2023-05-28, 08:18
Medlem
GaylordYankers avatar
Strömmen av kvinnor som besöker intagna på våra anstalter där de värsta mördarna sitter är relativt lång. Ganska nyligen fick man avskeda en massa kvinnliga vakter på något fängelse i England, för att kvinnorna satte på de intagna.
https://metro.co.uk/2023/03/12/hmp-b...ates-18427519/
Det betyder att kvinnors partnerval också är en förutsättning för att psykopater fortfarande finns.

Kolla riktigt noga om det finns någon kö till Hinsebergs eller där de galna kvinnorna sitter.
Citera
2023-05-28, 09:38
Medlem
Millan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Strömmen av kvinnor som besöker intagna på våra anstalter där de värsta mördarna sitter är relativt lång. Ganska nyligen fick man avskeda en massa kvinnliga vakter på något fängelse i England, för att kvinnorna satte på de intagna.
https://metro.co.uk/2023/03/12/hmp-b...ates-18427519/
Det betyder att kvinnors partnerval också är en förutsättning för att psykopater fortfarande finns.

Kolla riktigt noga om det finns någon kö till Hinsebergs eller där de galna kvinnorna sitter.
Så är det av någon märklig anledning, Såg en gammal dokumentär där rättspsykiatrikern Ulf Åsgård intervjuades och han sa att han aldrig sett så många vackra kvinnor som i väntrummen till landets fängelser, Det är också allmänt känt att kända brottslingar på kåken alltid får massor av brev från tjejer och kvinnor som vill lära känna dom, Nu tror jag dock att man skulle säkert hitta några gemensamma nämnare om man undersökte dessa kvinnor mer noggrant, Har svårt at tänka mig att det handlar om helt normala psykiskt stabila tjejer och kvinnor.
Citera
2023-05-28, 10:15
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Ett samhälle där kvinnor har rösträtt leder i regel till förfall. I Sverige ligger barnafödandet på 1,52 även om man inkluderar invandrare, för etniska svenskar är siffran ännu lägre. Detta är ett samhälle som sakta men säkert utrotar sig själv. En kvinna ska föda barn, inte göra karriär eller fatta beslut som rör nationens säkerhet och ekonomi.
Du har inte tänkt flytta till det civiliserade och välfungerande Afghanistan eller liknande länder?
Citera
2023-05-28, 10:20
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du har inte tänkt flytta till det civiliserade och välfungerande Afghanistan eller liknande länder?
Med en fertilitet på i genomsnitt 1,52 per kvinna kommer svenskar inte ens finnas kvar om några generationer. I Afghanistan ligger den siffran på 4,3.
Citera
2023-05-28, 10:25
Citat:
Med en fertilitet på i genomsnitt 1,52 per kvinna kommer svenskar inte ens finnas kvar om några generationer. I Afghanistan ligger den siffran på 4,3.
Ja men medellivslängden ligger på drygt 50 år så det torde jämna ut sig.

Jag tog det som ett exempel på ett sånt där fint och välfungerande samhälle som du drömmer om, oförstört av kvinnligt inflytande.
Citera
2023-05-28, 10:30
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ja men medellivslängden ligger på drygt 50 år så det torde jämna ut sig.
Vad menar du med "jämna ut sig"? Afghanistans population är fyra gånger större än den svenska.
Citat:
Jag tog det som ett exempel på ett sånt där fint och välfungerande samhälle som du drömmer om, oförstört av kvinnligt inflytande.
Sverige kommer inte vara ett välfungerande samhälle om populationen dör ut.
Citera
2023-05-28, 10:34
Citat:
Vad menar du med "jämna ut sig"? Afghanistans population är fyra gånger större än den svenska.
Sverige kommer inte vara ett välfungerande samhälle om populationen dör ut.
Så flytta till det fina och välfungerande Afghanistan då. Så bor vi som tycker att vårt samhälle fungerar bättre kvar här.
Citera
2023-05-28, 10:37
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Så flytta till det fina och välfungerande Afghanistan då. Så bor vi som tycker att vårt samhälle fungerar bättre kvar här.
Jag är etnisk svensk och vill bo bland mina egna landsmän.
Citera
2023-05-28, 10:39
Citat:
Jag är etnisk svensk och vill bo bland mina egna landsmän.
Du får väl ta de landsmän som tycker att Afghanistan är ett mycket finare och bättre samhälle med dig.
Citera
2023-05-28, 10:45
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Du får väl ta de landsmän som tycker att Afghanistan är ett mycket finare och bättre samhälle med dig.
För att få upp barnafödandet i Sverige måste vi införa ett patriarkat. Ta bort den kvinnliga rösträtten, ta bort äganderätten för kvinnor, rusta upp den kyrkliga institutionen och äktenskapet, förbjuda abort och preventivmedel. Kvinnor kommer att föda barn och män kommer att arbeta.
Citera
2023-05-28, 10:50
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millan1
Så är det av någon märklig anledning, Såg en gammal dokumentär där rättspsykiatrikern Ulf Åsgård intervjuades och han sa att han aldrig sett så många vackra kvinnor som i väntrummen till landets fängelser, Det är också allmänt känt att kända brottslingar på kåken alltid får massor av brev från tjejer och kvinnor som vill lära känna dom, Nu tror jag dock att man skulle säkert hitta några gemensamma nämnare om man undersökte dessa kvinnor mer noggrant, Har svårt at tänka mig att det handlar om helt normala psykiskt stabila tjejer och kvinnor.
Fast vad är normalt. Idag har man så mycket diagnoser, så snart blir man diagnostiserad som normal, då det är så få som uppfyller det kriteriet, att det inte är normalt att vara normal längre.
Det är olika strategier som utvecklats genom generationerna och som visats sig vara framgångsrika. Nu har vi en annan värld, men det kan ta många tusen år innan det påverkar hur kvinnor väljer män, även om dagens samhälle och åsikter består.
Senast redigerad av EnCarte 2023-05-28 kl. 10:52.
Citera
2023-05-28, 10:50
Citat:
För att få upp barnafödandet i Sverige måste vi införa ett patriarkat. Ta bort den kvinnliga rösträtten, ta bort äganderätten för kvinnor, rusta upp den kyrkliga institutionen och äktenskapet, förbjuda abort och preventivmedel. Kvinnor kommer att föda barn och män kommer att arbeta.
Ja eller så flyttar ni till nåt redan existerande patriarkat som Afghanistan så slipper ni krångla med att försöka få Sverige att bli lika civiliserat och välordnat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in