Citat:
Ursprungligen postat av
GDPRWarrior
Hej i detta fall har jag stämt bara Garrapatica AB. Förra året stämde jag Staten i ett annat fall som handlade om också Personlig integritet och vann emot JK själv utan någon ombud jag är ingen jurist har ingen formell jurist utbildning men jag är bra på skapa texter och härma färdigheter som jurister har, är duktig på och inhämta information detta gäller alla Yrken i samhället.
Verka som man måste stämma allihopa själv för att ta tillvara på sårbara gruppers rättigheter, Har saknat fast jobb inte kunnat få det 99.9% på grund av belastningsregistret, risken finns att jag blir känd för detta och exponeras och därmed får 0 fast jobb och bostad och ett normalt liv, Samtidigt så har man inte haft ändå ett normalt liv så det kanske inte spelar någon roll.
intressant, är i exakt samma situation. Ska stämma flera av dessa nu och 2025.
själv utan någon ombud jag är ingen jurist har ingen formell jurist utbildning men jag är bra på skapa texter och härma färdigheter som jurister har
CHECK !
är duktig på och inhämta information detta gäller alla Yrken i samhället.
CHECK !
Verka som man måste stämma allihopa själv för att ta tillvara på sårbara gruppers rättigheter
CHECK !
Har saknat fast jobb inte kunnat få det 99.9% på grund av belastningsregistret
CHECK !
Risken finns att jag blir känd för detta och exponeras och därmed får 0 fast jobb och bostad och ett normalt liv, Samtidigt så har man inte haft ändå ett normalt liv så det kanske inte spelar någon roll
CHECK !