvla ljligt, precis som det mesta annat ni sysslar med.
Det r dags fr samhllet att ta till storslggan mot skiten nu, och jag r inte ensam om att tycka det.