2021-07-26, 23:45
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Är det inga kommentatorer på dessa d+ kanaler? Aldrig hört någon de få gånger jag slagit över

Testa att byta ljud till svenska om det går. Det är så man löser det på d+ appen iaf
Citera
2021-07-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Finns det nån kanal som sänder Malmös match idag?
MFFs match visas nu på Sportbladet Play 2 FHD SE om du kör samma som mig.
Citera
2021-07-27, 19:29
Medlem
Finns ju en hel drös med säljare på aliexpress, är det samma utbud från dom?
Samma kvalite?
Citera
2021-07-27, 20:39
Medlem
De säljer många olika operatörer så utbudet varierar kraftigt.

Finns också de som säljer samma som de vanligaste operatörerna här i Sverige dvs samma som du kan köpa här av lokala återförsäljare.
Citera
2021-07-27, 21:10
Medlem
Okej men ingen skriver ju ut sånt, är det bara att kolla efter att dom har med den svenska flaggan då?

Vi får ju inte diskutera namn på säljare här men finns det någon annan tråd/forum där det görs?
Citera
2021-07-28, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shure
Okej men ingen skriver ju ut sånt, är det bara att kolla efter att dom har med den svenska flaggan då?

Vi får ju inte diskutera namn på säljare här men finns det någon annan tråd/forum där det görs?

Ingen här på Flashback nej. Mitt råd är att testa, ställ frågor till säljarna och utvärdera därefter hur säljaren verkar seriös eller inte. Testa gärna många så du får en känsla utav bra och mindre bra. Har du en iptv box, isåfall vilken? Tänker mest så du har bra hårdvara också givetvist
Citera
2021-07-28, 10:41
Medlem
Jag har en ny lg oled tv och kör med app, smartiptv.
Jag testade en säljare från ali idag, bra utbud, mycket svenska kanaler, verkar vara bra kvalité men har märkt att visa kanaler laggar.

Inga undertexter visas dock fast det går att välja olika språk i listan.
Citera
2021-07-28, 10:45
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Jag testade en säljare från ali idag, bra utbud, mycket svenska kanaler, verkar vara bra kvalité men har märkt att visa kanaler laggar.

Iom att du har en LG TV så kan du testa att stänga av trumotion och alla andra "förbättringar".

Då kommer alla kanaler visas med sin orginal-FPS.

Då kan du se vilka om de verkligen laggar eller bara har lägre fps
Citera
2021-07-28, 11:21
Medlem
Citat:

Har val av undertexter på live kanaler fungerat med andra operatörer (inte inbränd text)? Kan vara så att undertexterna inte fungersr på livetv med smartiptv, så är det iallafall på vissa samsung tv apparater fastän texterna fungerar på vod.
Citera
2021-07-28, 14:14
Medlem
Citat:

Kör du wifi eller nätverkskabel till din tv?
Citera
2021-07-28, 16:01
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Z8 är topp. Ang providern kan bara säga, testa på, be om test, ställ frågor till säljaren osv. Testa på Många olika. Vi här kan och får inte tipsa, pga regler.
Tack för svaret!

Jag hittade IPTV King genom att Googla på IPTV, finns det nått bättre sökord för att hitta fler providers?
Citera
2021-07-28, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
Tack för svaret!

Jag hittade leverantören genom att Googla på IPTV, finns det nått bättre sökord för att hitta fler providers?

Ja det finns, men som sagt vi på Flashback kan inte tipsa runt om leverantörer osv. Allt sådant får man få fram själv.

Mitt tips är:
Sök igenom olika säljare
Fråga efter test period
Kolla så att det verkar schysst utbud, kvalite, svensk text m.m
Anteckna nånstans vad du tyckte om de du testat. Testa görna så mycket så att du har de som är bra samt mindre bra. Så du inte tar en utan att iaf ha testat på flera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in