2026-09-30, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
Fast det finns två olika namn i videon , Joh*nnes och Andre*s. Staden är jag på det klara med, men vilket av de två namnen är det?

Nu är det inte längre något av de två namnen, utan ett annat vanligt namn.
Som någon mycket riktigt skrev så flydde han till ett sommarhus i Bohuslän, och bytte namn.
Sedan flydde han vidare, och bor nu i en känd universitetsstad norr om Stockholm.
Han har raderat sig från alla söksidor, och är i stort sett omöjlig att hitta.
Jag har dock hans namn och adress sedan tidigare, men vi får ju tyvärr inte göra rebusar längre.
Citera
2026-09-30, 09:51
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonnie.Byler
Som någon mycket riktigt skrev så flydde han till ett sommarhus i Bohuslän, och bytte namn.
Sedan flydde han vidare, och bor nu i en känd universitetsstad norr om Stockholm.
Jag har dock hans namn och adress sedan tidigare, men vi får ju tyvärr inte göra rebusar längre.

Men PM:a är tillåtet va?
Citera
2026-09-30, 10:19
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
680, han har jag missat.

Men vad är detta för jävla människor!?

Sitta och runka flera gånger i skolmiljö under skoltid och skicka till en kvinna vars barn man önskar att förgripa sig på, och ber om övergreppsmaterial.

Det är bara så sinnessjukt!

Vad hände med honom efter Dumpen?
Jag tar för givet att han förlorade jobbet.
Han förlorade både jobbet och sin lärarlegitimation. Frågar du gäddorna i den "andra tråden" är detta naturligtvis både negativt och har aldrig hänt eftersom dumpen inte är en rumsren rörelse och ingenting positivt har någonsin kommit ur det.

https://www.vlt.se/vasteras/lararen-pa-dumpen-kan-bli-av-med-sin-legitimation/

https://www.dn.se/sverige/larare-far-sitt-lararleg-indraget-efter-uthangning-pa-dumpen/
Citera
2026-09-30, 11:17
Medlem
sfrges avatar
#838 Rockfarfar ser ganska härjad ut. Han ser ut som en 80 år gammal försupen Olle Jönsson.
Citera
2026-09-30, 11:26
Medlem
Kan meddela att #839 är tillsvidare avstängd hos Västtrafik i väntan på lämplighetsutredning. De såg dessutom allvarligt på att han poserat med västtrafik kläder på sig och att dessa foton hamnat på dumpen.se. De skulle ta kontakt med dumpen och se om det gick att blurra ut fotona med Västtrafiks uniform. Även vejpandet av #839 såg de allvarligt på. Personen jag pratade med på telefon hos företaget tyckte också att #839 inte gjorde något bra intryck vid konfrontationen genom att vara otrevlig och springa iväg och att det inte är sådär som en medarbetare hos västtrafik ska uppträda.

Tipset är: #839 har kört sin sista buss för en lång tid framåt, åtminstone hos västtrafik.
Citera
2026-09-30, 11:35
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Detta är på intet sätt den första i sitt slag som hamnat på Dumpen.
När det gäller heltidstransor så har vi t ex den oförglömliga ”divan Mange” #543, som anförtrotts med att jobba i skola.
Fantastisk konfrontation!
https://dumpen.se/2024/12/30/divan-mange-stockholm-543/

Sedan har vi avdelningen deltidstransor/smygtransor. Där har vi t ex;

#678 Family guy gäddan. Varning för stötande bilder i loggen.
https://dumpen.se/2025/09/28/the-family-guy-gaddan-solna-678/

#762 String och ananas. Även denna är episk.
https://dumpen.se/2026/04/07/string-och-ananas-norrkoping-762/

#352 Förnekelsens ansikte. Den bästa konfrontationen all-time, enligt min åsikt.
https://dumpen.se/2024/01/22/fornekelsens-ansikte-napp-352/

Detta var bara några jag kom på direkt ur minnet, så det finns nog flera på Dumpen. De här sjuka jävlarna finns överallt, och är ivrigt påhejade av etablissemanget.

https://dumpen.se/2025/02/25/rkwa96-robin-ornskoldsvik-571/

Kvinna som identifierar sig som man
Citera
2026-09-30, 11:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Kan meddela att #839 är tillsvidare avstängd hos Västtrafik i väntan på lämplighetsutredning. De såg dessutom allvarligt på att han poserat med västtrafik kläder på sig och att dessa foton hamnat på dumpen.se. De skulle ta kontakt med dumpen och se om det gick att blurra ut fotona med Västtrafiks uniform. Även vejpandet av #839 såg de allvarligt på. Personen jag pratade med på telefon hos företaget tyckte också att #839 inte gjorde något bra intryck vid konfrontationen genom att vara otrevlig och springa iväg och att det inte är sådär som en medarbetare hos västtrafik ska uppträda.

Tipset är: #839 har kört sin sista buss för en lång tid framåt, åtminstone hos västtrafik.
#839 har inte bara poserat i arbetskläder med företagslogga. Han har chattat på arbetstid också, vilket framgår av en bild han skickar och skriver "Jobbar sötis 👄 ❤️ Torp köpcentrum". Arbetsgivare brukar vara måttligt förtjusta i anställda som pysslar med sådant.
Citera
2026-09-30, 11:54
Medlem
Vet nån vem DomMan Halmstad #831 är?
Citera
2026-09-30, 12:08
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:

#839 kommer spela ut transakortet och hävda att han är förtryckt. MP och V kommer genomdriva en lagändring så att transor får frikort när de vill våldföra sig på barn. HBTQI får härmed tillägget P.

Skämt åsido. När man trodde att man sett allt.
Citera
2026-09-30, 13:08
Avstängd
Citat:

En snabb googling visar att kukfittan 839 är anställd hos Uddevalla Omnibuss och inte Västtrafik så jag antar du förväxlar det eller pratar skit. Dessutom är det Uddevalla Omnibuss kläder och inte Västtrafik så jag vet inte hur mycket sanning du kommer dragandes med. Omnibuss kör bara för uppdrag åt Västtrafik och har inget personalansvar över förarna. Så kukfittan 839 arbetar nog kvar ska du se.

För övrigt verkar Västtrafik vara ett skevt bolag om inte nu senast i valet med sina uppmärksammande valdekaler…

839 är för övrigt en pojkfitta som är lesbisk. Lite pedofil också
Citera
2026-09-30, 13:09
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Han förlorade både jobbet och sin lärarlegitimation. Frågar du gäddorna i den "andra tråden" är detta naturligtvis både negativt och har aldrig hänt eftersom dumpen inte är en rumsren rörelse och ingenting positivt har någonsin kommit ur det.

https://www.vlt.se/vasteras/lararen-pa-dumpen-kan-bli-av-med-sin-legitimation/

https://www.dn.se/sverige/larare-far-sitt-lararleg-indraget-efter-uthangning-pa-dumpen/

Yes. De ser inga problem i att en lärare raggar på barn eller runkar på skoltoaletter under arbetstid, eftersom "barnet/barnen aldrig fanns på riktigt".

Vill man ha den sortens personer i en skola och som hänger sig åt sådant slags chattande privat- eller i yrket, trots att en person inte råkar finnas som han väljer att chatta med?

Det är snarare lite grus i maskineriet för deras sätt att använda internet och vilka de väljer att chatta med.

680.
Citera
2026-09-30, 13:12
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Citat:

Vet du om han har fått ett nytt arbete?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in