2023-04-19, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enkoping
Ryktet säger att tjejen blev våldtagen av herrn som bragdes om livet

Uschh...kan inte tänka mig att någon skulle vilja ta i den där hen-freaken ens med tång.
Citera
2023-04-19, 08:57
Medlem
Killarnas instagram:

V*ctor: v*vivek9663
*=i

E*ilio: E*ayor215
*=m

C*milo: C*milomayorb
*=a

På V’s ig 19 okt 2021 finns en bild på alla killarna. Känns som två bröder och en kusin.
Citera
2023-04-19, 08:59
Fyra ungdomar, mellan 15 och 16 år, är häktade misstänkta för mord i Hjälstaviken. En 15-årig flicka från Enköping hör till de mordmisstänkta. Mordet ska ha skett mellan 24 mars och 1 april.

På måndagsmorgonen den 27 mars, efter att polisen hade uppmärksammats på den översnöade och övergivna bilen på parkeringsplatsen, inleddes en omfattande sökinsats i området. Polisen sökte bland annat med drönare och hund.

Efter upp emot en vecka påträffades till slut den döde mannen, vilken de fyra tonåringarna är misstänkta för att ha mördat.

– Vi visste inte om att det var mord. Det sa aldrig poliserna. Vi trodde att det var självmord. Sen tyckte vi att det var skönt när de äntligen hittade på honom, berättar en boende i området.

Enligt uppgifter till Enköpings-Posten hittades den döde mannen på en åkerholme med skogsklädd betesmark, bara några hundra meter från parkeringsplatsen i Väster-Til. Det utpekade skogsområdet ligger längs med stigen som leder från parkeringsplatsen mot Skönsberg.

Den övergivna bilen var enligt flera uppgiftslämnare någon form av taxi. Polisen lät bärga bilen, som är av intresse för mordutredningen enligt personer med insyn.
Citera
2023-04-19, 09:00
Enligt åklagare Moa Blomqvist kommer mordutredningen troligen ta tid, trots de misstänkta gärningsmännens unga ålder:

– Det kommer att ta i vart fall tre månader. Eftersom det är unga personer kommer vi hela tiden att pröva om de behöver vara häktade eller om det finns andra möjligheter genom socialtjänsten eller liknande.
Citera
2023-04-19, 09:10
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Uschh...kan inte tänka mig att någon skulle vilja ta i den där hen-freaken ens med tång.

Men är det inte vanligt att flickor/kvinnor liksom gör sig mindre attraktiva om de varit med om något då?
Citera
2023-04-19, 19:08
Medlem
De kanske har tagit en taxi dit och rånmördad honom eftersom det var en taxi
Citera
2023-04-20, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Häktningsprotokoll

https://gofile.io/d/jlCf9i

https://anonfiles.com/uagcU1lbzf/H_ktningsprotokoll_pdf

.
https://www.ratsit.se/20060720-Camil...AA0LiyTlayzeFU
Citera
2023-04-20, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petunia78
Killarnas instagram:

V*ctor: v*vivek9663
*=i

E*ilio: E*ayor215
*=m

C*milo: C*milomayorb
*=a

På V’s ig 19 okt 2021 finns en bild på alla killarna. Känns som två bröder och en kusin.

Ser sjukt ut att dessa har dödat nån. Skulle aldrig kunna tro
Citera
2023-04-20, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilson555

Tjejen bor i området så nej..
Citera
2023-04-20, 10:57
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Ser ut att ha en piercing rätt igenom näsan, mellan ögonen.

Ju*** LA*****, 15 år

Örsundsbro, Uppsala län, Sverige

Hej! Jag heter Ju*** men blir gärna kallad Bugs. Jag söker jobb då jag vill kunna betala för mina egna saker själv istället för att mamma betalar! Jag är lite alternativ av mig då jag har ansikts piercings och jag kan inte ta ut de. Så jag hoppas ingen stör sig på det, jag är bra med barn, hundar,katter och följer instruktionerna som ni ger mig! Jag gillar att måla och rita på fritiden och ställer gärna upp som läxhjälp inom bild då jag har A där

Sparar till Epa kort
https://www.yepstr.com/se/yeppar/j/j...son_69ciVvkwVg
Läxhjälp till ämnet bild. Hur jävla mycket läxor har man i bild?
Citera
2023-04-20, 16:18
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilson555
Ingen taxichaufför med sinnet i behåll kör ut fyra omyndiga barn i skogen mot betalning .
Citera
2023-04-20, 16:41
Medlem
herregudvadgotts avatar
Oj vad spännande! Jag föreställer mig en riktigt saftig revenge-story!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in