Citat:
Ursprungligen postat av
Snoskoter2025
Då stämmer vi loss då.

Absolut! Jag har min bevisning på mail från Verifiera och Lexbase där dem nekar mig från att bli borttagen. Jag väntar på svar från några andra och sen har jag det underlaget som jag behöver.
Tänker att det är viktigt att man först har gett dem en chans att rätta till sitt fel annars kanske man slår krokben på sig själv..
Viktigt är att vi alla gör en anmälan. Vi ska inte förlita oss på varandra! Ju fler vi är ju mer påtryckningar blir det. Vi behöver samla oss och göra en kraftansträngning. Tänk på att det här är ditt privatliv som dem lever på att sälja till människor runt omkring dig privat och på arbetsplatser samt vid jobbsökande..
Glöm därför inte att även också kräva skadestånd.
Vi som gjort något felsteg och som nu sköter sig får inte en andra chans i detta samhälle, det måste bli ändring på det här...
Sen tycker jag även att det är helt sjukt att inte någon av dem som jobbar på Lexbase, Verifiera, To find out, Mrkoll, Nusvar osv inte har blivit klippta ännu.
Kriminella har ju gett sig på fienders familjemedlemmar genom att få ut information från dessa sidor.
Någon mer än jag som är förvånad?
För alla vet att kriminella spränger och skjuter för mindre saker.
Sen får man inte glömma ensamvargen som blir ännu mer isolerad och distanserade från samhället när dem inte får något jobb. Dem människorna blir ju som tickande bomber.
Tänk när dem kokar av ilska och ska ta ut sin hämnd!