2023-05-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
det är alltid intressant att få reda på BO:s identitet, inte minst om denne är tidigare straffad. det verkar ju finnas ett hämndmotiv här

Jag och en till i tråden "anonymp" känner till vem BO är.
Resten av er har fel.
"Anonymp" skrev att han/hon kunde lägga upp bildbevis, men det tycker inte jag att Anonymp ska göra - med tanke på BO´s familj.
Jag har också bilder på BO´s familj. Bo var Bosnien turk, 40+ och hade 3 barn. Jag tänker inte avslöja familjen utan fokus ska ligga på de häktade.
Jag har teorier om bakomliggande orsaker, men eftersom det enbart är teorier så ämnar jag inte yppa dem här. Om någon har teorier som överensstämmer med mina blir det intressant för mig.

Jag kände inte till att familjen har fått skyddat boende nu, men det bekräftar mina egna teorier.
Citera
2023-05-06, 21:07
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iris73
Det kan vara ett gemensamt, skruvat intresse som tortyr, sadistisk lek eller dyl. Minns mordet baserat på Dungeons and dragons för hi
Killarna verkar tävla i kampsport.
Svenska tjejen framstår mycket udda utifrån det som kan ses. Hon kan vara drivkraften. Hon kan ha blivit våldtagen av taxichauffören som det tydligen, men det kan också finnas massor av andra och skruvade motiv som det ibland gör i så här pass skruvade mordfall. Han kan ha blivit offergåva åt gudarna, ha råkat korsa deras väg efter att de fantiserat om att mörda någon eller vad som helst

Den psykiska ohälsan i det här landet är alarmerande.
Citera
2023-05-06, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NollaKolla
Jag och en till i tråden "anonymp" känner till vem BO är.
Resten av er har fel.
"Anonymp" skrev att han/hon kunde lägga upp bildbevis, men det tycker inte jag att Anonymp ska göra - med tanke på BO´s familj.
Jag har också bilder på BO´s familj. Bo var Bosnien turk, 40+ och hade 3 barn. Jag tänker inte avslöja familjen utan fokus ska ligga på de häktade.
Jag har teorier om bakomliggande orsaker, men eftersom det enbart är teorier så ämnar jag inte yppa dem här. Om någon har teorier som överensstämmer med mina blir det intressant för mig.

Jag kände inte till att familjen har fått skyddat boende nu, men det bekräftar mina egna teorier.

Är du helt jävla dum eller?
Här kan du även få en länk där det bevisar att min kille var bara 26år när han blev mördad av idioter...

https://www.expressen.se/nyheter/26-...-fore-mordet-/
Citera
2023-05-06, 21:20
Medlem
walalahs avatar
På ett "nyhetsklipp" om fallet på TikTok har någon läckt namnet på BO. Han var 26 år. Sluta tjafsa och varsågod att börja gräva
Citera
2023-05-06, 21:22
Medlem
Troians avatar
Tror jag ”hittade” BO. Rätt anonym på nätet.

Har ett syskon som läser eller läst till läkare? Är jag rätt ute då?
Citera
2023-05-06, 21:28
Medlem
walalahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror jag ”hittade” BO. Rätt anonym på nätet.

Har ett syskon som läser eller läst till läkare? Är jag rätt ute då?

Du tycks i alla fall ha hittat samma som jag. Hela familjen verkar väldigt anonyma online.
Citera
2023-05-06, 21:30
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walalah
På ett "nyhetsklipp" om fallet på TikTok har någon läckt namnet på BO. Han var 26 år. Sluta tjafsa och varsågod att börja gräva

Gräva..?
Vi som inte har TikTok har ingen aning om vad som lagts upp ens.
Varför länkar du inte/lägger upp skärmdump så att alla i tråden kan få se vad du snackar om?
Citera
2023-05-06, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mir05-
Ja han börjar på S

Om det stämmer talar vi inte om samma person!
Uppgifter från början om BO sa att han var 40+ och namnet börjar INTE på S.

Det är något som är MYCKET konstigt här.
Citera
2023-05-06, 21:40
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walalah
Du tycks i alla fall ha hittat samma som jag. Hela familjen verkar väldigt anonyma online.

Rätt säker på att det är han.

Tror att vi kan bortse från användaren NollaKolla.
Senast redigerad av Troian 2023-05-06 kl. 21:45.
Citera
2023-05-06, 21:44
Medlem
walalahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Gräva..?
Vi som inte har TikTok har ingen aning om vad som lagts upp ens.
Varför länkar du inte/lägger upp skärmdump så att alla i tråden kan få se vad du snackar om?

Jag använder inte heller TikTok till vardags.

Jag väntar med att basunera ut namnet här då jag inte vet om det finns en anledning till att det är så tyst om BO och sekretess på målsägande. Men är man riktigt nyfiken så kan man hitta det

Sen kommer säkert någon annan dela med sig av det här rätt snart. Vi får se.
Senast redigerad av walalah 2023-05-06 kl. 21:50.
Citera
2023-05-06, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NollaKolla
Något är helt fel här. Jag var själv med och letade efter den försvunne 40+ mannen och jag har talat med myndighetspersoner om det jag känner till.

Verkar att vara två olika personer i så fall? Två döda?

Var försiktig sedan här efter vem du snackar om när du inte vet något!

De här är väldigt ung kille och har aldrig genomgång något slags brott jag har varit hans tjej sedan 3 år så jag vet väldigt mycket var snälla och sluta skriv saker ni inte vet om honom han är ingen våldtäktsmän som dem flesta påstår!!!!
Citera
2023-05-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vad har den personen med tråden att göra?

I början kopplades den 40+ personen till personen som fanns hängd i Hjälstaviken, men nu sägs det att den avlidna i Hjälstaviken var 26år. (?) Jag förstår just nu ingenting! Den jag talar om anmäldes försvunnen den 4 april. Då bodde han på en adress i Sthlms län (Jag vet exakta adressen). När den avlidna personen upptäcktes i Hjälstaviken var den 40+ personen inte längre boende på samma adress som veckan innan och det antogs då att han var avliden. Den 40+ personen har också vissa kopplingar till person i Uppsala/chilenare och de nu häktade. Följer tråden
Senast redigerad av NollaKolla 2023-05-06 kl. 22:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in