Ser ut att ha en piercing rätt igenom näsan, mellan ögonen.
Ju*** LA*****, 15 år
Örsundsbro, Uppsala län, Sverige
Hej! Jag heter Ju*** men blir gärna kallad Bugs. Jag söker jobb då jag vill kunna betala för mina egna saker själv istället för att mamma betalar! Jag är lite alternativ av mig då jag har ansikts piercings och jag kan inte ta ut de. Så jag hoppas ingen stör sig på det, jag är bra med barn, hundar,katter och följer instruktionerna som ni ger mig! Jag gillar att måla och rita på fritiden och ställer gärna upp som läxhjälp inom bild då jag har A där
Ska jag vara ärlig så är jag inte överdrivet förvånad. Självklart vill man inte tro att någon är kapabel att ta livet av en annan människa men nej, är inte chockad att det gick snett.
Det har absolut funnits tecken länge på att allt inte stod rätt till (skolk, privata bilder på sociala medier, sj*lvskada m.m). Vet dock inte om det har varit dåligt hemma eller om föräldrarna försökt hjälpa till. Det kan endast varit psykisk ohälsa och ett ”hela världen hatar mig”- mindset. Jag vet inte heller om tex. BUP eller SOC varit inblandad.
Väldigt tragiskt oavsett. Finns många som bryr sig om henom och det hade inte behövt gå såhär.
Jag undrar vad som fick polisen att misstänka och gripa dessa människor.
SM mannen hittades ett tag efter sin död så finns inga vittnen till mordet vad som kommit fram
Det får mig att tänka att någonting på mannen, troligen i hans mobil, finns det något så knyter honom till MGM
Så teorin om att de lockat dit honom av någon anledning känns mycket trolig
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!