2025-08-10, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror hon är van vid att alla stryker henne medhårs, se bara hur hon behandlar sina följare som vågade ifrågasätta hennes många insamlingar som sedan aldrig redovisades.
Eller hur hon betett sig i denna tråd innan hon inte längre klarade av att inte blockera alla som sa emot henne.
Mycket fula ord om oss användare, särskilt när hon druckit ett par glas. Då finns ingen som helst finkänsla.

Så nej, detta är ingen dam man ska behandla med silkesvantar, hon får äta det hon sått.

Hon tycks behandla de flesta som skit, inkl sina vänner. Flasha upp sig inför bÄsTiS man, lägga ut bilder och klipp från fotbollslaget trots att hon blivit ombedd att inte göra det.
Hon är en sån person som skiter i konsekvenserna sålänge hon får som hon vill.
Citera
2025-08-10, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Hon tycks behandla de flesta som skit, inkl sina vänner. Flasha upp sig inför bÄsTiS man, lägga ut bilder och klipp från fotbollslaget trots att hon blivit ombedd att inte göra det.
Hon är en sån person som skiter i konsekvenserna sålänge hon får som hon vill.

Det är väl två gånger hon hamnat i blåsväder för att hon lägger upp bilder på andras barn varav någon hade skyddat identitet. Hon sket fullkomligt i det.

Samma inställning till den där avstängda stranden som hon och hennes bihang trashade ner, hon hamnade i medier pga den saken och hade mage att blockera alla följare som vågade påstå att stranden var avstängd. Finns säkert fortfarande att läsa om man googlar.

Hennes content går före allt och alla samtidigt som hon tror sig vara en drottning som inte behöver följa vanliga regler som oss andra.
Jag blir förbannad bara jag tänker på henne, och det är få människor som har den inverkan på mig.
Citera
2025-08-11, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det är väl två gånger hon hamnat i blåsväder för att hon lägger upp bilder på andras barn varav någon hade skyddat identitet. Hon sket fullkomligt i det.

Samma inställning till den där avstängda stranden som hon och hennes bihang trashade ner, hon hamnade i medier pga den saken och hade mage att blockera alla följare som vågade påstå att stranden var avstängd. Finns säkert fortfarande att läsa om man googlar.

Hennes content går före allt och alla samtidigt som hon tror sig vara en drottning som inte behöver följa vanliga regler som oss andra.
Jag blir förbannad bara jag tänker på henne, och det är få människor som har den inverkan på mig.

Jo det där med stranden minns jag, även nått trams hon skrev efter att hon minsann inte visste att den var avstängd osv osv. Trots att flera följare skrev det till henne.Det var ju även ett par stycken som blev blockerade när de frågade vart vaggan som kf utmätte hade tagit vägen. Inget svar bara en blockering. När man sedan googlade på vaggan kom den upp på KF s auktioner.
Dock är ju det med foton på fotbollslaget det allra värsta. Förstår inte hur man kan vara så egoistisk att man skiter i vems liv man riskerar att förstöra.
Citera
2025-08-11, 13:42
Medlem
Kollar man noga på hennes bilder där hon tapetserat (som hon arbetade med i ett tidigare liv &#128514 så ser man både bubblor och otroligt slarvigt och ojämna kanter högt upp vid tak… allt görs lite halvdant
Citera
2025-08-11, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutanuuu
Kollar man noga på hennes bilder där hon tapetserat (som hon arbetade med i ett tidigare liv &#128514 så ser man både bubblor och otroligt slarvigt och ojämna kanter högt upp vid tak… allt görs lite halvdant

Jag har reflekterat över det också. 🙈 och golven är långt ifrån vackra… fläckiga och fula. Eller golv och golv, pärlspont som förr användes som grundgolv.
Citera
2025-08-11, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Jag har reflekterat över det också. 🙈 och golven är långt ifrån vackra… fläckiga och fula. Eller golv och golv, pärlspont som förr användes som grundgolv.

Jag tror inte det är så fint i verkligheten eftersom hon alltid redigerar sina bilder oavsett om det är på sig själv, barnen eller hemmet.
Citera
2025-08-11, 14:52
Medlem
"Ledig dag mitt i veckan och jobbar hemifrån". Fröken P är verkligen en fena på att uttrycka sig åt helvete fel. Det är Måndag och man är inte ledig när man jobbar hemifrån....
Citera
2025-08-11, 19:46
Medlem
Nu kommer d snart en länk där man kan swisha till pannans födelsedag
Citera
2025-08-11, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Nu kommer d snart en länk där man kan swisha till pannans födelsedag

Skulle tro att hon fått välja "presenter" då det är ett reklamsamarbete. Annars är ju frågan hur fasen dessa har råd med YSL parfym osv osv. Så rik blir man ju inte på sjukpenning/inredare.
Citera
2025-08-11, 21:38
Medlem
Läste nyss en kommentar i 🤡 kommentarsfält där en frågar om de dricker alkohol.
🤡 svarar då: jo då, vi kan avnjuta nåt glas vin och öl då och då." Dock inte mer än gemene man eller missbruk av det om det var det du var ute efter."
Vet ingen som hinkar alkohol i tid och otid som de där två. Alltid ett glas alkohol på armlängs avstånd.
Men förövrigt så är hela inlägget en stor hyllning till fröken P och hur hon stått stadigt vid hans sida. Antingen är han blind som inte ser hur hon suktat efter andra eller så är han så dum så han skiter I det.
Citera
2025-08-11, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Läste nyss en kommentar i 🤡 kommentarsfält där en frågar om de dricker alkohol.
🤡 svarar då: jo då, vi kan avnjuta nåt glas vin och öl då och då." Dock inte mer än gemene man eller missbruk av det om det var det du var ute efter."
Vet ingen som hinkar alkohol i tid och otid som de där två. Alltid ett glas alkohol på armlängs avstånd.
Men förövrigt så är hela inlägget en stor hyllning till fröken P och hur hon stått stadigt vid hans sida. Antingen är han blind som inte ser hur hon suktat efter andra eller så är han så dum så han skiter I det.
Fantastiskt att fröken P inte ens behagat sig kommentera inlägget där han hyllar henne
Det är så genomskinligt hur trött hon är på slapptasken! Och sex av hans inlägg efter det har hon inte ens tryckt gilla på trots att hon sitter på Instagram 24 timmar om dygnet. Ger det ett halvår till sen är det babydaddy #4 (?) som är påväg in.
Citera
2025-08-12, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Fantastiskt att fröken P inte ens behagat sig kommentera inlägget där han hyllar henne
Det är så genomskinligt hur trött hon är på slapptasken! Och sex av hans inlägg efter det har hon inte ens tryckt gilla på trots att hon sitter på Instagram 24 timmar om dygnet. Ger det ett halvår till sen är det babydaddy #4 (?) som är påväg in.

Det är Pannan som skriver hans inlägg så hon vet exakt vad som står och känner sig säkert löjlig om hon likear sina egna inlägg.

Hallerheim kunde knappt få fram enstaka ord innan han träffade henne och helt plötsligt skriver han romaner, alltid om hur kär han är 😂😂

Ingen ryggrad, inga kulor, ingen respekt från någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in