2011-02-20, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Sådant som man inte ser mår man inte illa av. Den här "kocken" visar ju öppet i TV sitt jävla snuskande med hår och mjäll!

Då kan jag rekommendera dig att byta kanal under tiden programmet är på, så slipper du således veta vad Herr Morberg gör.
Om "snuskande" med mat stör dig så till den grad att du ligger apatisk och sömnlös, så ät förfan inte ute på restaurang, för där är det slabbigt och snuskigt om något. Även om du inte ser detta då du inte sitter i köket så berör det i alla fall dig personligen, vilket Per förmodligen aldrig kommer göra.

Nu ska jag gå och dra arslet i grytan, hej påre!
Citera
2011-02-20, 20:06
Medlem
Jag var utanför hans hus vid det där slottet utanför Trosa för något år sedan, han hade några svarta skärmar uppspända utanför sitt köksfönster. Antar att det hade med inspelningen av matprogrammet att göra.

Hörde en historia om att han hade bundit sina hundar i dragkroken på bilen och sedan glömt bort det och dragit iväg. 20 minuter senare Cruisade han in i Trosa med två tasslösa hundar efter sig.

Så kan det gå..
Citera
2011-02-20, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eckelbarn
Jag var utanför hans hus vid det där slottet utanför Trosa för något år sedan, han hade några svarta skärmar uppspända utanför sitt köksfönster. Antar att det hade med inspelningen av matprogrammet att göra.

Hörde en historia om att han hade bundit sina hundar i dragkroken på bilen och sedan glömt bort det och dragit iväg. 20 minuter senare Cruisade han in i Trosa med två tasslösa hundar efter sig.

Så kan det gå..

Jag hörde också något om det där förr, det låter onekligen som en riktigt vidrig historia.
Citera
2011-02-20, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eckelbarn

Så kan det gå..

Jodå.

https://www.flashback.org/sp10926151
https://www.flashback.org/sp14766830
Citera
2011-03-06, 18:58
Medlem
Cheezuss avatar
Per Morberg lagar mat

Satt nyss och slötittade på Per Morbergs matlagningsprogram.

Det första jag slogs av var att han knappt kunde snacka, verkade packad.

Sen kom frugan in med ett stort plåster mitt i pannan. Men har du plåster på dig??? Hm, jo jag har ramlat...

Tjena mittbena, ramlat my ass.
Citera
2011-03-06, 19:00
Medlem
848s avatar
haha såg det också, han är ju rätt speciell men ändå bra på att laga mat.
Citera
2011-03-06, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cheezus

Sen kom frugan in med ett stort plåster mitt i pannan. Men har du plåster på dig??? Hm, jo jag har ramlat...

Och vad ska vi diskutera?
Jag tyckte inte han betedde sig annorlunda än tidigare.
Citera
2011-03-06, 19:04
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheezus

Somsagt så är han alltid sån, vad vill du ha sagt?
Att han är en alkoholiserad hustrumisshandlare som får visa upp sin mat i tv?
Citera
2011-03-06, 19:49
Medlem
notpleasureds avatar
Hans döttrar är riktigt fina! Sen så är han ju faktiskt duktig på det han gör. Jag gillar hans program som fan. Alla som säger att han är äckliga kan sluta vara så jävla fjolliga, lite skit har ingen dött av. Klagar hans rika moderat vänner som han bjuder på middag i tidningarna på att han är äcklig? Nä just det.
Citera
2011-03-06, 19:55
Medlem
Cheezuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Somsagt så är han alltid sån, vad vill du ha sagt?
Att han är en alkoholiserad hustrumisshandlare som får visa upp sin mat i tv?
Huvet mitt på spiken skullle man kunna säga.

Och nej det är inte manligt att spöa frugan. För övrigt gillade väl Moberg litet hårdare fjolltakter, var det nån som skrev på flashback. Men det var säkert också förtal från nån satans såsse. Eller hur var det nu igen, är man rik och kändis kan kärringen få tåla litet pisk eller?

Sen om han super som en svamp är hans business, men han kanske kan vänta tills efter inspelningen eller?
Citera
2011-03-06, 21:27
Medlem
dayms avatar
Sett flertalet avsnitt av "Vad blir det för mat?" och tycker det är ett mycket trevligt matlagningsprogram. Sen att han är en djurplågande alkoholiserad hustrumisshandlare skiter jag fullständigt i.
Citera
2011-03-06, 23:02
Medlem
Silentlybrokens avatar
Jag tycker att han är charmig i "Vad blir det för mat", rolig att titta på.
Men IRL tror att att han är lite olustig att umgås med..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in