2024-03-21, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Kan inte se någonstans att hon grattat honom till barnet på fb? Tar du fel på någon annan möjligtvis?

Sorry inte grattat men kommenterat ” Så söta mormors lilla kille och lillebror 💙” på omslagsbilden. Jag tycker det tyder på att hon inte hade något agg mot honom för att han gick vidare
Citera
2024-03-21, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Sorry inte grattat men kommenterat ” Så söta mormors lilla kille och lillebror 💙” på omslagsbilden. Jag tycker det tyder på att hon inte hade något agg mot honom för att han gick vidare

Jaha! När L föddes. Det är ingen som haft något agg mot J för att han gick vidare vad jag vet? Varför skulle någon ha det? Han är dock inte särskilt omtyckt då han valde att gå vidare utan sin son samtidigt som han låtsas vara en sån "bra" pappa. Tragiskt.
Citera
2024-03-21, 17:41
Medlem
Citat:
Jaha! När L föddes. Det är ingen som haft något agg mot J för att han gick vidare vad jag vet? Varför skulle någon ha det? Han är dock inte särskilt omtyckt då han valde att gå vidare utan sin son samtidigt som han låtsas vara en sån "bra" pappa. Tragiskt.

Hade jag varit mormor till t hade jag varit djupt besviken på j. Han försvann ju ur t:s liv innan L kom vill jag minnas
Citera
2024-03-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hade jag varit mormor till t hade jag varit djupt besviken på j. Han försvann ju ur t:s liv innan L kom vill jag minnas

Ja, P blev ju gravid direkt hon träffade J så det blev mindre och mindre, till ingenting alls. Alla i lilla T's liv är besvikna på J? De flesta hade väl dock förhoppningen att J fortfarande ville engagera sig i lilla T och att lilla T skulle få lära känna sitt halvsyskon? Det visade sig bli annorlunda.
Citera
2024-03-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ja, P blev ju gravid direkt hon träffade J så det blev mindre och mindre, till ingenting alls. Alla i lilla T's liv är besvikna på J? De flesta hade väl dock förhoppningen att J fortfarande ville engagera sig i lilla T och att lilla T skulle få lära känna sitt halvsyskon? Det visade sig bli annorlunda.

Att råka bli gravid direkt och behålla ett barn med en person man känt i 5 minuter när man redan har fyra andra barn är så oansvarigt att ord är svåra att finna!! Stackars lilla T, vet han ens om sina syskon och vad i hela friden säger Js familj för ingen normal människa kan tycka det här beteendet är ok??
Citera
2024-03-21, 20:01
Medlem
Citat:
J tog ett lån strax innan de separerade för att få iordning på de lån/skulder han redan hade. J fick ej stå ensam på lånet så lilla T's mamma skrevs tydligen med på lånet. Helt plötsligt fick hon hem en betalningspåminnelse och blev informerad om att hon stått på lånet i 2års tid.. det var bara för henne att börja betala för hans skulder eller hamna hos kronofogden hon också.. då han helt enkelt slutade betala. Så, lilla T's mamma betalar dyrt varje månad medan J och P lever life. Han gav inte bara upp sin son, han satt även den ensamstående mamman i skuld, efter de att han träffat P.

Fyfan vilken genomvidrig människa som är sönder manipulerad av en narcissist!! 🤮🤮🤮
Citera
2024-03-21, 20:06
Medlem
Hur många hör tror hon steriliserade sig
Citera
2024-03-21, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Räknar med en "hoppsan" under 2024
Citera
2024-03-21, 21:00
Medlem
Citat:

Inte en chans. Hon använder abort som preventivmedel sen blir det minst en till vecka 29 bebis.
Citera
2024-03-21, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Inte en chans. Hon använder abort som preventivmedel sen blir det minst en till vecka 29 bebis.

Ja det beror ju på könet den blivande ungen har. Är könet fel så åker fostret ut i slasken och får garanterat inga hyllningsvideos på instagram.
Citera
2024-03-21, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja det beror ju på könet den blivande ungen har. Är könet fel så åker fostret ut i slasken och får garanterat inga hyllningsvideos på instagram.

Undra vad som rätt kön nästa gång
Citera
2024-03-21, 23:19
Medlem
Citat:
Undra vad som rätt kön nästa gång

Det beror på vilket sinnesläge Patricia är just där och då.
Nu räknas ju inte lilla Tristan in som barn i horden men kan tänka mig att Patricia vill ge sillmjölken en dotter till "för att verkligen kompensera efter den hon dödade av misstag".

Och så blir det antingen någon väldigt sjuk eller extremprematur igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in