Citat:
Ursprungligen postat av
Blacksune
På vilket sätt har det dribblas bort 50 miljoner
Guidetti har kostat AiK runt 20milj give or take. Vissa säger 35 med signon och alla bonusar.
I affären med isak har pengar försvunnit.
I bahoiu affären har affärspapper hittas i razzior kopplade till tung kriminalitet.
Dabo affären.
Men jag har inte all info och visst det kanske inte är 50 mille jag ska prata om, men, vad jag känner är att mn inte göra bra affärer i AIK och att man är möjligen naiv och okunning än girig.
Jag har inte gillat någonting som hänt i AIK sedan Norling lämnade.
Jag var helt söker att Guidetti skulle bli en gnällig skadad flopp. Hur kan bara jag ha sett det. Kyckling virusmannen som brukade trycka upp fingarna i röven på dom han dribbla bort, han som bara gör mål på straff och bråkar med alla. Killen med damp.
Han ska vi ha?
Och durmaz ska ersätta seb?
Kommer man på det på lsd. Gammal mff lirare som är ytter och gammal ska nu vara defensiv mittfältare, bort med ceesay, är dom helt höga liksom?
Brännströms uttalanden allt från första mat hen mot hbk att han varnade för att det är en tuff match. Han hade tappat tron redan då. Jag såg att det skulle bli pajatso när durmaz våldsparkade ner en fck spelare i algarve, heöt ursync. Han var ändå bäst i gnaget igår durmaz men det beror bara på hur snyggt det ser ut, effektivt är det inte.