2023-09-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Är du helt jävla trög i huvudet? Skulle de åberopa det som ursäkt då eller?

Lugna dig nu. Nu läste du in något jag inte har påstått. Jag vill bara veta om dom har pratat om dumpen. Om dumpen nämns i fupen. Precis som radikaliserade så kan dom få en föreställning av att samhället är på deras sida, och något säger mig att dessa personer också lever i den vanföreställningen när dom skryter om att det ska "döda en våldtäktsman".
Citera
2023-09-25, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasedChad
Om hon blev våldtagen, borde det inte vara i hennes intresse att lämna så konkreta uppgifter som möjligt till polisen?

Finns det verkligen ingen möjlighet till något annat motiv alls? Var hon kanske otrogen och behövde ha en ursäkt? etc.

Du verkar inte riktigt förstå hur en förundersökning bedrivs. Om hon ringt in och anmält en våldtäkt eller gjort anmälan på stationen så har hon inte haft chansen att lämna särskilt utförliga uppgifter till polisen eftersom inget förhör har hållits. Målsäganden var inte ens hörd i ärendet.

Att kvinnor i någon större omfattning skulle falskanmäla för våldtäkt är en incelfantasi utan någon förankring i verkligheten. Att en sextonårig tjej skulle vilja ha frivilligt samlag med en 10 år äldre taxislusk är i sig osannolikt. Att hon skulle gå så långt som att mörda någon för att täcka upp för otrohet är ännu mer osannolikt. När otrohet är inblandat då brukar det vara den bedragna parten som mördar den bedragande.
Citera
2023-09-25, 15:02
Medlem
Får Lisbeth Salander-vibbar av denna tjejen.
Citera
2023-09-25, 15:14
Medlem
TeamAbruptos avatar
Är det svenskar eller blattar involverade så att jag vet om jag ska bry mig eller inte?
Citera
2023-09-25, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAbrupto
Är det svenskar eller blattar involverade så att jag vet om jag ska bry mig eller inte?

Är du dum eller dum? Så vi vet om vi ska svara på din fråga?
Citera
2023-09-25, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackhoran
Det händer att tvillingar föds med några månaders mellanrum, ena kan komma förtidigt av olika anledningar 🙃 Så de kan faktiskt vara syskon/tvillingar 🙃

Fast nu har pappan flera barn med olika kvinnor, och dessa två med två månaders mellanrum har olika mammor. Det står tidigare i tråden.
Citera
2023-09-25, 15:23
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Är du dum eller dum? Så vi vet om vi ska svara på din fråga?

Eller ännu hellre läsa tråden åt honom och därefter sammanfatta kanske..

Du får väl läsa igenom som alla vi andra??
Namn nämns lite överallt. Senast bara något inlägg bak..
Citera
2023-09-25, 15:23
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
BO är tidigare dömd för samma sak.

våldtäkt, eller våldtäkt mot barn?
Citera
2023-09-25, 15:26
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:

BO är blatte. MGM är svennar.

BO ska ha begått övergrepp på 15-åringen för ca 1 år sedan. Så detta är payback.

Lika gott åt blatten.
Citera
2023-09-25, 15:28
Medlem
Citat:

Pappan till gärningsmännen e chilensk indian om det intresserar. Leonardo Mayor Pereyra
Mammorna är svenska perversa bimbos
Camilo bor med mamma Thalie (Nathalie) i Uppsala
Rasblandning är aldrig bra
Senast redigerad av Katynmassakern 2023-09-25 kl. 15:33.
Citera
2023-09-25, 15:29
Medlem
SadoiLatvias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Får blattevibbar på radarn. Sannolikt somalier eller annat afrikanskt. Bara att ha 4 bröder födda inom ett spann på 2 år för ju tankarna till afrikanska muslimer. Inte ens WT ynglar av sig i den takten.

Är det babbar eller är någon svensk drabbad?
BO var en taxi-blatte, GM er fire halv-latinos och en svensk emo-tjej.
Citera
2023-09-25, 15:30
Medlem
Så otroligt många som nu börjar gissa sig fram om både mgms och Bo. Tråden är lång, visst kan den vara jobbigt att läsa men det finns en hel del information i tråden. Den kan inte börja om nu för att folk inte orkar skumma igenom en pågående diskussion.

Pappan till bröderna är från Chile, mammorna är från Sverige. Vilka som är halvsyskon och helsyskon ser man på deras efternamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in