2025-01-02, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Slutet räddade verkligen hela säsongen. Kan nog ha varit bland de sämsta trogna någonsin.
Slutet berodde ju helt på att man har kändisar som tävlat, då de ju ska ge bort vinsten till någon form av välgörande ändamål. Så de bryr sig inte hur det går.

I en riktig tävling, så hade två av de tävlande förrädarna röstat ut den tredje. Eller, ännu bättre, så hade en smart förrädare sett till att vara ensam kvar, i det här fallet med Bosse Andersson.
Citera
2025-01-02, 23:30
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Slutet berodde ju helt på att man har kändisar som tävlat, då de ju ska ge bort vinsten till någon form av välgörande ändamål. Så de bryr sig inte hur det går.

I en riktig tävling, så hade två av de tävlande förrädarna röstat ut den tredje. Eller, ännu bättre, så hade en smart förrädare sett till att vara ensam kvar, i det här fallet med Bosse Andersson.

Nej, det var vanliga personer med också.
Citera
2025-01-02, 23:42
Medlem
Citat:
Nej, det var vanliga personer med också.
Vilka var de "vanliga personerna" i de två Förrädarna som Sverige har gjort? Kan du peka ut en enda florist, servitör eller kontorist? Vem var brandman, expedit eller lärare? Vem var okänd?
Citera
2025-01-02, 23:51
Medlem
Citat:
Vilka var de "vanliga personerna" i de två Förrädarna som Sverige har gjort? Kan du peka ut en enda florist, servitör eller kontorist? Vem var brandman, expedit eller lärare? Vem var okänd?

Personen pratar om den australienska versionen, inte den svenska.

Jag tror att spelet blir mer på allvar om de tävlande är ”vanliga” människor, inte ett gäng kändisar. Ser fram emot att se det i svenska förrädarna!
Citera
2025-01-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryssfemm
Personen pratar om den australienska versionen, inte den svenska.

Jag tror att spelet blir mer på allvar om de tävlande är ”vanliga” människor, inte ett gäng kändisar. Ser fram emot att se det i svenska förrädarna!
Det gör han kanske, men då är han dum när han svarar mig.

Med vanliga människor som tävlar betyder resultatet mycket mer! Är det bara C- och D-kändisar som dessutom tvingas ge bort vinsten, så är de tävlande faktiskt ointressanta. Om de helt ointressanta (exempelvis) Emilia, Filip och Carl har några följare idag, så lär de knappast få fler efter Förrädarna. Framför allt inte eftersom de D-kändisarna måste ge bort vinstsumman.
Citera
2025-01-03, 11:11
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:

Eftersom du började att citera mig när jag svarade till en annan om förrädarna Australien så är det ju självklart att jag också skrev om förrädarna Australien.
Senast redigerad av Jannebigplay 2025-01-03 kl. 11:14.
Citera
2025-01-03, 14:22
Medlem
Citat:
Eftersom du började att citera mig när jag svarade till en annan om förrädarna Australien så är det ju självklart att jag också skrev om förrädarna Australien.
Fel av mig! Jag rodnar och ber om ursäkt 🫣
Citera
2025-01-06, 21:07
Medlem
Gv1875s avatar
Producenten Joachim Brobeck pratar om programmet i podden TV-fabriken!
Citera
2025-01-07, 07:09
Avstängd
Citat:

Citat:
Det gör han kanske, men då är han dum när han svarar mig.

Med vanliga människor som tävlar betyder resultatet mycket mer! Är det bara C- och D-kändisar som dessutom tvingas ge bort vinsten, så är de tävlande faktiskt ointressanta. Om de helt ointressanta (exempelvis) Emilia, Filip och Carl har några följare idag, så lär de knappast få fler efter Förrädarna. Framför allt inte eftersom de D-kändisarna måste ge bort vinstsumman.

Jag tror inte kändisarna ger bort pengarna, i vart fall behöver dom inte. Hon som vann första säsongen har jag för mig delade med sig lite av pengarna med Olivia från Gränsbevakarna dessutom.
Citera
2025-01-07, 13:52
Medlem
fiskavdelningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVoorhees
BBC varianten finns på TV4 play, australiska Traitors la dom tyvärr ner efter första säsongen. Vet inte om den går att se i Sverige.

Tack för hjälpen ändå!
Citera
2025-01-07, 16:03
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Jag tror inte kändisarna ger bort pengarna, i vart fall behöver dom inte. Hon som vann första säsongen har jag för mig delade med sig lite av pengarna med Olivia från Gränsbevakarna dessutom.

Ja, Katia som vann pratade om att hon ge en del av pengarna till sina föräldrar också. Tror inte många skulle ljuga och luras om de inte fick behålla pengarna själva. Kändisarna har ju ett anseende att tänka på också. Detta tänkte dock inte Filip på.
Citera
2025-01-07, 16:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Ja, Katia som vann pratade om att hon ge en del av pengarna till sina föräldrar också. Tror inte många skulle ljuga och luras om de inte fick behålla pengarna själva. Kändisarna har ju ett anseende att tänka på också. Detta tänkte dock inte Filip på.

Precis. Om pengarna gick till välgörenhet hade ju vinnarna skyltat med det förmodligen, hur godhjärtade de är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in