2023-04-25, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Nu tycker jag att rattfylla är väldigt allvarligt men jag vet sedan jag bott utomlands hur otroligt lätt vanligtvis förnuftiga människor kan ta på just rattfylla. Då ska vi inte tala om att köra utan körkort. Vi får den kulturkrocken även här när Allsvenskan blivit en så pass internationell liga.
Exakt
Du sammanfattade det bättre än mig
Citera
2023-04-25, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Malmö-människor ser givetvis inte problemet. I den klubben omhuldas pedofiler rattfyllon och andra brottslingar.
Vad jag har hört var rattfyllot den spelare som fick ta emot högst jubel från supportrarna vid presentationen av laguppställningen innan gårdagens match. Precis som det var när pedofilen var tillbaka efter sin avstängning. Vidrigt!
Citera
2023-04-25, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lixen95
Vad jag har hört var rattfyllot den spelare som fick ta emot högst jubel från supportrarna vid presentationen av laguppställningen innan gårdagens match. Precis som det var när pedofilen var tillbaka efter sin avstängning. Vidrigt!

Han hade 1,3 promille, träffat en vän, ätit och druckit lite öl/vin. Det blev nog ganska många glas för att nå den nivån. Inte helt seriöst för en fotbollsspelare. Har dessutom hört via hans förra klubb att denna person varit med om, nämligen bilolycka i samband med rattfylla. Säkert knarkar han en del också, jag skulle säga utvisning är det mest rimliga här
Citera
2023-04-25, 20:33
Medlem
Nu vet ju vilken spelare det gäller - men för sakens skull:
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho
Gäller dock även Knudsen - även EU-medborgare måste ansöka om svenskt körkort efter att ha varit folkbokförda här i ett år.

Nej, detta stämmer inte. Utländskt körkort från ESS-land (inklusive DK) är OK under hela sin giltighetstid.
Citera
2023-04-26, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Glöm inte att han utöver detta äter marsvin med

Asså det också, marsvin alltså. Vissa säger att han är kannibal men det är inte grundat i fakta. Men hans mamma (ringde henne) säger att det troligt stämmer
Citera
2023-04-26, 14:38
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerraPersson
Asså det också, marsvin alltså. Vissa säger att han är kannibal men det är inte grundat i fakta. Men hans mamma (ringde henne) säger att det troligt stämmer

Nej det säger ingen. Men marsvin är husmanskost i Peru så att han äter marsvin är det inget tvivel om.
Citera
2023-05-11, 11:18
Medlem
Nu åtalad.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...ng-allsvenskan

Huvudförhandling 31 Maj kl 15.
Citera
2023-05-11, 12:50
Medlem
Här uppger SVT hans lön till 200K-350K per månad. Går det inte att säga hans lön mer exakt, med ett snävare intervall? Ganska stor skillnad på 350K och 200K....

https://www.svt.se/sport/fotboll/ser...inte-rattegang

För övrigt sjuk lön (antar att lönerna ligger i det spannet för de främsta spelarna) för den låga nivån som allsvenskan håller.

Hur länge kan han få skaka galler? En månad?
Citera
2023-05-29, 19:00
Medlem
Målnr: B 5369-23
Citera
2023-05-31, 16:49
Medlem
eternussermos avatar
https://www.aftonbladet.se/a/4ovpKq

Vad är det för försvar att han hängts ut med namn och bild? Idioten har ju själv gått ut i pressen. Verkar överhuvudtaget inte visa någon ånger utan konstaterar bara att han visste att det inte var lagligt.
Citera
2023-06-01, 12:15
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
https://www.aftonbladet.se/a/4ovpKq

Vad är det för försvar att han hängts ut med namn och bild? Idioten har ju själv gått ut i pressen. Verkar överhuvudtaget inte visa någon ånger utan konstaterar bara att han visste att det inte var lagligt.
Ja?
Citera
2023-06-01, 12:28
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Ja?
Ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera