2023-11-22, 21:41
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
...
Han i rött känns som en kille som han piskat skiten ur en o en annan brud också.
"För om inte svartsjuka är kärlek, vad är det då?"
Vilken cirkus.

Flera i tråden som får liknande tankar. Min morsa tyckte också något sådant, och jag med.

Men vem vet; kanske klipper de ihop allt efteråt och att de har valt bort sådant med de andra.
2023-11-22, 21:44
Medlem
Crapmagics avatar
"I wanna do bad things with you" spelades under tiden Ecke (Erik) dansar med Mimmi och hon böjer sig bakåt (och exponerar ett par rakade armhålor) i hans armar för att sträcka ut hela sin lekamen som skriker "jag är obrydd, jag är inte rädd för dig ännu", det klassiska falla baklänges och du tar kanske emot mig i ny tappning

Detta efter att han nyanserat det här otyget med svartsjuka för oss tittare
Jag är inte orolig för Mimmi, men jag vet ju att det kan trigga flashbackarna i denna oroliga tråd, därför skriver jag

Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Vad är det som är perverst med Jens och Alexandra? Hon är en vuxen kvinna, det skiljer bara 5 år mellan de och vilken kvinna går inte igång på en storvuxen karl? Många män gillar små späda kvinnor. Fattar inte vad ni har för sjuk människosyn som klagar på att dessa två är perversa.
Det är det som är den sjuka människosynen

Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Bonden Jens ser ut som en storrunkare, porrmissbrukare och han fick stake när han kysste den smala rödhåriga tjejen. Han är sömnig av allt runkande, har låg energi, han måste runkat som en galning under programmet.
Hon är snyggast av de alla.

Jens är storväxt, 120kg? Hon väger inte ens 60kg,
kanske Jens har en stor kuk? Det verkar inte avskräcka henne.
Tack för en fantastisk tänkvärd överprojektion på Jens
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-22 kl. 22:40.
2023-11-22, 21:50
Medlem
ABB87s avatar
Är det ingen som har skvaller om vilka bönderna valde?
2023-11-22, 21:51
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Är det ingen som har skvaller om vilka bönderna valde?
Glöm inte spoilertagg bara. Vill inte veta nåt om vem någon valt.
2023-11-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2760
(FB) Bonde söker fru 2023 (TV4)

Tack
2023-11-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Googlade fram Dino nu och kollade klippen med Linda och kan hålla med om att hon verkade rätt imponerad av honom 😉 kan bli kul att se hur hon beter sig kring kvinnorna han valt!
Vad är du för typ av tjej då? Så kan vi gissa efter det vad hans typ är om nu du inte är det 😄

Jag är motsatsen till Linda 🤪Jag är kurvig, har former ☺️ svart långt hår, fina gröna ögon…har lite tatueringar, har mc kort, älskar solen… Oliver 😂Är snäll, charmig, social, omtänksam, romantisk…. Har lite busiga sidor.. en ”alfa” kvinna 😍som hade tänkt finna min alfa Hanne 😂😂 tycker vi hade blivit ett jätte fint par… Han sa själv i videon att han ser farlig ut men är snäll… och jag är tvärtom 😂 skojar bara…
Jag är glad o social med humor. Ja vi får väl se hur det går…😃
Tyckte synd om Lindas man, för det var ett respektlöst beteende🙈
Så någonstans tror jag, det var ett utav skälen till att programmet inte sändes…
Det är vad jag tror…
Sen kanske han hellre vill ha en lång, blond och smal tjej….och då hade jag ändå inget att sätta till… 🥺
2023-11-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Vad är det som är perverst med Jens och Alexandra? Hon är en vuxen kvinna, det skiljer bara 5 år mellan de och vilken kvinna går inte igång på en storvuxen karl? Många män gillar små späda kvinnor. Fattar inte vad ni har för sjuk människosyn som klagar på att dessa två är perversa.

Mimmi börjar fatta att Erik är sajko. Det visade sig ju tydligt idag hans utstrålning är läbbig rent ut sagt. Han är bara för mycket i allt han gör. Och det enda han berömmer Mimmi för är hennes utseende. Vilket hon tackade Martin för att han inte gör. Idag tyckte jag Jimmy växte lite. Tror det kan finnas något där som jag inne sett innan.

Det var extremt roligt att se svartsjukan hos Michael haha det är just därför man ser detta program. Jag gillar mariette, hon är gulligast. Jag är säker på att det är henne och Jenny som han har känslor för. Kari kommer ryka nästan gång.
Jag får typ en King-Kong-känsla Men det behöver absolut inte vara fel
2023-11-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vem är Dino undrar vi alla nog just nu, och vad skickade du?

Bonde söker fru ”jorden runt” som inte sändes…? Allt bara lades ner…🥺
Man kunde skicka in förra sommaren..
Han är Såå sjukt snygg & manlig 😜😍🥰
Jag brukar aldrig följa programmet, men när han dök upp förra våren på tv:n…Där han berättade om dig själv…ja då var det kört 😂
Jag kunde jag inte låta bli… till och med min tonårs dotter sa; Mamma kolla, det där är ju din typ av kille… 🥰☺️
Gå in och kolla gamla klipp…
Dino - Olivbonde från Rhodos 😍
2023-11-22, 22:19
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Flera i tråden som får liknande tankar. Min morsa tyckte också något sådant, och jag med.

Men vem vet; kanske klipper de ihop allt efteråt och att de har valt bort sådant med de andra.

Att tv4 klipper sina program skevt är ingen nyhet, minns när de "omedvetet" eller ej, avslöjande det årets farmenvinnare inför finalen. Kanske 2012/13. Minns inte år.
"Inför nästa avsnitt'
De filmade segerreaktionerna av de som satt där I tinget, hennes lojala då. Va en snutbrud som vann, inhoppare typ. Jaja skitsamma.

Ont.
Hela den duden ger mig dålig vibbar så att säga.. Kan verkligen se framför mig att hur han skulle kunna gå från dude till dude och mer eller mindre och hota dem innan han bjöd upp mimmi till dans...
2023-11-22, 22:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowhite6
Tyckte synd om Lindas man, för det var ett respektlöst beteende🙈
Så någonstans tror jag, det var ett utav skälen till att programmet inte sändes…
Det är vad jag tror…
Sen kanske han hellre vill ha en lång, blond och smal tjej….och då hade jag ändå inget att sätta till… 🥺
Ansökningsvideon var isjlv Lindas och gubbens dejt

Jag ser videon nu https://youtu.be/GfIT_Uisysc
& kan inte utesluta att Linda fick doppa...sig i havet bredvid båten! och hon hon står och leker med håret och behandlar därigenom oss tittare som om vi vore idioter som inte vet vad detta kroppsspråk betyder

Man lär inte stryka hela säsongen, däremot plocka bort Dino och kanske Linda från programmet och ersättaren blir Lindas man? vore väl en lämplig programledare
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-22 kl. 22:57.
2023-11-22, 22:51
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Mariette är skum! Hyperaktiv på nåt sätt! Tror inte hon kommer trivas på landet !
Kanske har du rätt, men jag har uppfattat henne mer som obekväm i situationen med dom andra tanterna närvarande.
2023-11-22, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ansökningsvideon var isjlv Lindas och gubbens dejt

Jag ser videon nu https://youtu.be/GfIT_Uisysc
& kan inte utesluta att Linda fick doppa...sig i havet bredvid båten! och hon hon står och leker med håret och behandlar därigenom oss tittare som om vi vore idioter som inte vet vad detta kroppsspråk betyder

man lär inte stryka hela säsongen, däremot plocka bort Dino och kanske Linda från programmet och ersättaren blir Lindas man?

😂 Du är ju bara för skön ☺️
Ja det hade ju varit något, om hennes man tog över programmet….
Skönt att det inte bara var jag som reagerade…😏
Jag har mejlat tv4 för att få reda på när programmet kommer att sändas på tv4 play…då det inte kommer att sändas som vanligt…
Men de hade inget direkt bra svar på det…🤔men personen som besvarade mitt mejl skulle vidarebefordra mitt önskemål… om att lägga in det på play.
Men det kan ju knappast bara vara jag som undrat vart programmet tog vägen? 😳
Man kunde se ett litet klipp när bönderna kom till en herrgård i Sverige för att där träffa de kvinnor de valt….för speed dejtingen…
Men sen inget mer? Går inte ens att googla fram något?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in