Citat:
Sedan jag fick en sambo som är naturist har jag börjat kasta trosorna också. Hon har verkligen fått upp ögonen på mig. När jag bara är hemma har jag bara en lång t-shirt på mig, om jag skall till affären eller något kort ärende så slänger jag på ett par luftiga byxor eller kjol. Upplever mycket bättre hälsa där nere.
På jobbet, när jag tränar eller om jag har tighta byxor tar jag på mig underkläder. Det finns INGENTING som går upp emot en nakenpromenad i skogen.
På jobbet, när jag tränar eller om jag har tighta byxor tar jag på mig underkläder. Det finns INGENTING som går upp emot en nakenpromenad i skogen.
Låter bra, ja det blir bättre hälsa där nere har jag hört och läst för kvinnor.
Citat:
Du borde inte ha sådana byxor. Låter inte bra med byxor som skaver.
Citat:
Ja tyg på tyg gör att man svettas såklart sommartid.
Hade själv ibland rövsvett förr, men inte längre. Tunna byxor som andas gör det hela mycket
fräschare. Även med Shorts. Helt annan luft cirkulation ju.
Citat:
Men då blir det ett ständigt tvättande av byxor, de blir ju ofräscha lika lätt som underkläder. Vem vill ta på sig ett par jeans som man har haft i några dagar utan underkläder? Och om man hamnar på akuten, och bara ska ha på sig underkläderna? Då får man stå där naken och skämmas.
Nej då, du själv duschar ofta ju, hoppas jag.
Jeans har man inte på sommaren heller. Det är vinterbyxor och då har man på vintern kalsonger såklart pga kylan. Det här är endast sommartid man är utan kalsonger med tunna
lite lösa byxor linnetyp eller liknande, och shorts
Citat:
Nä, som kvinna får man ju flytningar i byxorna eller leggings/strumpbyxorna. Sover naken eller åtminstone utan trosor, och går jag runt i nattlinne hemma brukar jag vara utan. Om jag bara ska vara hemma och det är varmt kan det ju hända att jag går utan trosor under klänning.
Skulle inte vilja tvätta byxorna efter bara en dags användning så bättre att köpa trosor i material som andas och i rätt storlek så det inte sitter åt för mycket.
Skulle inte vilja tvätta byxorna efter bara en dags användning så bättre att köpa trosor i material som andas och i rätt storlek så det inte sitter åt för mycket.
Flytningarna måste bero på att du inte vädrar? Har fel byxor sommartid?
Du torkar väl fiffin när du går på toa och så?
Duscha med intim tvättmedel innan du går sover.
Så är du fräsch och sänglakanen med.
Citat:
Ja sommartid är det hemskt med tyg på tyg.
Ohygieniskt med.
Jag kanske ska prova detta vintertid även kommande vinter.
Det är ju mildare vintrar nuförtiden.
Våtservet kan vara bra ha i toan riktigt varma dagar. Ha liten sopkorg med fotöppnare bara.
Detta får ej spolas i toan.
Dra ollonet en gång om dagen med en våtservet är härligt.
Säkert för fiffin med.
Fräscht.
Någon nämnde något om Akuten. Aldrig hamnat där själv, är 40år.
Men i så akuta lägen skiter man i det. Jag menar klart man är utan kallingar sommartid
av hygieniska skäl.
Sjukhus har låne kalsonger om så. Finns folk som bajsat på sig och massa annat
varför sjukhus har alltid underkläder och lättare plagg
Senast redigerad av falukorvenshemlis 2023-05-16 kl. 14:22.
Senast redigerad av falukorvenshemlis 2023-05-16 kl. 14:22.