2025-06-21, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cuplax
Det var flera bilder från midsommarfirandet, en där W håller en flaska, säg ut som breezer. Bilden togs bort fort
Bra föräldraskap!
Citera
2025-06-21, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Bra föräldraskap!

Men eller hur!
Nu är ju ingen av dem speciellt duktiga på föräldraskap, framförallt inte J som helt enkelt väljer bort sin egna son till förmån för P och hennes barn.
Citera
2025-06-21, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Hunden åker nog snart. Det var högst troligt ett samarbete då kenneln verkar ha delat ut valpar till både höger och vänster. Varenda mammainfluencer har ju fått en som de stolt visar upp.
Kan dock tycka det är väldigt märkligt att man kan ha samarbete med en kennel då man inte får sälja/ge bort djur hur som helst.

Folk gör allt för pengar…

Kennel uppfödaren tänker ju att alla kommer köpa hennes hundar dyrt nu efter att en kull delades ut gratis
Citera
2025-06-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Osmakligt, hon är väl typ 15 år bara?
Uppenbarligen var det något de skämdes för då bilden togs bort så snabbt.

Inte direkt förvånad hon har lite ”gör vad du vill uppfostran” med tonåringarna tycker jag
Citera
2025-06-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Inte direkt förvånad hon har lite ”gör vad du vill uppfostran” med tonåringarna tycker jag

Fruktansvärt slappt föräldraskap. Servera sin femtonåring alkohol under familjefirande!?
Citera
2025-06-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Fruktansvärt slappt föräldraskap. Servera sin femtonåring alkohol under familjefirande!?

Helt sjukt. Spelar ingen roll om hon är med föräldrar och det är en högtid. Barn ska inte dricka alkohol. Och kan man som förälder inte avstå från alkohol under ett par dagar (vilket dessa inte verkar klara av) ska man nog fundera över vad som skaver i livet.
Citera
2025-06-21, 22:16
Medlem
Citat:

Ja det är under all kritik. Men troligtvis så var mamma Pannan och Hallerheim rejält packade redan vid lunchtid och då försvinner omdömet. Om ungen tjatade om att få dricka så får den väl det, så länge ungen tar hand om sina småsyskon och hunden!
Citera
2025-06-23, 00:35
Medlem
Någon som kan skicka/länka bilden på W med flaskan?
Citera
2025-06-23, 09:21
Medlem
Citat:

Det är ju tom rent jäkla olagligt!!!!!!

Jag jobbar bla med unga med riskbeteende och blir så ledsen när jag ser/hör detta…
Citera
2025-06-23, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54

Jag jobbar bla med unga med riskbeteende och blir så ledsen när jag ser/hör detta…

Ja och P har själv nämnt att hennes pappa hade alkohol/beroende problematik. Och p verkar inte bättre själv… det är ett glas alkohol i handen på var och varannan bild. Och så introducera detta till sin dotter som fortfarande är ett BARN…
Citera
2025-06-23, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54

Att hon till och med lägger ut en bild på det visar hur vanligt och självklart hon tycker det är att ge sitt barn alkohol att hon inte ens tänker på att hon inte borde visa det.
Citera
2025-06-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Att hon till och med lägger ut en bild på det visar hur vanligt och självklart hon tycker det är att ge sitt barn alkohol att hon inte ens tänker på att hon inte borde visa det.

Precis!!
Och hur ska ett BARN förstå allvaret i detta om inte de vuxna gör det?!

Det är mycket i deras beteende och agerande som jag tycker är ansvarslöst och oetiskt, men detta tar minsann priset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in