2023-04-14, 10:04
Medlem
Enligt TV4-Nyheterna är både mannen och kvinnan i 35-årsåldern.

Har det framgått huruvida det har varit ett knivmord eller skjutning eller vad som hänt?
Citera
2023-04-14, 10:07
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Enligt TV4-Nyheterna är både mannen och kvinnan i 35-årsåldern.

Har det framgått huruvida det har varit ett knivmord eller skjutning eller vad som hänt?
Man högg ihjäl kvinna, så gissningsvis ingen skjutning.
Citera
2023-04-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Det är mycket insatser varje dag så troligtvist inget samband.

Borde det inte finnas övervakningskameror i ett parkeringshus?
Nja klart man ser polisbilar ofta men till vad behövs 4 bilar och 7-8 poliser? Hade varit intressant att veta nu när man tänker efter, har sett såna räder ibland är det ovanligt slöseri med polisresurser eller är det ofta trainees under utbildning som är med?
Hade varit intressant om nån visste.
Citera
2023-04-14, 10:25
Medlem
Är det otrohetsdrama, de bestämt möte på parketingstak?
Får inte glömma att det är en tragedi när sånt sker
Citera
2023-04-14, 10:26
Medlem
Ingen som hört eller sett något mer ?
Citera
2023-04-14, 10:48
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Är det otrohetsdrama, de bestämt möte på parketingstak?
Får inte glömma att det är en tragedi när sånt sker

Gissar på en relation där mannen har sneat. Något säger mig att mannen har ett kriminellt förflutet som oftast vid sådana här brott i Malmö.

Det är inte ofta du hör en läkare eller valfritt annat yrke exempelvis begå sådana här brott utan det handlar oftast om gängkriminella.

Dessutom i ett parkeringshus mitt i stan när det finns gott om parkering runt Coop stadion säger mig att mannen planerade detta. Anledningen till parkeringhuset var för att inga vittne skulle se det.

Den normala svensson bär inte kniv med sig när de ska in på ärende i Stan liksom, speciellt inte på kvällen.
Senast redigerad av Vafalls09 2023-04-14 kl. 10:51.
Citera
2023-04-14, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Gissar på en relation där mannen har sneat. Något säger mig att mannen har ett kriminellt förflutet som oftast vid sådana här brott i Malmö.

Det är inte ofta du hör en läkare eller valfritt annat yrke exempelvis begå sådana här brott utan det handlar oftast om gängkriminella.

Dessutom i ett parkeringshus mitt i stan när det finns gott om parkering runt Coop stadion säger mig att mannen planerade detta. Anledningen till parkeringhuset var för att inga vittne skulle se det.

Den normala svensson bär inte kniv med sig när de ska in på ärende i Stan liksom, speciellt inte på kvällen.

Okej
Så det är knivmord?

Kan ju vara att de inte ville bli sedda tillsammans och det kanske inte var planerat just pga det. En dispyt som gick fel..
Man ska alltid vara bland folk om man ska *tala ut* ..lärdom..
Citera
2023-04-14, 11:06
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Okej
Så det är knivmord?

Kan ju vara att de inte ville bli sedda tillsammans och det kanske inte var planerat just pga det. En dispyt som gick fel..
Man ska alltid vara bland folk om man ska *tala ut* ..lärdom..

Ja, kvinnan blev knivhuggen utav mannen. Det framgår tydligt. Efter jag skrev det inlägget så såg jag att Kvällsposten/Expressen bekräftat att de hade en relation vilket stärker min teori.
Citera
2023-04-14, 11:13
Medlem
Vem är BO? Vad heter MGM?
Citera
2023-04-14, 11:23
Medlem
grekkoz1s avatar
Och hur kunde pppressen få bilder ifrån ett högre utgångsläge att ta bilder ifrån än p-husets?
smög han upp i knullhotellet i söderläge och knäppte av några bilder? oafsett.

samt hur fick ni tillgång till högre bildstorlekar? är inte det taskigt mot pressen att sno bilder så där?

Jag gissade innan på att BMW 3 touring på taket tillhörde polisen, jag fördömer nu mitt eget utlåtande.
Citera
2023-04-14, 11:46
Medlem
Jag tycker det är intressant att komma in på dessa forum och läsa teorier.
Speciellt eftersom att man går höra så mycket olika från olika håll.
Jag hörde på ryktesväg att det handlade om en hallick som sneade på en "anställd".
Så ct tvungen springa in här och kolla vad ni tror.
Jag tycker det är otroligt respektlöst att prata så om kvinnan som är avliden utan att det finns grunder.

Hoppas hon vilar i frid nu. Och att detta övervåld mot kvinnor får ett stopp.
Citera
2023-04-14, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LifeOfLou
Jag tycker det är intressant att komma in på dessa forum och läsa teorier.
Speciellt eftersom att man går höra så mycket olika från olika håll.
Jag hörde på ryktesväg att det handlade om en hallick som sneade på en "anställd".
Så ct tvungen springa in här och kolla vad ni tror.
Jag tycker det är otroligt respektlöst att prata så om kvinnan som är avliden utan att det finns grunder.

Hoppas hon vilar i frid nu. Och att detta övervåld mot kvinnor får ett stopp.

Har inte sett några respektlösa teorier men kan ha missat något.

Ja hallick/prostituerad kan väl iofs också ses som en relation iofs.

Jag hade gissat på småkriminella/missbrukare i en parrelation men då var det väl inte så denna gången
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in