2011-08-01, 18:50
Medlem
Spoonens avatar
För er som spekulerar i om han är stjärtgosse eller ej så spelar han ialf
en riktigt "kvinnlig" bög i C/O Segemyhr. Förövrigt ett sjukt roligt avsnitt
Och han spelar mycket bra!
Så nog kan han bete sig bögigt ialf.
Citera
2011-08-01, 21:15
Medlem
Multifunktionells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
OM det nu verkligen är Per som lagt ut den (råder oklarheter enligt denna artikel http://www.expressen.se/noje/1.25151...-annonseras-ut ) så låter det ju snarare som att de ska separera, det var iallafall det första jag tänkte? Kändes så uppenbart att flytta ifrån vackra Tullgarn till två lägenheter i stan, men det är klart - en av dem kanske var till någon av döttrarna.

Låter väl snarare som att ett barn är på väg ut ur huset och ska antagligen plugga/jobba i Stockholm.
Huset med 14 rum+ är för stort för ett par med ett barn(?) kvar i huset.
Rumuppdelningen mellan de båda lägenheterna talar också för att ena lägenheten är till ett barn(+sambo?). Om det hade varit en skilsmässa så hade de nog sökt 2x4or eller liknande.

Tror inte Per som är mediavan hade gått ut med skilsmässan så öppet som i en husannons.
Citera
2011-08-01, 21:20
Medlem
Hurvida Per är bög eller inte berör mig inte det minsta. Han är tillsammans med Kjell Bergqvist Sveriges manligaste man.
Citera
2011-08-01, 22:28
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyDrunk
Hurvida Per är bög eller inte berör mig inte det minsta. Han är tillsammans med Kjell Bergqvist Sveriges manligaste man.

Då är han alltså bög eller
Citera
2011-08-03, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÇARNAGE
Då förtjänar man fan att bli föremål för en drevjakt, och jag bössar gärna ner den jäveln!

Alltså detta var INTE meningen - han glömde bort hunden och mår med all sannolikhet fortfarande dåligt över det där, vad man bör lära sig av det är
1) Glöm aldrig barn eller hundar i bilen
2) Knyt aldrig fast barn eller hundar vid bilen
Citera
2011-08-04, 14:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Hoppas på fler avsnitt av "vad blir det för mat". Per är fan kungen i kökat när han slabbar runt och stoppar fingrarna i såser och suger på sina fingrar.
"Pumpa upp bolljäveln, som jag brukar säga!"
Citera
2011-08-04, 15:19
Medlem
MMXs avatar
Hörde att han annonserat om bostadsbyte, huset vid Tullgarn mot två hyresrätter i centrala stan.
Citera
2011-08-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMX
Hörde att han annonserat om bostadsbyte, huset vid Tullgarn mot två hyresrätter i centrala stan.

Ja, orkar du bara kolla lite bakåt i tråden så finns det redan där!

.
Citera
2011-08-04, 15:43
Medlem
MMXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Ja, orkar du bara kolla lite bakåt i tråden så finns det redan där!

.

Härligt, jag kollade bara senaste sidan.
Citera
2011-08-07, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4D4MUS
Enligt källa från en person som verkar i bakgrunden av hans inspelningar har han alkoholproblem och är packad under varje inspelning. Men detta kanske inte är en nyhet.. ?

Jag är förvånad att detta inte har dykt upp på Aftonbladet än, men i fredagens sändning var han ju råpackad? Han kom in hur risig som helst i håret, sluddrade, fick ryck, sjöng och gapade, och tappade maten på golvet, åt från golvet, slängde ugnsformen i golvet, drack öl.

Lägger skvallermedia (Aftonbladet) locket på kring detta? Är förvånad att de ens sände programmet när han var så uppenbart råpackad.
Citera
2011-08-07, 17:24
Medlem
Swartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ecglsd
Jag är förvånad att detta inte har dykt upp på Aftonbladet än, men i fredagens sändning var han ju råpackad? Han kom in hur risig som helst i håret, sluddrade, fick ryck, sjöng och gapade, och tappade maten på golvet, åt från golvet, slängde ugnsformen i golvet, drack öl.

Lägger skvallermedia (Aftonbladet) locket på kring detta? Är förvånad att de ens sände programmet när han var så uppenbart råpackad.

Brukar du inte se programmet? Han slafsar ju, slänger grejor, och sjunger i alla program mer eller mindre! Tycker inte han verkade mer full där än annars. (kollade in det på play nu)
Möjligen han sluddrar lite bitvis, men inget anmärkningsvärt.
Citera
2011-09-13, 01:53
Medlem
Tjack är vad han gillar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här