2023-04-21, 17:00
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nånstans i Peru där han kommer i från.

Hans körkort lär väl inte vara giltigt i Sverige ändå, så då hade det vart olovlig körning också.

Finn fem fel(passningar)!

Man kan nog inte vänta sig rockstjärneliv i Allsvenskan?

Eller? Får Lewicki axla SP-rollen nu?

Vågar man endast plocka danskar och tyskar framöver?

Nåja, Cornelius och Busanello är fantastiska värvningar.
Citera
2023-04-21, 17:11
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Lewicki tror jag är en av dessa men han dricker inte enligt egen utsago från en intervju för en del år sedan. Honom borde vi kunna stryka med säkerhet.

Det måste vara Knudsen för han bor dels i västra hamnen och stoppades vid klaffbron som ligger nära där han bor. Dessutom så använder Rydström bara honom för att sätta ut konerna på träningnen och i en intervju på FK nämner han om att många blivit idioter i det här läget. Ganska vågad ledtråd där minst sagt.

Vissa har helt enkelt inte psyket när man ej får spela och tar ut det på spriten.

Om det är några jag INTE skulle misstänka så är det Knudsen och Lewicki, båda ultraprofessionella.

Men å andra sidan, man vet aldrig ...

Kunde Paolo "torska" på det han gjorde så.
Citera
2023-04-21, 17:14
Står dock ”Allsvensk stjärna”.
Jesper Knudsen är ingen sådan. Han tar knappt plats i u21.
Citera
2023-04-21, 17:28
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheerful-pessimist
Sarfo.

Sarfo gjorde sin skit när han tillhörde Sirius. Det uppdagades efter han skrivit på för MFF.
Tränarna Kim & Tolle "visste" inget.
Citera
2023-04-21, 17:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Står dock ”Allsvensk stjärna”.
Jesper Knudsen är ingen sådan. Han tar knappt plats i u21.

Du menar troligen trazkes favoritspelare i MFF Jonas Knudsen.
Citera
2023-04-21, 17:50
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Du menar troligen trazkes favoritspelare i MFF Jonas Knudsen.
Han är en jävligt vass handbollsspelare! Han skulle nog kunna ge Mikkel Hansen en kamp om startplatsen i danska handbollslandslaget. Men vad fan han gör på fotbollsplaner kommer jag aldrig förstå?

on.t. Hur stor är risken att Pena döms till fängelse? Känns ganska troligt va? Jag menar rattfull och kraftig fortkörning i vad som jag antar är ett tätbebyggt område låter ganska grovt i mina öron. Oavsett utgång så lär han ju inte spela mer för MFF i år.

I mitt huvud får jag nästan lite Anne Heche-vibbar även om det kanske inte var riktigt lika illa.
Senast redigerad av trazke 2023-04-21 kl. 17:52.
Citera
2023-04-21, 18:02
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Han är en jävligt vass handbollsspelare! Han skulle nog kunna ge Mikkel Hansen en kamp om startplatsen i danska handbollslandslaget. Men vad fan han gör på fotbollsplaner kommer jag aldrig förstå?

on.t. Hur stor är risken att Pena döms till fängelse? Känns ganska troligt va? Jag menar rattfull och kraftig fortkörning i vad som jag antar är ett tätbebyggt område låter ganska grovt i mina öron. Oavsett utgång så lär han ju inte spela mer för MFF i år.

I mitt huvud får jag nästan lite Anne Heche-vibbar även om det kanske inte var riktigt lika illa.

Har inte klubbarna något ansvar att se till att han får hjälp? Detta bottnar väl i hans problem med frun.

Se inte detta som någon bortförklaring men det kan vara en förklaring. Hoppas att han kommer tillbaka.
Citera
2023-04-21, 18:05
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Har inte klubbarna något ansvar att se till att han får hjälp? Detta bottnar väl i hans problem med frun.

Se inte detta som någon bortförklaring men det kan vara en förklaring. Hoppas att han kommer tillbaka.
Pena ska vara en rätt värdelös människa privat. Hans insatser på planen får räknas som professionella, om ens det.

Känner flera med insatta folk i MFF. Pena ska vara rena cancern.
Citera
2023-04-21, 18:08
Citat:

Klart att dom som arbetsgivare blir tvungna att hjälpa honom. Men det innebär ju inte att han har rätt att spela matcher för det.

Det är ändå han som gjort bort sig, man kan ju inte kräva att klubben enbart ser till hans bästa som spelare.
Citera
2023-04-21, 18:16
Medlem
bagarn29s avatar
God morgon.Namnet kom ut redan på sidan 4.
Citera
2023-04-21, 18:21
Bannlyst
Det är ingen som vet vem som är GM vi får gissa tills vi har häktningsframställan helt enkelt ?
Citera
2023-04-21, 18:29
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Pena ska vara en rätt värdelös människa privat. Hans insatser på planen får räknas som professionella, om ens det.

Känner flera med insatta folk i MFF. Pena ska vara rena cancern.

hur tror du det är att växa upp så som han gjort dessutom med 0 stöd stöttning uppbackning i sin danska klubb detta får daniel andersen och hela holdet ta på sej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in