2023-04-13, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Det är inte bankkvinnan. Hennes alias var typ Momo eller nått sånt.Det här är någon annan dåre som verkar vara stolt över att få vara på P’s storys iallafall, Känner du dig så stolt över att få synas där så är du nog en större loser än P och J tillsammans.

Nämen god morgon på er, hur många kacklande hönor kan vi få in på denna hönsgård tro? 😂

Tack för att ni bidragit till mitt nya guilty pleasure, om ni bara visste hur kul det här är och den ena avslöjar sig efter den andra. Så så smarta är ni då inte 💡😉😆

Ni har återigen bevisat att ni inte vet något. Att ni inte känner P. För då hade information som varit sann framkommit. Inte bara spekulationer och antagande. Tänk om ni bara visste det jag vet 🫢😂

Det blir kul den dagen Aschberg knackar på dörren för ni vet väl att på internet lämnar man alltid spår. Bara en liten tanke. Nu blir det kaffe ☕️ Kuckeliku 🐔
Citera
2023-04-13, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av castaneda-123
Nämen god morgon på er, hur många kacklande hönor kan vi få in på denna hönsgård tro? 😂

Tack för att ni bidragit till mitt nya guilty pleasure, om ni bara visste hur kul det här är och den ena avslöjar sig efter den andra. Så så smarta är ni då inte 💡😉😆

Ni har återigen bevisat att ni inte vet något. Att ni inte känner P. För då hade information som varit sann framkommit. Inte bara spekulationer och antagande. Tänk om ni bara visste det jag vet 🫢😂

Det blir kul den dagen Aschberg knackar på dörren för ni vet väl att på internet lämnar man alltid spår. Bara en liten tanke. Nu blir det kaffe ☕️ Kuckeliku 🐔

Dom senaste åren så är det inte många vänner som förekommit i hennes flöde mer än bratowski och wickman…
Citera
2023-04-13, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av castaneda-123

Sätt inte kaffet i halsen nu men det fungerar inte så att Aschberg kommer och knackar på,pga att vi tycker hon är klandervärd. Att ni listat ut vilka vissa här är spelar väll ingen roll heller då det enligt dig själv bara är främlingar här.

Du verkar som en dålig kompis som låter henne göra bort sig såhär.
Citera
2023-04-13, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Sätt inte kaffet i halsen nu men det fungerar inte så att Aschberg kommer och knackar på,pga att vi tycker hon är klandervärd. Att ni listat ut vilka vissa här är spelar väll ingen roll heller då det enligt dig själv bara är främlingar här.

Du verkar som en dålig kompis som låter henne göra bort sig såhär.

Men det är ju ingen kompis, det märks 🤣
Citera
2023-04-13, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Men det är ju ingen kompis, det märks 🤣

Nja, hen skriver som en passivt aggressiv 12-åring dessutom.
Citera
2023-04-13, 11:13
Medlem
.
Senast redigerad av granskottet80 2023-04-13 kl. 11:16.
Citera
2023-04-13, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lololmr
Dom senaste åren så är det inte många vänner som förekommit i hennes flöde mer än bratowski och wickman…

Om denne Castaneda är en vän kan det vara Susann* *klöw, *=E? Hon är väl med på storys ibland och bor i Bålsta😏
Citera
2023-04-13, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Om denne Castaneda är en vän kan det vara Susann* *klöw, *=E? Hon är väl med på storys ibland och bor i Bålsta😏

Kunde inte bry mig mindre 🙃 på sättet hon skriver så skulle hon säkert kunna ingå i P:s umgängeskrets 🤣
Citera
2023-04-13, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18

Tänka sig att det är det inte.
Citera
2023-04-13, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintixie
Tänka sig att det är det inte.

Spänningen är olidlig. Not.
Citera
2023-04-13, 14:16
Medlem
Citat: