Citat:
Ursprungligen postat av
maanoja
Citat:
Ursprungligen postat av
Dunch
Vi var inte fb-kompisar men var i samma jobbrelaterade Facebook grupp. Hon kommenterade då och då men var aldrig superaktiv. De flesta av hennes fb kompisar var hennes och makens släktingar. Det verkade som hennes konto var mest för att lägga upp bilder av sitt barn.
Jag vet att hon var kompisar med både män och kvinnor i verkligheten. Dessutom var hon alltid välklädd och stilig. Maken kan ha varit svartsjuk men det fanns inga tecken med hur hon betedde sig. Vissa på jobbet har sagt att hon försökte göra slut med honom men jag tror det är mer en teori än fakta.
Jag får inte ihop det. Dels är han ju ful & skallig halv-arab, dels skulle hon vara plugghäst och därefter bli tågvärd?
Jag är inte alls med på notorna, börjar väl bli för gammal eller något ...
Citat:
Ursprungligen postat av
pagenfransoder
Jag kommer in med lite mer spekulationer nu, jag har sett att Shawn har varit hemma hos en annan kvinna som bor på hyllie mer exakt på Trådgränd eller Garngatan. Osäker på exakta adressen eftersom det var 1-2 månader sen.
Så är det så att Car*line har insett att han har varit otrogen och nu vill skiljas pga det? Sen vill han kanske behålla den hemligheten och mördar henne i frustration?
Men annars stämmer alla andra in med kort stubin, har spelat hockey med honom. Han blir arg och skriker "fuck" i nästan var och varannan mening så han har nog lite passivt aggressivt beteende underliggande någonstans.
... och dessutom småaggressiv
Citat:
Ursprungligen postat av
Cpccc
Svårt att säga vad som händer bakom stängda dörrar men dem var gifta i ca 11 år.
Hon hade varit otrogen ett längre tag och lämnade in skilsmässopapperet i tisdags.
Hmmm hon varit otrogen? någon annan påstår att han varit otrogen? Har hon varit otrogen så skulle det ju förklarat stora delar kring mordet. Tack.