2023-05-16, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvenshemlis
Ja men det torkar ni med papper hoppas jag, eller våtservett.
Det ska inte ligga sånt i trosorna. Usch

Palla torka 24/7…
Citera
2023-05-16, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Du vet att det liksom rinner typ hela tiden så oavsett hur man gör så hamnar det i trosorna?

Det är inte normalt.
Citera
2023-05-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvensson
Det är inte normalt.

Du kan fråga vilken leg. gynekolog som helst i det här landet. Det är fullt normalt så länge det luktar ”som vanligt” och inte har ngn konstig färg.
Citera
2023-05-16, 21:21
Medlem
Bambu är svaret.
Citera
2023-05-16, 21:21
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Det är inte normalt.

Nu menar jag inte att det forsar eller droppar ut om det var det du föreställde dig
Citera
2023-05-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Nu menar jag inte att det forsar eller droppar ut om det var det du föreställde dig

Nej det hoppas jag verkligen inte
Men det är inte normalt att en kvinna är flytningar konstant (dagligen) som smutsar ned trosor, absolut inte.
Skillnad om man går runt kåt dygnet runt iofs.

Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud
Du kan fråga vilken leg. gynekolog som helst i det här landet. Det är fullt normalt så länge det luktar ”som vanligt” och inte har ngn konstig färg.

Absolut inte normallt att man som kvinna har flytningar dagligen som läcker ut, har du det så kan jag bara rekomendera att ta detta med gynekolog eller 1177, ett tips är att vädra muttan lite
Citera
2023-05-16, 22:22
Medlem
Ja ni måste sluta bära trosor, och kontakta gynekolog, för ni har ju besvär vissa.
Det är trosornas fel, eller så har ni smutsiga partners.
Det ska absolut inte läcka, och behöva torkas 24/7 då är ni inte friska.
En eller två gånger om dagen, det sker med toabesök.
Inga trosor sommartid, kom ihåg det nu, så får ni mkt bättre liv där nere.

Ryser
Citera
2023-05-16, 22:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Köp kalsonger som är tunna och andas. Typ 100% viskos. Problemet löst. Äckligt att ha sin penis tryckandes mot byxorna eller shortsen.

Kvinnor vinner på att gå utan trosor.
Viskos kan väl inte andas det är väl gjort av någon sorts plast.
Däremot bomull bambu ull linne andas, då det är naturmaterial, även silke.

Äger bara bomullstrosor och något par i silke.

Och tvätta inte med sköljmedel. Det kan orsaka svamp. Sliter mer på kläderna också.
Citera
2023-05-16, 22:48
Medlem
Sen är vi sexuella varelser. Det är är kul att slita av en tjej trosorna.
Spelade fotboll med några kompisar med tunna byxor och tunna kallingar. Min tjej anmärkte det och att dicken syntes igenom lite fnissandes med hennes tjej kompis sittandes bredvid. Men det var okej. Tycker ändå ändå man ska ha underkläder på sig. Träffade någon äldre kvinna som inte hade det och det kändes inte så tändande. 🤷
Citera
2023-05-16, 22:58
Medlem
Ganska kul med er män som vet vad som är normalt eller inte för kvinnor. Tänk vilken tur vi har som har er att berättar för oss kvinnor hur vi fungerar. ❤️

Beroende på var i menscykeln jag befinner mig har jag olika mängd flytningar så vissa dagar funkar det utan trosor, andra dagar känns det bara ofräscht. Jag försöker lufta min Yoni när jag är hemma men går jag utan trosor på stan eller jobbet blir jag lätt pilsk och det är inte alltid så lämpligt.
Citera
2023-05-16, 22:59
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Nej det hoppas jag verkligen inte
Men det är inte normalt att en kvinna är flytningar konstant (dagligen) som smutsar ned trosor, absolut inte.
Skillnad om man går runt kåt dygnet runt iofs.

Absolut inte normallt att man som kvinna har flytningar dagligen som läcker ut, har du det så kan jag bara rekomendera att ta detta med gynekolog eller 1177, ett tips är att vädra muttan lite

Haha jo det är helt normalt. Sedan beror det en del på när i ens cykel det är, vissa dagar är det mer och syns tydligt i trosorna efter en dag medan andra dagar kanske det bara är en viss mini-missfärgning som syns om man har svarta trosor
Citera
2023-05-16, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Viskos kan väl inte andas det är väl gjort av någon sorts plast.
Däremot bomull bambu ull linne andas, då det är naturmaterial, även silke.

Äger bara bomullstrosor och något par i silke.

Och tvätta inte med sköljmedel. Det kan orsaka svamp. Sliter mer på kläderna också.

Viskos / Lyocell / Tencel

Lyocell och tencel är olika varumärkesnamn för viskos. Viskos är ett material gjort av trämassa som genom en kemikaliebehandling omvandlats till tyg. Det andas bra trots att det är ett konstmaterial. Välj gärna tunn viskos under riktigt varma sommardagar.
(https://steamery.se/6-svala-material...under-sommaren)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in