2023-04-21, 22:24
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Va? Har dom redan släppt startelvan?
Antingen eller - inte fan sätter de honom på bänken iaf - utan isf som icke tillgänglig
Citera
2023-04-22, 14:23
Medlem
MFF borde som stor förebild i staden Malmö se till att inga av deras högavlönade spelare kör omkring utan giltiga Körkort!

Att Sergio Pena förutom att inte ha ett gällande körkort dessutom var både full och körde för fort visar vilken idiot han är.

Jaga Sergio Pena med frågor om varför han kört bil utan gällande körkort senaste halvåret!
Citera
2023-04-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Har inte klubbarna något ansvar att se till att han får hjälp? Detta bottnar väl i hans problem med frun.

Se inte detta som någon bortförklaring men det kan vara en förklaring. Hoppas att han kommer tillbaka.

Har Pena också haft problem med frun? Det var ju Buya som inte fick hit frugan?
Citera
2023-04-22, 15:41
Medlem
BoISarens avatar
Mitt tips är att det blir någon månad i fängelse alt. fotboja. Trots allt tre förseelser

Grov rattfylla
Hastighetsöverträdelse
Olovlig körning
Citera
2023-04-22, 16:39
Medlem
MFF
Värdegrund

ALKOHOL- OCH DROGPOLICY
Malmö FF:s verksamhet ska präglas av alkohol- och drogfrihet. Det är inte tillåtet att
komma påverkad till arbetsplatsen eller att på arbetsplatsen bruka alkohol eller droger. Om
någon är påverkad av alkohol eller droger är alla anställda skyldiga att omedelbart anmäla
det till sin närmaste chef som ansvarar för att nödvändiga åtgärder vidtas.
Företrädare för Malmö FF är förebilder även utanför arbetstid och ska inte använda droger
och vara måttfulla med alkohol. Spelare i Malmö FF får endast i speciella undantagsfall och
i måttfull mängd använda alkohol under säsongen och även i övrigt vara mycket restriktiva
med alkoholkonsumtion.

Sergio Pena full som fan några dagar före match.
Vad blir konsekvenserna?
Citera
2023-04-22, 17:34
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adyring
Har Pena också haft problem med frun? Det var ju Buya som inte fick hit frugan?

hon tog barnet och stack till spanien
Citera
2023-04-23, 05:27
Medlem
Vi får se hur hög status alkoholpolicyn har i Malmö FF nu när det gäller en stjärna och inte en lagledare i F12-laget.
Citera
2023-04-23, 14:30
Medlem
Han är ju från Peru och var bodde han innan? Vissa EU länder har ju en helt annan gräns-övre- än Sverige!
Detta är ingen sak tycker jag. Han får en rättelse och lite straff
Nu går alla vidare!..mot våren
Citera
2023-04-24, 19:15
Medlem
BoISarens avatar
Han får fan i mig spela idag...

Skämmes tamejfan MFF! Bra alkoholpolicy
Citera
2023-04-24, 21:17
Medlem
Vi kan i varje fall bespara oss alla former av fördömanden om dödsoffer till följd av rattfyllor från MFF framöver.
Jag håller på värdelösa Blåvitt, men hellre förlora matcher och ha heder utanför planen än att vara Malmö och leda allsvenskan men fullständigt sakna heder och moral utanför plan.
Vilken jävla pissklubb i ordets rätta bemärkelse.
Citera
2023-04-24, 22:09
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Han är ju från Peru och var bodde han innan? Vissa EU länder har ju en helt annan gräns-övre- än Sverige!
Detta är ingen sak tycker jag. Han får en rättelse och lite straff
Nu går alla vidare!..mot våren

Nu tycker jag att rattfylla är väldigt allvarligt men jag vet sedan jag bott utomlands hur otroligt lätt vanligtvis förnuftiga människor kan ta på just rattfylla. Då ska vi inte tala om att köra utan körkort. Vi får den kulturkrocken även här när Allsvenskan blivit en så pass internationell liga.
Citera
2023-04-25, 01:09
Medlem
Malmö-människor ser givetvis inte problemet. I den klubben omhuldas pedofiler rattfyllon och andra brottslingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in