Citat:
Ursprungligen postat av
Storanglaren
Kan meddela att #839 är tillsvidare avstängd hos Västtrafik i väntan på lämplighetsutredning. De såg dessutom allvarligt på att han poserat med västtrafik kläder på sig och att dessa foton hamnat på dumpen.se. De skulle ta kontakt med dumpen och se om det gick att blurra ut fotona med Västtrafiks uniform. Även vejpandet av #839 såg de allvarligt på. Personen jag pratade med på telefon hos företaget tyckte också att #839 inte gjorde något bra intryck vid konfrontationen genom att vara otrevlig och springa iväg och att det inte är sådär som en medarbetare hos västtrafik ska uppträda.
Tipset är: #839 har kört sin sista buss för en lång tid framåt, åtminstone hos västtrafik.
En snabb googling visar att kukfittan 839 är anställd hos Uddevalla Omnibuss och inte Västtrafik så jag antar du förväxlar det eller pratar skit. Dessutom är det Uddevalla Omnibuss kläder och inte Västtrafik så jag vet inte hur mycket sanning du kommer dragandes med. Omnibuss kör bara för uppdrag åt Västtrafik och har inget personalansvar över förarna. Så kukfittan 839 arbetar nog kvar ska du se.
För övrigt verkar Västtrafik vara ett skevt bolag om inte nu senast i valet med sina uppmärksammande valdekaler…
839 är för övrigt en pojkfitta som är lesbisk. Lite pedofil också