Hejsan, Det är så här att jag har ett problem. Jag går som sagt i gymnasiet men i min klass så har majoriteten av klassen, ca 18 av 20 elever är invandrare, Och 16 av dessa 18 är hög ljudda, kaxiga och allmänt jobbiga.
Jag är inte rasist på något sätt men det börjar bli svårt att inte tänka så snart när det ända man får höra hela tiden är ungefär: "knulla din mamma" & "Kääääeeefffteeen", Dom visar 0-respekt för lärarna, 0,00% arbetsro på alla lektioner utom möjligtvis Idrotten då..

mm, mm.
Jag har pratat med våran lärare om att jag vill byta klass men det går inte säger hon då det är fullt i alla andra.
Nu är jag på väg att byta skola snart. Men känns lite jobbigt dte med när nästa skola med min linje ligger lite drygt 3,5 mil ifrån min bostad..
Min fråga är bara ska det vara så här? Jag gillade nästan :P Skolan förut, Tyckte att en hel del grejjer kunda va intressant och spännande, Dessutom få träffa alla ens kompisar mm, mm
Men sen Gymnasiet har startat så hatar jag hela skiten, Men jag vill verkligen inte hoppa av min utbildning.