2023-10-18, 20:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Aldrig har det varit så uppenbart redan från början vilka de utvalda blir:

Mimmi - Jimmi
Micke - Helena
Jens - Alexandra

De två förstnämnda kan mycket väl funka. Däremot tror jag inte att Alexandra är där av rätt anledning. Inte en chans att hon hade varit intresserad av Jens om inte TV hade varit inblandat.
2023-10-18, 20:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Däremot tror jag inte att Alexandra är där av rätt anledning. Inte en chans att hon hade varit intresserad av Jens om inte TV hade varit inblandat.
Baserat på hennes utseende enbart?, tycker hon inte är nått speciellt snygg utan en barnunge redo för grytan, bar en riktigt modig pederast går igång där på att hon dessutom saknar bröst . Anna däremot!...ser ut som Tjorven i nyllet, men ändå snygg på nått sätt

Tyckte du? att Mimmi hade lagom korta jeansshorts för en sommardag på en damcykel med korg

"Flickorna ska ska va söta, men inte det man äter" säger Herr otukt i matchande rosa skjorta
Jag tror inte Mimmis sexuellt aggressivt mörkröda läppstift hjälper henne under dejten

Mimmi stöter på Emil genom att spruta på honom....grädde, bra hon verkar retfull iaf, men inge matsex tack

Mimmis offensiv fortsätter, det är hon som tar iväg kaviar-favoriten inte att dessa
desperados tar henne åt sidan

Jag blev förskräckt när Mickes häxa 2 nämnde att sexualiteten var viktig, skämes tamefan
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-18 kl. 21:56.
2023-10-18, 22:19
Alexandra vill ju vara hemma hos sina gymnasiekompisar och dricka cava på helgerna. Inte hamna ensam i ett tyst hus med ful-furu på väggar och tak tillsammans med en helt ointressant dalmas. Men ja, det kanske hon inser först efter att kamerorna slocknar.

TACK för att Umeå-galningen är kvar ett tag till! Det gör säsongen så mycket mer intressant! Skulle inte bli förvånad om hon jagar bort de andra tjejerna med en sax eller yxa. Märkte inte Micke hur störd hon var redan på speeddatingen?
2023-10-18, 22:25
Medlem
Ånä, det var sexhungriga Micke som tog upp ämnet. Micke har inte haft en kvinna på många år och behöver genast få svar på om det kan bli åka av framöver Micke säger med sin testosteronbriströst "Hur är du i närkontakt och kärlek? Hur vill du ha det då?" Vad kan stackars Kari annat än svara, de sitter ju ändå ensamma tillsammans (verkar ju redan ha glömt att kameramän och halva sveriges befolkning tittar på dem)
2023-10-18, 22:59
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Alexandra vill ju vara hemma hos sina gymnasiekompisar och dricka cava på helgerna. Inte hamna ensam i ett tyst hus med ful-furu på väggar och tak tillsammans med en helt ointressant dalmas. Men ja, det kanske hon inser först efter att kamerorna slocknar.

TACK för att Umeå-galningen är kvar ett tag till! Det gör säsongen så mycket mer intressant! Skulle inte bli förvånad om hon jagar bort de andra tjejerna med en sax eller yxa. Märkte inte Micke hur störd hon var redan på speeddatingen?

Kåthet före förnuft har varit böndernas valspråk genom åren. Mikael är inget undantag.

Hade förnuftet fått styra hade han slängt hennes brev i sopen. Att hon har samma blick som seriemördaren David Berkowitz blir däremot bara positivt när strutsbonden styrs av snoppen. Man kan ju bara föreställa sig vilka undergivna fantasier Mikael gått och burit på som han nu äntligen hoppas få utlopp för med den iskalla reptilkvinnan...
2023-10-19, 01:01
Medlem
Crapmagics avatar
En uppföljande kurs i hur du citerar den du fortsatt pratar till ;)

Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Ointressant? det var ju solklart han själv och inte produktionen som kom på iden att bjuda på franskt! Jens blev bara förvånad över att Alexandras ostron smakade surt redan innan hon stuckit och rest utomlands med gymnasiekompisarna under sabbatsåreN

Och Jens ska ju tydligen ut & globentrotta åså! (och lämna djuren på gården att svälta eller ta dom med sig i klass 1 boskapsplanet, men nu slipper hon knulla runt med mörkhåriga främlingar om hon istället kan resa tillsammans med Jens till vackra kulturhuvudstaden Wien!! tjejerna kan hänga på!

Det känns som att gruppdejten var en enda stor honeytrap!, som var uttänkt för att han ska kunna fånga grabbhalvan Alexandras uppmärksamhet att hon kommer slippa vara hemma i Jens hus och störa sig på hans gardiner 365 dagar om året, och det verkar ju ha gett resultat, ty nästa vecka ska hon hångla upp tröger, då kommer ilskan på flashback bland alla män att nå sitt zemit

Är dom där för stora läpparna (överläpp i synnerhet ) hennes egna eller implanterade tror ni?
https://www.smalandsdagblad.se/2023-...onde-soker-fru

Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hade förnuftet fått styra hade han slängt hennes brev i sopen. Att hon har samma blick som seriemördaren David Berkowitz blir däremot bara positivt när strutsbonden styrs av snoppen. Man kan ju bara föreställa sig vilka undergivna fantasier Mikael gått och burit på som han nu äntligen hoppas få utlopp för med den iskalla reptilkvinnan...
Tror du att han är släkt med Timon Berkowitz, du vet surikaten!

"So what is your name, jew?" sa Pontsius Pilatus

Och vår häxa har ju ett exotiskt utseende kan jag tycka, jag påstod att hon var invandrare t.o.m
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-19 kl. 01:49.
2023-10-19, 07:00
Medlem
Mogaku-sans avatar
Bjöd skogshuggaren (Jens) tjejerna på escargot (sniglar med vitlökssmör) och gamal ost?

Varför inte en köttbit när han ändå är köttbonde?

Sniglarna verkade inte uppskattade hos tjejerna men ostronen gick ner.
2023-10-19, 07:41
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vi måste tala om änkemannen Mickes kvinnosyn!, han har hittat dammvippor som han delar ut tills sina prospekt han väljer, jag misstänkte att det var strutsfjädrar först men tänkte att det kan det inte vara för det är inga blommor, han har skjutit en av sina strutshonor enbart för att få ihop till en fjäderdräkt om 6 (sex)

Jag tänkte att Micke är snål.
Först bjuder han inte på vatten. Sen rycker han fjädrarna av strutsarna, istället för att köpa vanliga blommor.
Vi får väl se i fortsättningen, om han är bjussig eller inte.
2023-10-19, 07:49
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaKickan
Ånä, det var sexhungriga Micke som tog upp ämnet. Micke har inte haft en kvinna på många år och behöver genast få svar på om det kan bli åka av framöver Micke säger med sin testosteronbriströst "Hur är du i närkontakt och kärlek? Hur vill du ha det då?" Vad kan stackars Kari annat än svara, de sitter ju ändå ensamma tillsammans (verkar ju redan ha glömt att kameramän och halva sveriges befolkning tittar på dem)

Micke är väldigt sugen. Jag tippar att det kan bli ligga och åka av redan då tjejerna är samlade på gårn.
Han var angelägen om att prata om sin häck vid line-dancingen (jag la märke till att den var rätt snygg vid speed-datingen, fast jag annars inte öht går igång på honom sexuellt).

Tjejerna blev ju alldeles till sig av hans häck vid line-dancen. De blev ju helt frustrerade.
Och detta var det Micke ville.
Senast redigerad av dialektiker 2023-10-19 kl. 08:26.
2023-10-19, 11:05
Medlem
Mimis släkt är södra Ölands sossiesket. Dryga är bara förnamnet. Släktforskningen och taxeringskalendern ska visa godkänt annars har du inget att hämta.
Otäck mun med alldeles för många mjölktänder har hon också.
2023-10-19, 11:06
Medlem
Carl Serungs avatar
Gääääsp... Tråkig säsong än så länge. Är nog inte värt att kolla vidare.
Är ju ingen som sticker ut direkt.
2023-10-19, 11:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Mimis släkt är södra Ölands sossiesket. Dryga är bara förnamnet. Släktforskningen och taxeringskalendern ska visa godkänt annars har du inget att hämta.
Otäck mun med alldeles för många mjölktänder har hon också.

Är det societet du försöker säga?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in