Citat:
Ursprungligen postat av
korvfalun
Tror nog Linn svahn kommer träna mycke distans nu, så kommer nog inte va så stort hot mot skistad. Hon kommer nog dominera 3-4 år nu.
Hoppsan Kerstin nu tar vi ordentligt.
Jag tror man ska komma ihåg att Jonna haft en strulig försäsong med sjukdom som lett till att hon inte kommit upp till samma nivå som förra säsongen.
En Jonna som vi såg på OS och VM 2021 är svårslagen på dom flesta banor.
Dock har Skistad fördel på lättare banor.
Linn Svahn kommer nog inte prioritera distans mer än Sprint. Hon vill nog komma tillbaka där hon va innan fallet i sprint först och främst.