2024-02-15, 08:22
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

Hank 292

"Ett bajs" har absolut ingenting att göra med hur gripande, dramatisk och fantastisk(!) den konfrontationen är.

Det är ångesten och hur hans intränade ursäktskommentarer som landar fel tillsammans med hans andra felsägningar och minspel som gör hela sketchen fenomenal! Jag skulle nog inte ens önska min värsta ovän det trauma som Hank genomlider där och då!

-Tre.., fjo.., femton!!
-Jag har inte ens gjort det här.
-Jo jag har gjort det.

Du är här för att träffa ett barn.
-Nej, det har jag inte.

Vi har bilder på dig.
Nej jag har inga bilder på mig.

E.P.I.S.K.T 😂
Citera
2024-02-15, 08:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Undra när Kalmar gäddan kommer

Vad spelar det för roll?
Tvärtemot ryktet som du har försökt sprida så är det ju tydligen bara en "helt vanlig gubbe".
Citera
2024-02-15, 08:28
Avslutad
Någon som vet hur det gick eller kommer ihåg hur det gick för centerpartistgäddan? Inte helt lätt o söka på perioden de var onumrerade.
Citera
2024-02-15, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte7878
Tror ni har fel här, enligt tidigare inlägg i tråd så bor gädda #344 inklusive bröder hemma hos föräldrar, alla över 30. Husdjuren vill dock ej bo kvar, rymmer hela tiden.
Det bevisar ju poängen..hela familjen måste ju vara minst light-retarded..
Mor o far är ju förmodligen nära släkt..
Citera
2024-02-15, 09:29
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Säga vad man vill men 370 är årets första varselgädda! Även om han inte kom till mötet med varselkläder så bär han dessa på ett flertal bilder. Den glaserade bosniska julgrisen är en synnerligen oaptitlig organism.

Vad var det 367 hette i förnamn förresten? Var det Pervon? Passande namn.

En riktigt lortig jävla julgris. Jag blev förevisad bilder från Facebook. Han ser ut som ett Snap-filter där man kan göra sig till en tjock bebis. Hur jävla slut i huvudet kan man bli? Fet, smutsig, snål och är typen som drar fram kuken på Lidl men tror att en 14-åring vill ligga med honom. Ännu en som bör skickas till nödslakt. #370
Citera
2024-02-15, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zandrascer
De hade svårt att lokalisera arbetsgivaren vilket jag tycker är konstigt för det står på LinkedIn när man använder Google. Arbetsgivaren kontaktade dumpen själv idag för att stämma av samt uppgifter till frun kom fram idag.

Tycker dock det är lite konstigt eftersom dumpen la ut klippet på deras konfrontering på tiktok den 28/1 och de publicerade honom igår på sidan.. Gick ganska lång tid mellan de olika händelserna..

Jag hoppas hon tar sonen och drar. Vad jag hört så har alla tagit avstånd från honom.

Jag kommer ihåg när Erns Rohm var på tapeten. Också en vän till mig. Ångrade mig ganska snabbt att jag inte slängde ut hans identitet direkt. Men det tog inte många sekunder innan den kom fram ändå. Hans fru skickade ut honom fortare än kvickt. Tråkigt för familjen men samtidigt.. Vem vill ha en sån i närheten? Sjuka människor!

Kul att du känner Rohm. Berätta gärna hur det har gått för honom. Jag såg att han flyttade från familjen till en liten lägenhet. Hans snygga fru hittade snabbt en ny kille som hon flyttade ihop med. Något måste du väl veta om vad Rohm har för sig idag?
Citera
2024-02-15, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Kul att du känner Rohm. Berätta gärna hur det har gått för honom. Jag såg att han flyttade från familjen till en liten lägenhet. Hans snygga fru hittade snabbt en ny kille som hon flyttade ihop med. Något måste du väl veta om vad Rohm har för sig idag?

Det är väl lite vad jag också vet. Alla bröt helt med honom och ingen vet något mer. Han åkte dit, la in sig på psyket en period och därefter la de ut huset till fsg och delade på sig. Har sett honom i Trelleborg men tog avstånd direkt. Av att dömma på storleken av lägenheten så har han fortfarande vårdnaden om barnen vilket är sjukt! Inte mycket roligare info än så tyvärr.
Citera
2024-02-15, 09:58
Medlem
Luderlappens avatar
Vilket gäddnummer har Erns Rohm?
Citera
2024-02-15, 09:58
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs

Vilket gäddnummer pratar ni om?
Citera
2024-02-15, 10:01
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luderlappen
Vilket gäddnummer har Erns Rohm?

Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Vilket gäddnummer pratar ni om?

Jag tror att han är onumrerad men han kommer upp om man söker på Erns Rohm på Dumpen.
Citera
2024-02-15, 10:01
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zandrascer
De hade svårt att lokalisera arbetsgivaren vilket jag tycker är konstigt för det står på LinkedIn när man använder Google. Arbetsgivaren kontaktade dumpen själv idag för att stämma av samt uppgifter till frun kom fram idag.

Tycker dock det är lite konstigt eftersom dumpen la ut klippet på deras konfrontering på tiktok den 28/1 och de publicerade honom igår på sidan.. Gick ganska lång tid mellan de olika händelserna..

Jag hoppas hon tar sonen och drar. Vad jag hört så har alla tagit avstånd från honom.

Jag kommer ihåg när Erns Rohm var på tapeten. Också en vän till mig. Ångrade mig ganska snabbt att jag inte slängde ut hans identitet direkt. Men det tog inte många sekunder innan den kom fram ändå. Hans fru skickade ut honom fortare än kvickt. Tråkigt för familjen men samtidigt.. Vem vill ha en sån i närheten? Sjuka människor!

Kan det inte vara så att det inte har gått att få tag i frun?
Tidigare så vet jag att de har berättat att de har försökt att få tag i anhöriga men inte lyckats och publicerar ändå. Det vore ändå tråkigt om hon fick infon så mycket senare som det verkar, om hon inte medvetet avstått från att ringa upp eller liknande.
Citera
2024-02-15, 10:23
Medlem
StigEngstroms avatar
RaggarBörje 357 föll i glömska lite väl snabbt tycker jag.
Speciellt med tanke på att han ringde upp Sara och drygade sig.
https://youtu.be/mG50CAI5fGY?si=bkZ5sN-Y7m9fPDzD
Här är Meduza-låten han lyssnar på, lyssna och njut.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-02-15 kl. 10:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in