2024-12-25, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVoorhees
BBC varianten finns på TV4 play, australiska Traitors la dom tyvärr ner efter första säsongen. Vet inte om den går att se i Sverige.

Australien har gjort 2 säsonger.
Citera
2024-12-25, 17:52
Medlem
Apple tv verkar ha både amerikanska och australienska versionerna.
Kollar förrädarna Uk nu på TV4 plsy och det är bra, längre avsnitt, mer påkostat och med vanliga deltagare.
Senast redigerad av Bkk2024 2024-12-25 kl. 17:52. Anledning: tillägg
Citera
2024-12-25, 18:17
Medlem
MrsVoorheess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bkk2024
Apple tv verkar ha både amerikanska och australienska versionerna.
Kollar förrädarna Uk nu på TV4 plsy och det är bra, längre avsnitt, mer påkostat och med vanliga deltagare.

Finalen på Australien s2 är bland den bästa tvn jag sett. I övrigt är säsongen rätt rövig att ta sig igenom. Men det är ändå värt det. Man behöver ha upplevt skiten för att riktigt kunna uppskatta klimaxet.
Citera
2024-12-25, 23:30
Medlem
AndersABs avatar
Är detta inspelat redan, eller är det live? (ny i fenomenet)
Citera
2024-12-26, 00:16
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Är detta inspelat redan, eller är det live? (ny i fenomenet)

Programmet som gick nu i höstas, spelades in i början av maj. Det är aldrig live. Det sägs komma en tredje säsong som spelades in nu i höst. När den ska sändas är inte presenterat ännu.
Citera
2024-12-26, 00:20
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Programmet som gick nu i höstas, spelades in i början av maj. Det är aldrig live. Det sägs komma en tredje säsong som spelades in nu i höst. När den ska sändas är inte presenterat ännu.
OK, tack då vet jag
Citera
2024-12-30, 18:57
Medlem
Proumbras avatar
Kollade på "Återträffen" som ligger på TV4Play. Marianne är fan långsint alltså. Hon sitter där och är fortfarande sur på Bodström och Kelda och tar allt personligt.
Citera
2024-12-30, 19:22
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proumbra
Kollade på "Återträffen" som ligger på TV4Play. Marianne är fan långsint alltså. Hon sitter där och är fortfarande sur på Bodström och Kelda och tar allt personligt.
Verkligen Det var dock klockrent när Bodström plattade till henne med det klargörande att hon inte kunde ljuga. Jag skulle tro att hon är en av de allra sämsta förrädarna någonsin inkl alla internationella versioner av Förrädarna. Hon hade verkligen NOLL pokerface och saknade totalt förmågan att ljuga. Att Niklas fintade upp henne på läktaren med Aktuelltfrågan blev spiken i kistan på hur usel hon var.
Citera
2024-12-30, 19:30
Medlem
Proumbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Verkligen Det var dock klockrent när Bodström plattade till henne med det klargörande att hon inte kunde ljuga. Jag skulle tro att hon är en av de allra sämsta förrädarna någonsin inkl alla internationella versioner av Förrädarna. Hon hade verkligen NOLL pokerface och saknade totalt förmågan att ljuga. Att Niklas fintade upp henne på läktaren med Aktuelltfrågan blev spiken i kistan på hur usel hon var.

Ja hon var otroligt dålig, OTROLIGT dålig som förrädare

Var så nöjd när hon åkte.
Citera
2024-12-31, 14:56
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVoorhees
Finalen på Australien s2 är bland den bästa tvn jag sett. I övrigt är säsongen rätt rövig att ta sig igenom. Men det är ändå värt det. Man behöver ha upplevt skiten för att riktigt kunna uppskatta klimaxet.

Slutet räddade verkligen hela säsongen. Kan nog ha varit bland de sämsta trogna någonsin.
Citera
2025-01-01, 14:57
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Bodström såg ju direkt att hon var så dålig att det är bättre att offra henne än att hon skulle vara en belastning för förrädarna.
Citera
2025-01-02, 22:38
Medlem
Citat:
Hon var faktiskt för frånvarande för att ens ha varit med i programmet. Dum, helt enkelt. En person jag verkligen saknar all respekt för, trots att det var hennes enda sunda kommentar i programmet.
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Slutet räddade verkligen hela säsongen. Kan nog ha varit bland de sämsta trogna någonsin.
Efter att ha sett många versioner från Canada, Australien och Nya Zeeland, så har jag aldrig sett sämre förrädare än dessa. Inklusive Bodström. Kelda gjorde det största misstag jag har sett en förrädare göra i något annat land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in