2024-11-27, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Trams. Om du är med i Förrädarna ska du ljuga och bedra folk på ett så smart sätt om möjligt. Det är det spelet går ut på.
Jocke lever på sin karaktär som "schysst kille" en fin person. Han tjänar mest på att framstå som schysst betydligt mer än att bedra och vinna spelet.
Han är som sagt inte dum.
Han påstår sig ha autism. Autister har svårt att läsa av andra narcissister är där i mot experter på det. Att folk går på detta är otroligt.
Citera
2024-11-27, 16:17
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snooners
Filip är dock inte jurist, han började plugga på juristprogrammet för ett antal år sen man har inte tagit någon examen eftersom han aldrig blev klar med studierna. Han har själv sagt att han har just examensarbetet kvar.

Jo han är jurist men inte advokat.
Du kan söka på skillnaden mellan dessa titlar.

Oavsett så lär man sig olika tekniker att bemöta argument när man läser till advokat och även om Filip har haft fel på de flesta han pekat ut så har han haft argument för vilka som är Förrädare.
Citera
2024-11-27, 16:48
Medlem
Locri-Buffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jo han är jurist men inte advokat.
Du kan söka på skillnaden mellan dessa titlar.

Oavsett så lär man sig olika tekniker att bemöta argument när man läser till advokat och även om Filip har haft fel på de flesta han pekat ut så har han haft argument för vilka som är Förrädare.
"Jag kan inte förklara min hjärna" -Filip Dikmen
Han säger att han "bara vet" vem det är. Om han är sådan i verkligheten, så bör han inte jobba inom rättsapparaten alls. Troligtvis har han blivit ombedd att kaosa för att göra bra tv.
Citera
2024-11-27, 16:50
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locri-Buffy
Han säger att han "bara vet" vem det är. Om han är sådan i verkligheten, så bör han inte jobba inom rättsapparaten alls. Troligtvis har han blivit ombedd att kaosa för att göra bra tv.

Fast det blev inte ens bra TV av det, han dödade hela det intressanta programmet med sitt gapande.
Citera
2024-11-27, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aulakraakan4
För att de tror att han är trogen och de vill ha ut misstänkta förrädare istället.

Jo förstår programmet men han är extremt jobbig och jag skulle tippa på att alla andra trogna håller med mig, han gynnar förrädarna för att han uträkningar aldrig stämmer.
Kanske Marie och Marianne men det kunde fan alla lista ut
Citera
2024-11-27, 17:35
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locri-Buffy

Just i det fallet med Donna hade han inte några argument.

Haha han behöver inte bli tillsagd att göra kaos, Filip Dikman är kaos!
Han hade ett konto på TikTok där han gjorde kaos och spelade ut folk mot varandra.
Han älskar drama!

Sedan tycker jag att man måste skilja på Filip som jurist och eventuellt blivande advokat och ha i åtanke att han är komiker och gärna överdriver.

Jag känner självklart inte honom men tror inte att han sårar någon med avsikt.
Citera
2024-11-27, 17:40
Medlem
Nu uttalar sig nästa deltagare. Ronny.

https://www.tv4.se/artikel/5SN1ktugR...-sa-hela-tiden

Ingen verkar bekräfta Filips påhitt. "Han var sån hela tiden".
Citera
2024-11-27, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRallround

Det kan vara tufft att "se sig själv i spegeln".
Citera
2024-11-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRallround

Skönt att någon bekräftar som var där att hans beteende var likadant i materialet som inte kom med på tv. Personer som Filip med noll självinsikt och älskar att peka utåt för det svårt att titta inåt kommer aldrig ändra på sig.. När han bestämt sig att produktionen hade fel kommer han slå sig blodig om det men aldrig att han kommer nån vart med stämningen. Som produktenen säger så ändrade han sin åsikt senaste för nån vecka sen. Tidigare har han varit nöjd med sin medverkan..
Citera
2024-11-27, 19:27
Medlem
Är det nån som vet vilket universitet Filip pluggat på? Jag ska skriva och begära utdrag ur ladok för har svårt att tro han är färdig jurist när han skriver som en kratta. Det tar bara nåt dygn att få ladok-utdrag via mail från universitet/högskola men jag orkar inte mejla alla skolor.
Citera
2024-11-27, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joanna
Är det nån som vet vilket universitet Filip pluggat på? Jag ska skriva och begära utdrag ur ladok för har svårt att tro han är färdig jurist när han skriver som en kratta. Det tar bara nåt dygn att få ladok-utdrag via mail från universitet/högskola men jag orkar inte mejla alla skolor.
Hittade honom på LinkedIn, ser ut som Göteborgs Universitet.

https://se.linkedin.com/in/filip-dikmen-2334951b0
Citera
2024-11-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joanna

Enligt linkedin läste han på Göteborgs universitet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in