Citat:
Ursprungligen postat av
kattemeettt
FIS borde lägga in såna där skicross element i seniorsprinten.

Det var väl i Åre för några år sen som banan påminde om skicross. Åtminstone i början.
Norges andralag idag blir en intressant utmanare. Sverige 1 får väl ändå gälla som favorit, om än lite tveksamt. Beror lite på hur det går för Ilar.
Ilar har visserligen vikit ned sig förut men jag tror definitivt hon har större chanser att hänga med avdankade Weng och Östberg än att Anger ska klara gå med världens två bästa skejtare även om det bara är 5km.