• 1
  • 2
2023-03-25, 09:46
Medlem
Jag har på sista tiden läst lite trådar här som handlar om psykisk hälsa kopplat till invandring. Två exempel nedan, finns många fler.

(FB) Mår dåligt över invandrarna...
(FB) Mår ni dåligt av invandring?

Jag kan verkligen relatera till vad dessa skribenter säger, då jag själv har hamnat i en djup psykisk svacka de senaste åren. Jag skäms och mår fruktansvärt dåligt över min ras.

Jag har länge känt att min ras är underlägsen andra. Våra länder är fattiga och krigshärjade, våra ledare är korrupta och i alla länder där vi är en minoritet befinner oss längst ner på samhällsstegen. Samtidigt har vita och asiater byggt civilisationer och imperium med tusenårig historia. De ligger i framkant med all teknologisk och medicinsk utveckling. Min ras tror fortfarande att man kan bota sjukdomar med häxkonst.

Men allt kulminerade sommaren 2020 då företrädare för min ras bestämde sig för att det var lämpligt att förstöra amerikanska städer med bilbränder, plundringståg och vandalisering av butiker. Jag såg hur laglydiga vita, asiater och judar skrämdes till lydnad och tvingades sätta upp "I support BLM" på sina rutor för att slippa få sina butiker plundrade.

Till råga på det ligger min ras lägst i all statistik som gäller IQ och utbildning, men i topp när det gäller kriminalitet - över hela världen.

Jag har försökt prata med psykologer om detta, men alla skrattar ut mig eller - ännu värre - säger att jag har blivit manipulerad av vita rasister att tänka som jag gör.

Finns det verkligen ingenstans man kan vända sig med det här problemet? Jag måste få hjälp, jag vill knappt gå ut längre eftersom jag skäms så mycket över min ras.
Citera
2023-03-25, 09:49
Medlem
Du får väl glädja dig över de positiva sakerna med dina underlägsna gener, som större drule och högre testosteronhalt.
Citera
2023-03-25, 10:00
Medlem
-Orko-s avatar
Varför har jag jättesvårt att tro att din psykolog skrattade ut dig och att du inte är ett troll? Det ligger inte riktigt i linje med hur psykologer arbetar. 😉
Citera
2023-03-25, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av accelerate
Du får väl glädja dig över de positiva sakerna med dina underlägsna gener, som större drule och högre testosteronhalt.

Jag har svårt att glädjas när denna "högre testosteronhalt" ligger till grund för vår ökade våldsbenägenhet.

Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Varför har jag jättesvårt att tro att din psykolog skrattade ut dig och att du inte är ett troll? Det ligger inte riktigt i linje med hur psykologer arbetar. 😉

Kanske för att du aldrig gått till en psykolog med ett problem som de inte har erfarenhet av att hantera?
Citera
2023-03-25, 10:10
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ras-skam
Jag har på sista tiden läst lite trådar här som handlar om psykisk hälsa kopplat till invandring. Två exempel nedan, finns många fler.

(FB) Mår dåligt över invandrarna...
(FB) Mår ni dåligt av invandring?

Jag kan verkligen relatera till vad dessa skribenter säger, då jag själv har hamnat i en djup psykisk svacka de senaste åren. Jag skäms och mår fruktansvärt dåligt över min ras.

Jag har länge känt att min ras är underlägsen andra. Våra länder är fattiga och krigshärjade, våra ledare är korrupta och i alla länder där vi är en minoritet befinner oss längst ner på samhällsstegen. Samtidigt har vita och asiater byggt civilisationer och imperium med tusenårig historia. De ligger i framkant med all teknologisk och medicinsk utveckling. Min ras tror fortfarande att man kan bota sjukdomar med häxkonst.

Men allt kulminerade sommaren 2020 då företrädare för min ras bestämde sig för att det var lämpligt att förstöra amerikanska städer med bilbränder, plundringståg och vandalisering av butiker. Jag såg hur laglydiga vita, asiater och judar skrämdes till lydnad och tvingades sätta upp "I support BLM" på sina rutor för att slippa få sina butiker plundrade.

Till råga på det ligger min ras lägst i all statistik som gäller IQ och utbildning, men i topp när det gäller kriminalitet - över hela världen.

Jag har försökt prata med psykologer om detta, men alla skrattar ut mig eller - ännu värre - säger att jag har blivit manipulerad av vita rasister att tänka som jag gör.

Finns det verkligen ingenstans man kan vända sig med det här problemet? Jag måste få hjälp, jag vill knappt gå ut längre eftersom jag skäms så mycket över min ras.
Du tänker helt rätt, återvandring är det enda raka och då får du och din släkt, förhoppningsvis tar du ju med dig dom, gärna hela klanen! Och då slipper du varje känsla av rasism, invandringsfientlighet och tillkortakommanden!
Citera
2023-03-25, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Du tänker helt rätt, återvandring är det enda raka och då får du och din släkt, förhoppningsvis tar du ju med dig dom, gärna hela klanen! Och då slipper du varje känsla av rasism, invandringsfientlighet och tillkortakommanden!

"Rasism" är nästan uteslutande en produkt av hur min ras beter sig mot vita. Det är inget konstigt att vita som får sina barn förnedringsrånade av bruna och svarta människor hyser en SUND rädsla mot oss. Men jag vill inte leva i ett land där min ras är majoritet. Det är världens värsta tänkbara samhällen.
Citera
2023-03-25, 10:21
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Av ditt inlägg att döma verkar du vara en analytisk och tänkande person. så bara fortsätt att vara sjysst, så svensk du kan, var undantaget. Om du är svart så kommer ingen att döma dig om du bara uppför dig bra! Tycker det är hälsosamt att du som svart tar avstånd från BLM och andra masspsykoser, bara det visar att du är smart Vad är det för skojar-psykolog du går till? Psykologer handskas med problem betydligt mer udda än dina. Jag hoppas du inte är ett troll för mina råd och stöttning kommer 100% från hjärtat.
Senast redigerad av BoulevardAlruna 2023-03-25 kl. 10:23.
Citera
2023-03-25, 10:25
Medlem
snooper123s avatar
Det är ju inte ditt fel att andra beteer sig dåligt. Du kan ju bara påverka vad du själv gör.
Är du en god medborgare?
Citera
2023-03-25, 10:27
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Skön trollning, men trösta dig med att din kuk är större än genomsnittet åtminstone.

EDIT: Och glöm inte all fin musik "ni "svarta har gett världen. Syftar dock inte på gangsterrappen...
Senast redigerad av SalthavsStjaert 2023-03-25 kl. 10:32.
Citera
2023-03-25, 10:32
Medlem
Om du själv är en god medborgare med ett arbete som du sköter, och inte lever på bidrag, så behöver du inte skämmas. Jag har bott i Frankrike i några år, och kraven innan jag flyttade dit var att kunna språket och att jag hade fått ett jobb. Då blir man respekterad. Hade jag däremot levt på bidrag så hade jag inte varit så uppskattad och ansetts som en samhällsparasit. Så jag ställde stora krav på mig själv, och då fungerade det.

Och som någon frågade, är du en god medborgare?
Citera
2023-03-25, 10:38
Medlem
DevilsDens avatar
Du kan vända dig mot dig själv, dvs inifrån. Aldrig genom yttre påverkan då det är lätt att vilseledas.

Ingen människa står över någon annan och vi kommer alla ifrån ljus. Vi människor är alla en och samma, vi blir utnyttjade av våra olikheter bara.

Intelligens är inte bara IQ och statistik, intelligens är även intuition och det jag ofta brukar nämna är (Discernment)

Skolan exempelvis och universitet är bara repetering, inlärning, programmering inom systemet. Detta är ingen intelligens, snarare mera vad man kommer ihåg av programmeringen.

Dom som är högutbildade inom systemet vet inte om att det mesta vi fått lära oss är strunt och förvrängning. Att tänka själv utan programmering av dagens negativa element som media, skola, universitet, fysik, politik är intelligens… eller snarare ett högre medvetande i den falska värld av illusioner vi lever i.
Citera
2023-03-25, 10:42
Bannlyst
Tillit skapas frivilligt,, tvingar man fram tillit så blir det "sky-net" (terminator). Dvs, flocken skapar slavar som ses som "snälla robotar". Tills robotarna får "error i skallen" och blir sky-net.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in