Igår, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Kan meddela att #839 är tillsvidare avstängd hos Västtrafik i väntan på lämplighetsutredning. De såg dessutom allvarligt på att han poserat med västtrafik kläder på sig och att dessa foton hamnat på dumpen.se. De skulle ta kontakt med dumpen och se om det gick att blurra ut fotona med Västtrafiks uniform. Även vejpandet av #839 såg de allvarligt på. Personen jag pratade med på telefon hos företaget tyckte också att #839 inte gjorde något bra intryck vid konfrontationen genom att vara otrevlig och springa iväg och att det inte är sådär som en medarbetare hos västtrafik ska uppträda.

Tipset är: #839 har kört sin sista buss för en lång tid framåt, åtminstone hos västtrafik.

Klart man inte kan ha en busschaffis som raggar på minderåriga vid ratten. Blev durt för gäddan det här.
Citera
Igår, 13:17
Medlem
Pillerburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonnie.Byler
#352 Förnekelsens ansikte. Den bästa konfrontationen all-time, enligt min åsikt.
https://dumpen.se/2024/01/22/fornekelsens-ansikte-napp-352/

Håller med angående Gädda #352 ! Detta är en episk konfrontation. Denna människa liknar en blandning mellan Peter Stormare och Hans Scheike och har en hobby som innefattar att föra upp objekt i ändtarmen. Till vardags jobbar han hos en ICA-handlare, vidare sker konfrontationen på hans arbetsplats. Han bjuder in Patrik & Sara till personalens fikarum och "förhörs" sedermera av Patrik & Sara (FBI-style). Gäddan har en tämligen obrydd approach om vad kollegorna kommer tänka när de kommer se alla filmer där han för upp objekt i anus iförd sambons kvinnokläder.

Jag kan nästan höra hur kollegorna frågat honom direkt efter konfrontationen om vilka de två personerna var som satt med honom i fikarummet. Gäddan har säkert svarat något i stil med "De var från Dumpen.se och vi hade en bra dialog. Avsikten var ej att förgripa mig på barnet, så det är lugnt. Vet du förresten när dom skall serva pantmaskinen nästa vecka?". No Fucks Given...
Citera
Igår, 13:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gedda746
En snabb googling visar att kukfittan 839 är anställd hos Uddevalla Omnibuss och inte Västtrafik så jag antar du förväxlar det eller pratar skit. Dessutom är det Uddevalla Omnibuss kläder och inte Västtrafik så jag vet inte hur mycket sanning du kommer dragandes med. Omnibuss kör bara för uppdrag åt Västtrafik och har inget personalansvar över förarna. Så kukfittan 839 arbetar nog kvar ska du se.

För övrigt verkar Västtrafik vara ett skevt bolag om inte nu senast i valet med sina uppmärksammande valdekaler…

839 är för övrigt en pojkfitta som är lesbisk. Lite pedofil också
Det är riktigt att #839 inte är anställd på Västtrafik, men Uddevalla Omnibus har avtal med Västtrafik och kör vissa sträckor enligt avtalet, så Västtrafik har nog god anledning att tycka i frågan.
Citera
Igår, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är riktigt att #839 inte är anställd på Västtrafik, men Uddevalla Omnibus har avtal med Västtrafik och kör vissa sträckor enligt avtalet, så Västtrafik har nog god anledning att tycka i frågan.
Tycka kan man göra men inte avskeda som han skriver hehehe vår pojkfitta
Citera
Igår, 13:38
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Yes. De ser inga problem i att en lärare raggar på barn eller runkar på skoltoaletter under arbetstid, eftersom "barnet/barnen aldrig fanns på riktigt".

Vill man ha den sortens personer i en skola och som hänger sig åt sådant slags chattande privat- eller i yrket, trots att en person inte råkar finnas som han väljer att chatta med?

Det är snarare lite grus i maskineriet för deras sätt att använda internet och vilka de väljer att chatta med.

680.
Andra tråden påstår även att det är Dumpen som "övertalar" gäddan att ge sig iväg till mötesplatsen.
Det går inte att ha gäddor i skolmiljö.
Starkt gjort av alla arbetsgivare som gör sig av med gäddor.
Citera
Igår, 13:55
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Tycka kan man göra men inte avskeda som han skriver hehehe vår pojkfitta
Hur det ser ut arbetsrättsligt mellan bolagen är en annan fråga. Omnibus själva har i vilket fall som helst möjlighet att handlägga det som ett personalärende eftersom #839 är anställd där. Killgissar dock att Västtrafik inte gillar underleverantörer som har anställda med pedofil läggning och som chattar på arbetstid. Ännu mer försvårande blir det när det görs under färd.
Citera
Igår, 14:00
Medlem
Citat:
Hur det ser ut arbetsrättsligt mellan bolagen är en annan fråga. Omnibus själva har i vilket fall som helst möjlighet att handlägga det som ett personalärende eftersom #839 är anställd där. Killgissar dock att Västtrafik inte gillar underleverantörer som har anställda med pedofil läggning och som chattar på arbetstid. Ännu mer försvårande blir det när det görs under färd.
Då ska du sluta killgissa för det går ju inte så bra.

Men för att hålla dig inom ramarna så har Västtrafik inget personalansvar för vår pojkfitta hehe.
Med det sagt så ville jag bara poängtera är vår skribent förmodligen är full av skit. Kanske försöker sprida skit för att dölja något…
Citera
Igår, 14:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Då ska du sluta killgissa för det går ju inte så bra.

Men för att hålla dig inom ramarna så har Västtrafik inget personalansvar för vår pojkfitta hehe.
Med det sagt så ville jag bara poängtera är vår skribent förmodligen är full av skit. Kanske försöker sprida skit för att dölja något…
Var skrev jag att Västtrafik har personalansvar för #839? Jag skrev att Uddevalla Omnibus däremot har det. Du får nog skaffa en kraftigare styrka på läsglasögonen.
Citera
Igår, 15:40
Medlem
Citat:
Avstängd är verkligen inte detsamma som avskedad. #839
Västtrafik har varken stängt av pojkfittan eller avskedat pojkfittan.
Citera
Igår, 15:50
Medlem
Citat:
Västtrafik har varken stängt av pojkfittan eller avskedat pojkfittan.

Hur vet vi det? Låter osannolikt att hen rattar runt bussar idag
Citera
Igår, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk
Håller med angående Gädda #352 ! Detta är en episk konfrontation. Denna människa liknar en blandning mellan Peter Stormare och Hans Scheike och har en hobby som innefattar att föra upp objekt i ändtarmen. Till vardags jobbar han hos en ICA-handlare, vidare sker konfrontationen på hans arbetsplats. Han bjuder in Patrik & Sara till personalens fikarum och "förhörs" sedermera av Patrik & Sara (FBI-style). Gäddan har en tämligen obrydd approach om vad kollegorna kommer tänka när de kommer se alla filmer där han för upp objekt i anus iförd sambons kvinnokläder.

Jag kan nästan höra hur kollegorna frågat honom direkt efter konfrontationen om vilka de två personerna var som satt med honom i fikarummet. Gäddan har säkert svarat något i stil med "De var från Dumpen.se och vi hade en bra dialog. Avsikten var ej att förgripa mig på barnet, så det är lugnt. Vet du förresten när dom skall serva pantmaskinen nästa vecka?". No Fucks Given...

Ja, det var tider när denna typ av konfrontation skedde. Verkar ju som att gäddorna läser i denna tråd, då alla samtidigt lagt av med att låta sig intervjuas
Citera
Igår, 16:58
Medlem
Finns det några nya bekräftade självmord?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in