Citat:
Ursprungligen postat av
Zandrascer
De hade svårt att lokalisera arbetsgivaren vilket jag tycker är konstigt för det står på LinkedIn när man använder Google. Arbetsgivaren kontaktade dumpen själv idag för att stämma av samt uppgifter till frun kom fram idag.
Tycker dock det är lite konstigt eftersom dumpen la ut klippet på deras konfrontering på tiktok den 28/1 och de publicerade honom igår på sidan.. Gick ganska lång tid mellan de olika händelserna..
Jag hoppas hon tar sonen och drar. Vad jag hört så har alla tagit avstånd från honom.
Jag kommer ihåg när Erns Rohm var på tapeten. Också en vän till mig. Ångrade mig ganska snabbt att jag inte slängde ut hans identitet direkt. Men det tog inte många sekunder innan den kom fram ändå. Hans fru skickade ut honom fortare än kvickt. Tråkigt för familjen men samtidigt.. Vem vill ha en sån i närheten? Sjuka människor!
Kan det inte vara så att det inte har gått att få tag i frun?
Tidigare så vet jag att de har berättat att de har försökt att få tag i anhöriga men inte lyckats och publicerar ändå. Det vore ändå tråkigt om hon fick infon så mycket senare som det verkar, om hon inte medvetet avstått från att ringa upp eller liknande.