Idag, 18:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Tycker man borde passat på och kört en intervju på nån timme eller så med denna gädda eftersom han inte kan springa iväg
Tror att samtalet i konfrontationsvideon säjer det mesta som kan säjas i hans fall. En timmes intervju hade inte resulterat i något mer än det vi redan vet om #750.
Citera
Idag, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk
Jag läste i tråden att han tog kokain? Och att han ramlat från 4.5:e våningen, och det är därför han sitter i rullstol. Känns som att han tar en del medicin för kroppslig och själslig smärta, oavsett om det är på recept eller ej.

Då har jag missat det inlägget

Men det du säger förvånar mig inte ett barr minst sagt

Tragisk individ oavsett
Citera
Idag, 22:33
Medlem
Någon som vet numret på gäddan som konfronterades av smålandsgänget?. De följde efter honom i typ 20 minuter.
Citera
Idag, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Tror att samtalet i konfrontationsvideon säjer det mesta som kan säjas i hans fall. En timmes intervju hade inte resulterat i något mer än det vi redan vet om #750.

Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Förstår inte ens hur #750 tänker. Hur ska han kunna knulla med kateter. Sorgligt människoöde.

Ni båda har så oerhört jävla rätt! Tänk om alla felskjutningar, med dödlig utgång, som sker inom ramen för gängkrigen i Sverige där oskyldiga och otilltänkta blir felaktiga måltavlor. Här skulle man dock gjort en välgärning genom att göra slut på detta miserabla missfoster. En pedofil mindre är en vinst för hela vår älskade nation.
Citera
Idag, 23:31
Medlem
När tror ni den gripne gäddan i Enköping i söndags kommer upp på Dumpen?

Sara och Patrik hade tydligen på förhand larmat polisen så Dumpen och Polisen stod tillsammans och väntade på Peter Soilander (numer Peter Andersson) i Enköpings centrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in