2023-09-23, 21:53
Medlem
Hoppas att dom frågar Marko. Han kommer tacka ja för annars lär han ju bli mördad.
Citera
2023-09-23, 22:17
Medlem
Förvånansvärt bra program! Jag hoppas att de väljer Olivia Det hade rört om lite!
Citera
2023-09-23, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Tanken slog igår efter att ha sett det första avsnittet, vad händer om alla tre förrädare åker ut? nu så åkte en otrogen ut, men om det skulle ske, väljs det nya förrädare sen?
Ja så klart väljs nya, annars blir porgrammet slut.
Ganska rörigt så här länge, men tror att det blir bättre och bättre med tiden. Man kan aldrig veta i förväg vart ta programmet vägen.
Citera
2023-09-23, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
Jag lovar att det här programmet blir bara mer och mer intressant ju längre spelet pågår.

Tittade igenom Storbritanniens säsong pp 1 dag.
Vänta bara till förrädarna börja vända sig emot varandra och röstar på varandra för att rädda sitt egna skinn då blir det intressant på riktigt!
Det har redan hänt.
Citera
2023-09-23, 23:30
Medlem
De kommer välja minneskonstnären. Han är den smartaste och förmodligen den lättaste att övertala. Frågan är dock om han har pokerfejs nog att överleva som förrädare.
Citera
2023-09-23, 23:36
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porslinslandet
De kommer välja minneskonstnären. Han är den smartaste och förmodligen den lättaste att övertala. Frågan är dock om han har pokerfejs nog att överleva som förrädare.
Nej, det tror jag knappast, Jonas står högt bland listan av misstänkta, tillsammans med Johanna.

Mest nytta hade de haft av Marko eller Feime som troligen de flesta ser som hederliga men frågan är hur detta "övertalande" ska gå till, finns risken att de kan säga nej är det nog bättre välja någon mer i mitten, exempelvis Olivia eller Hasse.

Cecilia? känns som den som gått mest under radarn hittills och kan också fungera som ett bra alternativ.

Janne bör kunna fungera också.

Johanna, Jonas och Li ligger sämst till vid en omröstning.
Citera
2023-09-24, 00:20
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Med tanke på vilken personlighet förrädarna har tror jag att de föredrar vara färre att vinna pengarna, särskilt Katja då.

När det är kändisar som tävlar om pengar, så är det väl i regel att pengarna inte går till dem personligen, utan att de får typ välja vart de skall doneras. Vet vi hur det är i detta programmet? Har något sådant pratats om?
Citera
2023-09-24, 00:57
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Je-Suis-C
Okej, jag tycker inte att man ska kommentera folks vikt som sagt. Men, i hennes fall är det ju solklart att hon är så naiv, kan inte ”spelet”. Men, vi är ju vänner privat! Suck 😮‍💨

Menar du som att t.ex. säga att hon inte bara är en mobbare och jävligt korkad, utan fysiskt gigantisk också?
Citera
2023-09-24, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
När det är kändisar som tävlar om pengar, så är det väl i regel att pengarna inte går till dem personligen, utan att de får typ välja vart de skall doneras. Vet vi hur det är i detta programmet? Har något sådant pratats om?

Får säkerligen höga ersättningar bara för att de deltar? Möjligtvis går sedan vinsten till välgörande ändåmål för att det "ser bra ut"?

https://www.svenskdam.se/noje/sa-myc...rammen/7669650
Citera
2023-09-24, 08:43
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
Jag lovar att det här programmet blir bara mer och mer intressant ju längre spelet pågår.

Tittade igenom Storbritanniens säsong pp 1 dag.
Vänta bara till förrädarna börja vända sig emot varandra och röstar på varandra för att rädda sitt egna skinn då blir det intressant på riktigt!

Var finns den brittiska versionen?
Citera
2023-09-24, 09:23
Medlem
Hejar ni på de trogna eller på förrädarna?
Citera
2023-09-24, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Var finns den brittiska versionen?
På BBC, men det kräver att man har en brittisk IP-adress.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in