2024-03-30, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Hon hade ju skulder när hon träffade L också, som han betalade åt henne, plus att han finansierade hennes bröstförstoring också.

P var ung då men verkar inte ha lärt sig av sina misstag.
Citera
2024-03-30, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Hon hade ju skulder när hon träffade L också, som han betalade åt henne, plus att han finansierade hennes bröstförstoring också.

Jag tror hon var rätt nöjd med sitt liv då egentligen. Hon ville bara prova vara singel hade en livskris som många människor får. Så fort hon blev singel fattade hon nästan direkt att hon inte klarade av det, då tog hon första bästa. Att det var första bästa vet man eftersom hon dejtade andra som valde bort henne och inte hon dem

L däremot lever fortfarande ett stabilt liv. Han träffade en tjej med barn sen innan. De har inga gemensamma. De har god ekonomi renoverar osv
Citera
2024-03-30, 13:05
Medlem
Men alltså!? Sonen är förkyld, trots det kramar och pussar hon på barnet för att i nästa stund gosa med sitt prematurbarn!? Lika illa som att ta med barnet in på avdelningen.

Era teorier om Münchhausen stämmer. En frisk förälder skulle aldrig utmana ödet så.
Citera
2024-03-30, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Men alltså!? Sonen är förkyld, trots det kramar och pussar hon på barnet för att i nästa stund gosa med sitt prematurbarn!? Lika illa som att ta med barnet in på avdelningen.

Era teorier om Münchhausen stämmer. En frisk förälder skulle aldrig utmana ödet så.

Jag säger inget om Münchhausen då det är en allvarlig anklagelse. Men jag har själv bott på neonatalen och haft syskon hemma som blev sjuka. Vi isolerade oss helt från det sjuka syskonet som fick vara hemma med den andra föräldern i över en vecka. Det var tufft för hela familjen men i samråd med läkare och sunt förnuft så var det det enda valet. Om en prematur blir sjuk så kan det gå riktigt illa. RS säsongen är dessutom fortfarande igång.
Citera
2024-03-30, 13:51
Medlem
Citat:

Ser det nu. Tyvärr ett kvitto på att allt inte är som det ska. Sjukaste jag sett på länge.

Hon som är ett med bebisen just nu.
Vad i hela!!!!
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-03-30 kl. 13:57.
Citera
2024-03-30, 15:20
Medlem
Citat:

Jag skrev för ett par dagar sen att jag ger det en vecka innan P kommit på något sätt att göra I sjuk. Detta är ju en strålande ide, pussa på sitt snoriga förskolebarn och sen gå in och kladda på prematuren..
Citera
2024-03-30, 16:01
Medlem
Citat:

Tänkte detsamma!
Citera
2024-03-30, 16:41
Avstängd
Förstår inte hur man kan låta en så stor unge ha napp i munnen mitt på dagen… förstår om den behövs för sömnen, men inte i vaket tillstånd.
Citera
2024-03-30, 18:22
Medlem
Hur kan P vara inne på dag 28 på sjukhuset då vattnet gick hemma den 7 mars? Alltså för 23 dagar sen.
Citera
2024-03-30, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Hur kan P vara inne på dag 28 på sjukhuset då vattnet gick hemma den 7 mars? Alltså för 23 dagar sen.

För att hon ljuger om precis allt. Hon ljuger så mycket att hon själv tror på det tillslut!!
Citera
2024-03-30, 19:02
Medlem
Citat:

+1

Hon leker verkligen med det lilla livet. Rs för en prematur kan i värsta fall vara döden, sinnessjukt!!
Citera
2024-03-30, 19:08
Avstängd
Fyi så får prematura vaccin mot RS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här