2023-11-22, 21:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Mimmi verkar vara en supertjej, synd om inte Erik får henne
Den där sjöboden, hur stora arealer (ej att förväxlas med aerolas=vårtgårdar) har mimmi egentligen? har hon copywright på havet strax utanför boden också?

Kan man tappa håret av att bli dumpad tror du? däremot att gå ner 6 kg låter för otroligt! för att det ska kunna vara san

Mimmis ansiktsform, screw Kirsten Duns, det bor en kändisman i hennes ansikte som jag ännu inte
kunnat avtäcka, hjälp!

Löfven fattar mod, böjer sig framåt och tar emot sin man i munnen
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-22 kl. 21:22.
2023-11-22, 21:10
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Bonden Jens ser ut som en storrunkare, porrmissbrukare och han fick stake när han kysste den smala rödhåriga tjejen. Han är sömnig av allt runkande, har låg energi, han måste runkat som en galning under programmet.
Hon är snyggast av de alla.

Jens är storväxt, 120kg? Hon väger inte ens 60kg,
kanske Jens har en stor kuk? Det verkar inte avskräcka henne.

Håller med om att paret är perverst på det sättet. Och även perverst att Jens tänder på henne.
2023-11-22, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Håller med om att paret är perverst på det sättet. Och även perverst att Jens tänder på henne.
Varför skulle han inte tända på henne?
2023-11-22, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Jenny är väl den som skulle stått överst på min lista faktiskt, Mariette verkar också trevlig och helt OK.
Mariette är skum! Hyperaktiv på nåt sätt! Tror inte hon kommer trivas på landet !
2023-11-22, 21:19
Avslutad
Ja, Jens visade med tydlighet att han tänker enbart med sitt kön när det gäller Alexandra. Och hans kommentarer vid valet var ju helt katastrofalt! Det finns inte en chans att det där kommer hålla. Jag är övertygad om att han sitter ensam där uppe på gården nu i höst. Alexandra är hemma i Värnamo, ensam med sina husdjur.

Tv4 lyckades skapa en Glenn Close av Erik.( även om han axlar den rollen rätt bra på egen hand…) Han kommer inte hitta en tjej på 20 år efter det här!
2023-11-22, 21:21
Medlem
Sverighiztans avatar
Såg sista halvtimmen nyss. Men ärligt talat, det kan ju inte fan inte vara friska människor som vill medverka i detta programmet?

Det jag la märke till först var ju hon den lönnfeta tantan i vitt som såg held söndersupen ut vid köksbordet.
Sen kom ju dem hem efter motorcyketuren o de allt det. Allmänt jobbigt att titta på. Pinsamt.

Sen hon mimmi, söt som fan men har ju lika gula tänder som en råtta.. där var det fan helt skevt också.
Verkar gilla kukkarusell. .

Sen han den svartsjuke i flanellskjorta, där vek jag fan mig av skratt. Storma fram i en alkoholdimma, kräva sin sk rätt, dans och sändningstid i osäkerhetens namn.

Blev med handen på hjärtat lite smått intresserad av det hela allting nu hahaha.

Edit.
Han i rött känns som en kille som han piskat skiten ur en o en annan brud också.
"För om inte svartsjuka är kärlek, vad är det då?"
Vilken cirkus.
Senast redigerad av Sverighiztan 2023-11-22 kl. 21:26.
2023-11-22, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Googlade fram Dino nu och kollade klippen med Linda och kan hålla med om att hon verkade rätt imponerad av honom 😉 kan bli kul att se hur hon beter sig kring kvinnorna han valt!
Vad är du för typ av tjej då? Så kan vi gissa efter det vad hans typ är om nu du inte är det 😄
Lust att länka till klippet ?
2023-11-22, 21:25
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vem är Dino undrar vi alla nog just nu, och vad skickade du?

https://www.tv4play.se/klipp/c331b80eb1b79185ade3/segelb%C3%A5tar-och-medelhavssol-m%C3%B6t-olivbonden-dino

En av bönderna i ”bonde söker fru jorden runt” och hon skickade ett brev till honom.
2023-11-22, 21:30
Medlem
intedinkilles avatar
Jag tyckte Mickes tjejer som inte var iväg på mc-dejt betedde sig omoget och dåligt mot Jenny när dom kom tillbaka från dejten. Offerkoftakommentarer om hur dom blivit lämnade på gården av Micke och Jenny och sura blickar mot Jenny.

Det är bara Jimmy som Mimmi tagit åt sidan? När hon går iväg med någon av dom andra killarna är det på deras intiativ va? Men det är hon som frågar när det kommer till egentiden med Jimmy. Tror hon är mest intresserad av honom än.
Tror inte hon kände att det klickade med Martin när dom pussades.

En tanke på tal om pussar: är det flera kameror när dom är iväg på egentid så det är så att det egentligen är samma puss man ser men då dom visar den klippt från flera håll ser det ut som dom pussas flera gånger?
2023-11-22, 21:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
https://www.tv4play.se/klipp/c331b80eb1b79185ade3/segelb%C3%A5tar-och-medelhavssol-m%C3%B6t-olivbonden-dino

En av bönderna i ”bonde söker fru jorden runt” och hon skickade ett brev till honom.
Som tur är så har jorden runt en alldeles egen tråd!

Jens är envis, så fort kvinnosynskämpen Linda Isaksson är borta så fortsätter han upprepa för Alex
att hen är snygg, för ett tjejproffs som Jens vet vilka brudar som nöjer sig med det!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-22 kl. 22:09.
2023-11-22, 21:35
Medlem
Tervulls avatar
Vad är det som är perverst med Jens och Alexandra? Hon är en vuxen kvinna, det skiljer bara 5 år mellan de och vilken kvinna går inte igång på en storvuxen karl? Många män gillar små späda kvinnor. Fattar inte vad ni har för sjuk människosyn som klagar på att dessa två är perversa.

Mimmi börjar fatta att Erik är sajko. Det visade sig ju tydligt idag hans utstrålning är läbbig rent ut sagt. Han är bara för mycket i allt han gör. Och det enda han berömmer Mimmi för är hennes utseende. Vilket hon tackade Martin för att han inte gör. Idag tyckte jag Jimmy växte lite. Tror det kan finnas något där som jag inne sett innan.

Det var extremt roligt att se svartsjukan hos Michael haha det är just därför man ser detta program. Jag gillar mariette, hon är gulligast. Jag är säker på att det är henne och Jenny som han har känslor för. Kari kommer ryka nästan gång.
2023-11-22, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Varför skulle han inte tända på henne?

Alltså, klart man kan bli attraherad av olika sorters människor. Åldersskillnaden mellan dem är väl bara fem år också. Men när han på +120 kg sitter och dreglar över en liten tjej på 45 kg och bara kan få fram ord om hennes ögon, att hon är fin att titta på osv- då känns det bara äckligt nästan.

Fan, säg något igenomtänkt om hur du tycker om henne som person! Hans svar på valet borde fått henne att ta bilen och dra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in