Citat:
Ursprungligen postat av
Niklass
Dags för Anger att sluta med idiotin med att välja heat 1? Varför inte försöka få en lättare resa till finalen istället för att alltid möta världens bästa?
Instämmer. Till och med Pellegrino slutade med den där tuppfäktningen för ett par år sedan, när han och Kläbo gjorde en poäng av att alltid välja heat 1 så nonchalant som möjligt (och det är alltjämt det
enda personlighetsattribut som Kläbo har utvecklat som skidåkare, vilket säger en del om vilken mupp han är).