2025-05-17, 22:45
Medlem
Gissningsvis Södertörns tingsrätt?
Citera
2025-05-19, 11:57
Avstängd
Tack, det var rätt domstol och gick att beställa hem. Hoppas det inte tar jättelång tid, är ju nyfiken nu efter allt hon sagt i tabberaset. Fast idag var det mest sex bara, ganska roligt faktiskt.
Citera
2025-05-19, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofwcswed
Tack, det var rätt domstol och gick att beställa hem. Hoppas det inte tar jättelång tid, är ju nyfiken nu efter allt hon sagt i tabberaset. Fast idag var det mest sex bara, ganska roligt faktiskt.

Dela gärna av det du har läst!

I dagens Tabbetas pratade Klara om sin bröllopsring och nämner att den symboliserar hennes tre barn: Betty, Poppy och Sam. Har hon inte två barn? Är inte Sam och Betty samma barn? Alltså flickan som känner sig som en pojke?
Citera
2025-05-19, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Dela gärna av det du har läst!

I dagens Tabbetas pratade Klara om sin bröllopsring och nämner att den symboliserar hennes tre barn: Betty, Poppy och Sam. Har hon inte två barn? Är inte Sam och Betty samma barn? Alltså flickan som känner sig som en pojke?

Nej, Betty har hon från ett förhållande med David Sundin. Sam och Poppy med Kjell.
Citera
2025-05-19, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Nej, Betty har hon från ett förhållande med David Sundin. Sam och Poppy med Kjell.

Har hon två barn med Kjell?! Haha helt missat… men är inte Sam en flicka som vill vara pojke? Hon sa det i ett avsnitt för länge sedan, har Sam alltid hetat Sam?
Citera
2025-05-19, 14:04
Medlem
Citat:
Har hon två barn med Kjell?! Haha helt missat… men är inte Sam en flicka som vill vara pojke? Hon sa det i ett avsnitt för länge sedan, har Sam alltid hetat Sam?
Tror alltid att han hetat Sam.
Äldsta barnet B verkar ha haft funderingar kring könstillhörighet, men jag är inte mer insatt än så.
Citera
2025-05-19, 14:45
Avstängd
Det ska komma på posten. Men det ska vara exet som stämt henne i alla fall. Det var väldigt många sidor sa de att det var.
Kanske borde ha bett att få det på mejlen istället. Men vet inte om det går?
Citera
2025-05-19, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Tror alltid att han hetat Sam.
Äldsta barnet B verkar ha haft funderingar kring könstillhörighet, men jag är inte mer insatt än så.

Just ja, jag menade Betty som u tidig ålder verkat förvirrad gällande könstillhörighet.
Citera
2025-05-19, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofwcswed
Det ska komma på posten. Men det ska vara exet som stämt henne i alla fall. Det var väldigt många sidor sa de att det var.
Kanske borde ha bett att få det på mejlen istället. Men vet inte om det går?

Ingen aning, men vi ser fram emot att få ta del av detta! Va har Kjell stämt Klara?!
Citera
2025-05-19, 18:11
Medlem
Citat:
Ingen aning, men vi ser fram emot att få ta del av detta! Va har Kjell stämt Klara?!

Om makarna inte är överens om skilsmässa lämnar ena parten in en ansökan om stämning. Han har alltså begärt skilsmässa men det heter stämning.

Trodde det var hon som ville skiljas.
Citera
2025-05-19, 20:56
Medlem
knäpp eller ej. hon ser jävligt bra ut
Citera
2025-05-19, 22:12
Avstängd
Jag fattade det som att exet stämt henne på vårdnaden om barnen, hon var "svarande" där. Inväntar med spänning posten, skulle ta ett par dagar sa de.
Borde kanske ha bett om att få det på mejlen, det går säkert fortare. Kanske nån annan kan be om det?
Numret på deras tvist är T 787-25. Vad T betyder vet jag inte?
Och klart jag delar med mig om det är nåt spännande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in