2023-04-14, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Vem är BO? Vad heter MGM?

Hon hette C*roline R*smussen Fr*chter, 33.

Han heter Sh*wn F*uchter, 36.
Citera
2023-04-14, 18:09
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramarine
Hon hette C*roline R*smussen Fr*chter, 33.

Han heter Sh*wn F*uchter, 36.

Finns det en bild på BO? Om det finns kan du skicka den i PM? Jag misstänker att jag har gått i skolan med henne nämligen.
Citera
2023-04-14, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Finns det en bild på BO? Om det finns kan du skicka den i PM? Jag misstänker att jag har gått i skolan med henne nämligen.

https://www.expressen.se/kvallsposte...av-festivalen/
Citera
2023-04-14, 18:13
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramarine
https://www.expressen.se/kvallsposte...av-festivalen/

Japp, det är hon. Tragiskt. Hon var en plugghäst åtminstone de åren jag gick med henne i skolan. Detta var dock högstadiet så har passerat ett ex antal år sedan dess.
Senast redigerad av Vafalls09 2023-04-14 kl. 18:24.
Citera
2023-04-14, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09

Sök på mannens namn på fb får du upp flera bilder. Han e någon judisk canadensre gift med svensk blond skånska. Ser ut som dom haft barn ihop och varit ihop i flera år/gifta
Citera
2023-04-14, 18:28
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Sök på mannens namn på fb får du upp flera bilder. Han e någon judisk canadensre gift med svensk blond skånska. Ser ut som dom haft barn ihop och varit ihop i flera år/gifta

Ser det, fan vad man lider med barnet som växer upp utan sin mamma. Att det skulle sluta så för henne hade jag aldrig trott.
Jag hoppas verkligen att han får sona för sitt brott även om det ändå inte skapar någon sorts rättvisa.
Senast redigerad av Vafalls09 2023-04-14 kl. 18:32.
Citera
2023-04-14, 18:33
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Är han judisk canadensare?
Citera
2023-04-14, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Är han judisk canadensare?
Japp…. Hans pappa eller släkting heter Eli …. Så surfade runt på hans familjemedlermmars facebooks via folk som likat hans bilder.
Så har dom judisk klingande namn men säkert bott i generationer i amerika…

Ändrar lite; han e tydligen halv israel slash canadensare. Han har bara massa israeler och amerikanska judar som kommenterar o likar bilder
Citera
2023-04-14, 19:37
Medlem
Citat:
Japp…. Hans pappa eller släkting heter Eli …. Så surfade runt på hans familjemedlermmars facebooks via folk som likat hans bilder.
Så har dom judisk klingande namn men säkert bott i generationer i amerika…

Ändrar lite; han e tydligen halv israel slash canadensare. Han har bara massa israeler och amerikanska judar som kommenterar o likar bilder
Utåt sett var paret en vanlig svensk familj-båda jobbade
barn o hund. Hoppas barnet får rätt stöd, och ja även deras hund
Citera
2023-04-14, 20:06
Medlem
Citat:

Jag hittar inte MGM på fb… förutsatt att han inte heter R*smussen i efternamn och bara får kommentarer på engelska? Skäggig man med blond kvinna som profilbild.
Citera
2023-04-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frede1610
Jag hittar inte MGM på fb… förutsatt att han inte heter R*smussen i efternamn och bara får kommentarer på engelska? Skäggig man med blond kvinna som profilbild.

https://www.facebook.com/sh*wn.fr*chter

*=a u
Citera
2023-04-14, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maanoja
https://www.facebook.com/sh*wn.fr*chter

*=a u

Tack! Jättekonstigt att jag inte hittade något…

Stackars, stackars barn som får växa upp både utan en mamma och en pappa bara för att pappan är sjuk i huvudet.

Edit: jag kan uppenbarligen inte läsa. Stavade fel på namnet 30 gånger, därför jag inte hittade honom…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in