2023-12-13, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Fast någon i tråden skrev ju att Jimmy setts på Öland i november, det behöver ju iofs inte vara sant.
Åh, det hade jag missat. Då håller jag tummarna för att allt fungerar bra för dem. 😊
2023-12-13, 21:32
Medlem
Ninajahrens avatar
Altså.. Strutsbonden Micke..
Hoppas han inte går på dramadrottningen och manipulatören Jennys sexspelande.

Tycker att Mariette är den som känns mest genuin, stabil och som skulle passa honom bäst..
2023-12-13, 21:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnokigaSnoken
Heja Mimmi

Mimmis luring på Jimmies bekostnad saknade dramaturgisk logik "det finns en annan (Jimmie)"
2023-12-13, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninajahren

Tycker att Mariette är den som känns mest genuin, stabil och som skulle passa honom bäst..
Jag hoppas också att han väljer Mariette. Hon känns lugn, klok och trygg. Det är egenskaper som jag tror att passar bra med Mickes känslighet. Dessutom tror jag att Micke och Mariette har betydligt mer gemensamt än Micke och Jenny.
2023-12-13, 21:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Seriens vettigaste person, Sabina- lämnade med flaggan i topp.
Öööö va? hon blev tvingad att lämna med flaggan i topp, "du bestämmer" sa hon
2023-12-13, 21:40
Medlem
FreddeCMs avatar
Citat:

Väljer Micke Mariette, vilket jag hoppas, tror jag det leder till drama. Jenny är väldigt övertygad om att bli vald.
2023-12-13, 21:43
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Öööö va? hon blev tvingad att lämna med flaggan i topp, "du bestämmer" sa hon

Okej, just den meningen kanske inte var helt rätt. Men han hade heller inte varit särskilt öppen med vad som hänt. Hon hade inte hela bilden. Jag tyckte iallafall hon framstod som väldigt sympatisk. Hon gjorde väldigt bra reklam för sig inför kommande dejter på hemmaplan i Stockholm.
Senast redigerad av tittsmcgee 2023-12-13 kl. 21:46.
2023-12-13, 21:44
Medlem
Citat:

Jag hoppas också att han väljer Mariette. Hon känns lugn, klok och trygg. Det är egenskaper som jag tror att passar bra med Mickes känslighet. Dessutom tror jag att Micke och Mariette har betydligt mer gemensamt än Micke och Jenny.
2023-12-13, 21:45
Medlem
Alexandra är bara 20 år, tycker inte man ska vara för hård. Hon har många år att mogna. Jens är inte heller en dålig snubbe, han behöver nog tid att mogna. Kanske gå på lite olika dejter och fundera mer på vad han vill.

Sabina blir verkligen inte satt i en bra situation. Starkt av henne att inte bryta ihop eller skälla ut Jens.

Jimmy - vilken skön snubbe. Hoppas det blir honom.
2023-12-13, 21:46
Medlem
Tuors avatar
Vem är den vänsterblivna tjejen som valde att lämna bonden Jens? Jag har bara slötittat på några avsnitt.

Hon som såg ut som bergatrollet i Trolltider från 1979 fast med lite för mycket brun utan sol?
2023-12-13, 21:46
Medlem
FreddeCMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Vad är det o veta om det politiska, det är det enda av dom anledningarna jag hade att lämna som produktionen tog med, som passar hemma i era tv-soffor.
Främsta anledningar var dricksglasen med vodka varje kväll och hur han hetsade tjejerna till att dricka, hur han hånade tjejerna som han "skickat ut" för att dom visat känslor och sen hans familjesituation, men den hör inte hemma på Flashback för dom ska inte behöva drabbas av hans beteende.

Sen att han fortsatt hålla kontakt med hot om att ta sitt liv, det hör heller inte hemma på flashback då han är en, som tidigare nämnd, fruktansvärt omogen och känslomässigt handikapp människa.
Nu vet jag inte vem av tjejerna du är i Team Jens. Men tycker alla Jens tjejer såg fina ut. Ni alla försökte verkligen. Däremot verkar Jens, från tv-soffans perspektiv, vara en trött människa. Hans återkommande trötta, tomma blick. Med det sagt, ser jag inget illa i Jens. Fel forum för honom bara.
2023-12-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Absolut finns det 2-3 personer här inne som skriver elaka saker här konstant men du får försöka se att majoriteten är rätt snälla och bara vill diskutera programmet utan personliga påhopp på deltagarna. Men jag förstår att det inte är helt lätt att se det.

Absolut är det jättefina ord som alla vi deltagare som är här inne och läser tar till oss, men jag tycker det behöver lyftas att dom människor man diskuterar är riktiga och tar åt sig av skiten som sägs!

Majoriteten av oss är trygg i oss själva och väl medvetna om vad vi ger oss in i när vi kommer med i programmet! Men på det viset vissa uttrycker sig är rent ut sagt vidrigt!

Tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in