2023-11-22, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2760
(FB) Bonde söker fru 2023 (TV4)
Hittar ingen sån på fb!
Edit Jo hittade om man googlade namnet.
2023-11-22, 18:23
Medlem
Kan snubben hos Mimmi med rutiga skjortan chilla lite? Han är ju svart i blicken som en man som blivit dumpad på altaret så fort en annan snubbe tittar på henne. Hur skulle han klara av att Mimmis samarbetspartners i lantbruket troligen är män?

Tror på den lite större, bullriga killen. Även om han inte är helt obrydd i konkurrenssituationen ger han mig ett varmt intryck som en snäll person.
2023-11-22, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerpumlan
Kan snubben hos Mimmi med rutiga skjortan chilla lite? Han är ju svart i blicken som en man som blivit dumpad på altaret så fort en annan snubbe tittar på henne. Hur skulle han klara av att Mimmis samarbetspartners i lantbruket troligen är män?

Tror på den lite större, bullriga killen. Även om han inte är helt obrydd i konkurrenssituationen ger han mig ett varmt intryck som en snäll person.
Klipptes ihop fint av produktionen, en riktig villain! 😁
2023-11-22, 18:39
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowhite6
Ja, jag skickade till Dino 🥰 Så det hade varit kul och se vilken smak på tjejer han hade…för jag tror verkligen att vi hade matchat…😜☺️😉 men Linda Lindorff verkade ju själv lite väl svag för honom 😌så hon plockade säkert bort mig…🤪😂

Googlade fram Dino nu och kollade klippen med Linda och kan hålla med om att hon verkade rätt imponerad av honom 😉 kan bli kul att se hur hon beter sig kring kvinnorna han valt!
Vad är du för typ av tjej då? Så kan vi gissa efter det vad hans typ är om nu du inte är det 😄
2023-11-22, 18:49
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Sådär nu kollar vi på kvällens avsnitt. Verkar spännande!!
Senast redigerad av DisposableGarbage4 2023-11-22 kl. 19:36.
2023-11-22, 20:04
Medlem
Crapmagics avatar
"Snygg-Erik" ser ut som en begagnad 45 åring

Är detta segment om vad vi ska få se i detta avsnitt ett nytt hjärnsläpp påfund?
brukar man inte möja sig med förra veckans avsnitt?

Du har ännu inte lärt dig mocka efter! Jens

"En tjej som är otrolig att titta på", du är så blygsam Jens med att du är ytlig som alla andra, där
borde hon ju ha tackat för sig & åka hem, en tjej vill aldrig enbart få höra att hon är snygg, har jag fått lära mig av Linda i detta avsnitt .

Detta uttalande accepterade föga förvånande inte forne Fröken Sverige Västergötland Linda Isaksson! och krävde att det oborstade svinet pekar ut en till yttre egenskap
"Mogen härlig och sprallig liksom" stönar han tillslut fram på mentala kryckor, där borde ju Linda kunnat hållit upp rött kort och åkt hem med trofe-Alex i bagageutrymmet
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-22 kl. 20:46.
2023-11-22, 20:40
Medlem
DyslexiKungens avatar
Mimmi verkar vara en supertjej, synd om inte Erik får henne
2023-11-22, 20:46
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Men det är nog bara när hon är i grupp! Fattar inte heller hur kan kan välja yogatanten framför Helena ?

Jenny är väl den som skulle stått överst på min lista faktiskt, Mariette verkar också trevlig och helt OK.
2023-11-22, 20:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowhite6
Ja, jag skickade till Dino 🥰 Så det hade varit kul och se vilken smak på tjejer han hade…för jag tror verkligen att vi hade matchat…😜☺️😉 men Linda Lindorff verkade ju själv lite väl svag för honom 😌så hon plockade säkert bort mig…🤪😂
Vem är Dino undrar vi alla nog just nu, och vad skickade du?
2023-11-22, 20:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaKickan
Första pris går till Jens som årets Kvinnorskötare Jag ser fram emot SVT:s 30 minutersinlägg om hur han månar och sköter om alla sina fina k(vinn)or
Och ändå får din kvinnoskötare ta emot bitchslapp på bitchslapp av Linda som hela tiden underkänner hans motivering till varför han ska få välja sina kvinner, nu senast dög det inte när han fångat Sabina i sin pockeboll för att hon kan hålla modet uppe och inte är morgontrött (med andra ord utmärkt arbetskraft)

En till manlig bonde med usel smak (dåligt omdöme) han slängde bort Jessica, att han offrade Pontus Gustafsson (Anna) https://i.ytimg.com/vi/omxfJHTS9WU/hqdefault.jpg gjorde mig mindre
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-22 kl. 21:05.
2023-11-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerpumlan
.

Han ger lite kaninkokarvibbar… (för er som är för unga, se filmen ”farlig förbindelse”)
2023-11-22, 21:09
Medlem
dialektikers avatar
Jens tänker med k*ken vad det gäller Alexandra. Den där lilla späda varelsen gentemot jätten Jens i jämförelse.
Nästan lite perverst.
Är han attraherad av kontrasten?
Han får ju sansa sig lite. Lustan går ut över "det rimliga", någon som det kan bli något långvarigt med.

Ser riktigt, riktigt bra ut med Micke och Jenny.
Ser framför mig återbesöket om några år då de driver gårdsbutik med kafe och är superkära på alla plan.
De är fina redan nu tillsammans.

Lite skakigare med Mimmi.
Jag tror hon tvivlar lite med Erik?
"Någon som gått från toppen med dalat" pratar hon med sin syssling. Gissar att hon syftar på Erik?
Det var därför hon släppte till med en kyss med Martin och sen även med gymnasieläraren.
Det känns inte som att det blir bra med någon av de där tre i slutändan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in