2023-05-16, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GostaWalde
Ohygieniskt kan jag tycka.

Ja att gå med kalsonger sommartid, flera plagg och inte duscha varje kväll innan läggdags
är jävligt ofräscht och ohygieniskt.

Värst är dom som tvättar tvätt i tvättstuga med andra i lägenhet.
Det är vidrigt med.

Har eget hus med riktigt bra ny tvättmaskin, i 20k klassen.
En modern med ångfunktion som dödar allt
Citera
2023-05-16, 07:48
Medlem
Mindbreaths avatar
Sedan jag fick en sambo som är naturist har jag börjat kasta trosorna också. Hon har verkligen fått upp ögonen på mig. När jag bara är hemma har jag bara en lång t-shirt på mig, om jag skall till affären eller något kort ärende så slänger jag på ett par luftiga byxor eller kjol. Upplever mycket bättre hälsa där nere.

På jobbet, när jag tränar eller om jag har tighta byxor tar jag på mig underkläder. Det finns INGENTING som går upp emot en nakenpromenad i skogen.
Citera
2023-05-16, 07:52
Medlem
SnutteFia03s avatar
Nej, tycker byxorna skaver för mycket. Skulle jag ha kjol så funkar det, men skulle inte vilja gå ute bland allmänheten då.
Citera
2023-05-16, 07:57
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Sedan jag fick en sambo som är naturist har jag börjat kasta trosorna också. Hon har verkligen fått upp ögonen på mig. När jag bara är hemma har jag bara en lång t-shirt på mig, om jag skall till affären eller något kort ärende så slänger jag på ett par luftiga byxor eller kjol. Upplever mycket bättre hälsa där nere.

På jobbet, när jag tränar eller om jag har tighta byxor tar jag på mig underkläder. Det finns INGENTING som går upp emot en nakenpromenad i skogen.

Vilken härlig bild man fick av dig och din tjej springandes i en sommarskog som två älvor. Hemma är det skönt men ute i det fria är jag lite försiktig då jag insekter gärna fästingar gillar varma skrymslen.
Citera
2023-05-16, 10:14
Borde testa, får så otroligt mycket rövsvett om jag är ute och är aktiv.
Citera
2023-05-16, 12:50
Medlem
Judgments avatar
Min penis är längre än medellängden och blir för synlig utan boxers. Jag bryr mig personligen inte, men av respekt för andra så har jag på mig kallingar.

Sedan får man inte glömma hur kränkt samhället är generellt, skulle väl bli anmäld om jag såg en snygg brud på stranden och purjon växte lite, utan kallingar.
Citera
2023-05-16, 12:56
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusol
Väldigt ohygienisk att inte ha något under då får man ju tvätta byxorna varje dag känns det som.
Jag använder string det känns nästan som att vara naken under men ger ändå stöd mycket bättre
Haha.. gubbkalsonger är väldigt sköna. Bättre stöd som du säger och känns mer luftiga. Går dock inte hem hos majoriteten av kvinnorna.
Citera
2023-05-16, 13:14
Medlem
Men då blir det ett ständigt tvättande av byxor, de blir ju ofräscha lika lätt som underkläder. Vem vill ta på sig ett par jeans som man har haft i några dagar utan underkläder? Och om man hamnar på akuten, och bara ska ha på sig underkläderna? Då får man stå där naken och skämmas.
Citera
2023-05-16, 13:22
Medlem
Loreias avatar
Nä, som kvinna får man ju flytningar i byxorna eller leggings/strumpbyxorna. Sover naken eller åtminstone utan trosor, och går jag runt i nattlinne hemma brukar jag vara utan. Om jag bara ska vara hemma och det är varmt kan det ju hända att jag går utan trosor under klänning.
Skulle inte vilja tvätta byxorna efter bara en dags användning så bättre att köpa trosor i material som andas och i rätt storlek så det inte sitter åt för mycket.
Citera
2023-05-16, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha1000
Men då blir det ett ständigt tvättande av byxor, de blir ju ofräscha lika lätt som underkläder. Vem vill ta på sig ett par jeans som man har haft i några dagar utan underkläder? Och om man hamnar på akuten, och bara ska ha på sig underkläderna? Då får man stå där naken och skämmas.

Något säger mig att dom som lobbar för kuken i det fria inte tvättar sina byxor efter varje användning....
Citera
2023-05-16, 13:57
Medlem
HBTKuks avatar
Jag växte från kalsonger för mer än 10 år sedan. Fördelarna är många.
Kalsonger är ett fängelse för kuken.
Citera
2023-05-16, 14:07
Medlem
Kottkompotts avatar
För mig är enda problemen rövsvett ocj att låren skaver mot varandra.
Jag vill inte rövsvetta ner brallorna på någon timme, utan tycker det är br med något lager emellan så man kan ha brallorna två eller tre dagar utan att oroa sig för världens bajstonade fläck där bak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in