2025-07-09, 10:42
Medlem
Allt märkligt hon lagt upp sista tiden tolkar jag som att hon börjar tröttna på 🤡. Det biktas i hennes frågestunder om äldre män, igår kom ett inlägg upp om ensamhet i en säng (minns inte ordagrant). Skulle inte vara helt otroligt om det snart kommer upp ett fint inlägg där de tillsammans bestämt att separera (som med x maken fast hon mer eller mindre blev utkastad pga otrohet).
Citera
2025-07-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Allt märkligt hon lagt upp sista tiden tolkar jag som att hon börjar tröttna på 🤡. Det biktas i hennes frågestunder om äldre män, igår kom ett inlägg upp om ensamhet i en säng (minns inte ordagrant). Skulle inte vara helt otroligt om det snart kommer upp ett fint inlägg där de tillsammans bestämt att separera (som med x maken fast hon mer eller mindre blev utkastad pga otrohet).

Nej varför lägger man upp en sån text om att livet är för kort för att dela säng med någon som får en att känna sig ensam om man inte har problem i relationen?!
Citera
2025-07-10, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Nej varför lägger man upp en sån text om att livet är för kort för att dela säng med någon som får en att känna sig ensam om man inte har problem i relationen?!

Pannan är supertrött på Hallerheim. Och han är säkerligen lika trött på henne.
Han träffade en silikonpingla på Tinder som lovade han guld och gröna skogar, nu sitter han sjukskriven, alkad med en narcissistisk psykopat och har förlorat både sin förstfödda son OCH silikontuttarna då hon fick ett samarbete på att ta ut plastet 😂
Citera
2025-07-10, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Pannan är supertrött på Hallerheim. Och han är säkerligen lika trött på henne.
Han träffade en silikonpingla på Tinder som lovade han guld och gröna skogar, nu sitter han sjukskriven, alkad med en narcissistisk psykopat och har förlorat både sin förstfödda son OCH silikontuttarna då hon fick ett samarbete på att ta ut plastet 😂
Måste vara fel på honom. Kollade hans Instagram och han lägger ständigt upp memes som beskriver hur jobbigt det är att vara hemma med barn. Då kanske han skulle ta och jobba istället då? Vill verkligen dessa två ha barn?
Citera
2025-07-10, 11:47
Medlem
Nu säljer dom tältet som jag har för mig va ett samarbete.. fattar inte att företag fortfarande jobbar med henne
Citera
2025-07-10, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Nu säljer dom tältet som jag har för mig va ett samarbete.. fattar inte att företag fortfarande jobbar med henne
Ja. Vad är de ute efter nu när de är så många? Ett riktigt cirkustält? Kan ju ha djuruppvisning och clowneri där inne. 🎪 🤡
Citera
2025-07-10, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Ja. Vad är de ute efter nu när de är så många? Ett riktigt cirkustält? Kan ju ha djuruppvisning och clowneri där inne. 🎪 🤡

Gissar på att som med allt annat i P :s liv så har hon tröttnat på både 🤡 och 🎪 semestrar. Dags att gå vidare liksom.
Citera
2025-07-10, 16:50
Medlem
Och nu vill dom hyra en stuga några dagar! 😁
Citera
2025-07-10, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Och nu vill dom hyra en stuga några dagar! 😁

Dock verkar P ha tagit hund och barn och åkt till sin mamma 🤔 vad flyr hon ifrån…
Citera
2025-07-10, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Gissar på att som med allt annat i P :s liv så har hon tröttnat på både 🤡 och 🎪 semestrar. Dags att gå vidare liksom.
Ah. Haha! Renovering färdig. Finns inget mer att hämta 🤥😂 förutom cirkustält då förstås
Citera
2025-07-10, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Dock verkar P ha tagit hund och barn och åkt till sin mamma 🤔 vad flyr hon ifrån…
Haha. Händer grejer. Spännande!
Citera
2025-07-10, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600

Men hon är ändå tvungen att lägga upp klipp på 🤡 när han badar med barnen. Som att man inte märker på hennes inlägg när något är på gång 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in