Idag, 08:19
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlvinBerg
Angående #680.

Det stämmer tyvärr inte. Den första länken du anger nämner endast att skolan anmält honom. Den andra länken refererar till en annan lärare.

#680 har ännu förlorat inte sin lärarlegitimation. Skolverket är inte direkt kända för sina snabbhet.

Eftersom jag har barn på skolan som drabbades av #680 så försöker jag ha koll på denna pedofil. Innan det uppdagades bad han min dotter att skriva en uppsats där hon skulle berätta om sina finaste familjeminnen. Vilket inte hade något att göra med de ämnen han lärde ut. Inga närmanden eller olämpliga kommentarer vad jag har hört. Han var omtyckt av alla på skolan vilket såklart gjorde sveket om möjligt ännu värre. Skolan agerande extremt snabbt och effektivt i hanteringen och gav min dotter professionellt stöd bara någon timme efter att händelsen blev offentlig.

Han kan nog klassificeras som en "incest är mysigt och låt oss utforska våra könsorgan tillsammans i hemlighet"-pedofil. Om han bara visste hur mycket skada han åsamkade. Det är smärtsamt att få uppleva. Personen har inte begått något brott enligt vår förvridna lagstiftning men jag hoppas han själv insett att han inte ska arbeta med barn eller vara i närheten av dem. Han kommer antagligen aldrig kunna hantera sin läggning. Men att hålla sig undan kanske funkar. Då blir skadan minimal. Skulle jag få nys om att han börjat på en skola så kommer jag informera dem om denna händelse. Det är ju ett tydligt tecken på att han då ramlat tillbaka i sina gamla spår.

Jag tycker det låter väldigt orimligt att han arbetar i Göteborg som en person nämnde i tråden. Men det är ju inte omöjligt att han har lägenheten i Svealand som täckmantel och bor i andrahand någonstans. Men han har ingen särskild postadress uppsatt utöver sin ordinarie. Men visst, han kanske har en granne som hjälper till med posten.
Tack för rättningen och intressant information 🙏
Citera
Idag, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlvinBerg
Angående #680.

Det stämmer tyvärr inte. Den första länken du anger nämner endast att skolan anmält honom. Den andra länken refererar till en annan lärare.

#680 har ännu inte förlorat sin lärarlegitimation. Skolverket är inte direkt kända för sina snabbhet.

Eftersom jag har barn på skolan som drabbades av #680 så försöker jag ha koll på denna pedofil. Innan det uppdagades bad han min dotter att skriva en uppsats där hon skulle berätta om sina finaste familjeminnen. Vilket inte hade något att göra med de ämnen han lärde ut. Inga närmanden eller olämpliga kommentarer vad jag har hört. Han var omtyckt av alla på skolan vilket såklart gjorde sveket om möjligt ännu värre. Skolan agerande extremt snabbt och effektivt i hanteringen och gav min dotter professionellt stöd bara någon timme efter att händelsen blev offentlig.

Han kan nog klassificeras som en "incest är mysigt och låt oss utforska våra könsorgan tillsammans i hemlighet"-pedofil. Om han bara visste hur mycket skada han åsamkade. Det är smärtsamt att få uppleva. Personen har inte begått något brott enligt vår förvridna lagstiftning men jag hoppas han själv insett att han inte ska arbeta med barn eller vara i närheten av dem. Han kommer antagligen aldrig kunna hantera sin läggning. Men att hålla sig undan kanske funkar. Då blir skadan minimal. Skulle jag få nys om att han börjat på en skola så kommer jag informera dem om denna händelse. Det är ju ett tydligt tecken på att han då ramlat tillbaka i sina gamla spår.

Jag tycker det låter väldigt orimligt att han arbetar i Göteborg som en person nämnde i tråden. Men det är ju inte omöjligt att han har lägenheten i Svealand som täckmantel och bor i andrahand någonstans. Men han har ingen särskild postadress uppsatt utöver sin ordinarie. Men visst, han kanske har en granne som hjälper till med posten.

Tack för att du har koll på honom och minimerar att fler barn far illa. En riktigt otäck typ.
Citera
Idag, 09:58
Medlem
Mr.Parakits avatar
Obrytt av Transan (#839). En korrigering av namnet i sociala media, men släcker inte ner något eller ens gör mer privat.
Citera
Idag, 11:06
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Obrytt av Transan (#839). En korrigering av namnet i sociala media, men släcker inte ner något eller ens gör mer privat.

Kukfittan anser sig nog inte ha gjort nåt fel. Könsförvirrad psykos och allt.
Citera
Idag, 11:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Kukfittan anser sig nog inte ha gjort nåt fel. Könsförvirrad psykos och allt.
Ja, utöver att vara peddo så #839 är en synnerligen udda individ. Av bilderna på hans Facebook att döma, så måste han ha en del utrymme hemma dedikerat till sina många peruker. Han byter frisyr som vi andra byter skjorta. Eller kanske som vi byter T-shirts, för det använder många av oss här i tråden.
Citera
Idag, 12:29
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, det kan han ju göra, så kastar vi honom under bussen. Han är identifierad, för kännedom. #839.

Hur hittar man ID på "hen"? Kommuntoppen på Mrkoll funkar inte då det är den förste idag...
Citera
Idag, 12:38
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Hur hittar man ID på "hen"? Kommuntoppen på Mrkoll funkar inte då det är den förste idag...

Fröken seglar nog snabbt upp på Topplistan under dagen.
Citera
Idag, 13:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
#839 använder sitt riktiga namn i chatten.
Citera
Idag, 13:48
Avstängd
Citat:
Ja, utöver att vara peddo så #839 är en synnerligen udda individ. Av bilderna på hans Facebook att döma, så måste han ha en del utrymme hemma dedikerat till sina många peruker. Han byter frisyr som vi andra byter skjorta. Eller kanske som vi byter T-shirts, för det använder många av oss här i tråden.
Vederbörande är en hon med kuk. Dessutom lesbisk.
839
Citera
Idag, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Lyfter fram ännu en gädda: Läraren från Partille (#266).

Bestämde egentligen träff med en fiktiv 27-åring, men hade tidigare chattat olämpligt med en fiktiv 14-åring. Det pågick lite diskussioner här i tråden huruvida han verkligen förtjänade Dumpen eller inte.

Vad vet vi om honom idag? 3 år sen konfrontationen nu.
Han jobbar på en skola i Borås nu.
Citera
Idag, 14:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
#839 använder sitt riktiga namn i chatten.
#839 Han har kommenterat ett Facebook-inlägg om bussar i Uddevalla och kan där precis som i chatten inte skillnaden mellan de och dem. Profilbilden där är helt klart personen i chatten.
Har 3 kvinnliga förnamn men står på Ratsit som "53 år Man"

Bor granne med en "F-6 skola med cirka xxx elever samt ett fritidshem med xxx avdelningar"... 😬
Senast redigerad av TPL Idag kl. 15:04.
Citera
Idag, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Ny gädda #839

Busschauffören Göteborg #839

Denna personen kommer ha en riktigt hög fallhöjd.

https://dumpen.se/2026/09/29/busschaufforen-goteborg-839/
Denna psykiskt sjuka lesbiska regnbågsflinga med kuk har en bild på liten flicka bland sina utvalda bilder..
Jag vill bara göra panelen uppmärksam på detta.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100086441095903
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in